The haunted network opent maandag haar deuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

pleasesatandby.png
 
Last edited by a moderator:

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Vroeger gezellig survival3 spelen met wat vrienden op de server. ^^ Mooie tijden. <3 En TnTRun vond k altijd geweldig. ;-; Jammer dat t er nie meer is. XD
 

EveryTimeJuliaa

Niet Verified
6 mrt 2016
8
0
57
18
Mijn favo herinnering was dat ik ItzzKoenii leerde kennen, nu zijn we al erg gelukkig samen mc getrouwd!! dankjuliewel voor de PRACHTIGE server!
 

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
de eerste keer dat ik surv2 joinde en dat een god met /d creeper mij een mini hart aanval gaf.. *kuch* @bavaria500 *kuch*
 

Jowi Kleveringa

Niet Verified
21 feb 2015
12
2
75
21
Nederland Plaats: Steenwijk
Kan alles wat er vroeger was terug komen aub
1.8 was het leukste van mc.
1.9 verpest eigenlijk een beetje PvP,Vishengels die het niet meer doen.

Kunnen jullie miss de server weer op 1.8 laten draaien?

Nogmaals: Groetjes YoloMonsterNL:sunglasses:
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Mijn favoriete herinnering is dat er bij de vorige update 1000 mensen tegelijk wilde joinen en dat remy en rainbowtreat mij trolde in factions
 
Laatste update:

rockietwann

Niet Verified
3 dec 2013
7
1
64
21
mijn mooiste moment was (toen ik god had gekocht) dat ik god mode had (na 1500000000 deaths):D
 

Philip

Niet Verified
24 jul 2015
4
0
23
33
Mijn leukste herinnering was dat ik met mijn nicht ging Skypen en skyblock ging spelen. We beginnen met een mini eilandje en hebben nu een best groot eiland en allebei elite. We kunnen niet wachten op de nieuwe update van haunted!!!
 

Maritos

Niet Verified
15 mei 2016
2
2
84
New Emsterdem
Oh god, favo moment? Ik heb er zo veel hier :') Uh, ja, ik heb er gewoon zo veel. Ik denk toch echt sommige 'DerpAvonden' met vrienden en vriendinnen. Zoals dat een vriendin bij Prison een keer een 'Gids' kreeg, ook al kende ze het spel wel al goed. Wij gingen haar plagen, we zeiden dat dat haar nieuwe vriendje was (Ze had er al 1), eigenlijk waren de grappen uiteindelijk een beetje uit de hand gelopen, maar toch :) Nog een moment was dat ik met een vriendin vroeg aan Proost of we een mute mochten, en dat ook kregen en toen Hunger Games gingen spelen met vrienden, maar dat liep ook uit de hand omdat we niet konden praten met hun terwijl wij met zijn 2 aan het skypen waren. Op Haunted heb ik gewoon zo veel leuke mensen ontmoet die me door zware tijden hebben geholpen en me zowat altijd wel kunnen opvrolijken. Genoeg mooie herinneringen dus! ;)
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
Mijn begintijd Op Haunted in 2014. Toen Nookie nog speler was en Remy langskwam om mijn paardje uit een claim te duwen :) Oh ja, en veuuuul te laat opblijven natuurlijk!
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Mijn beste herinnering is dat ik met surv2 begon en toen later Legend kocht ;)


Groetjes Linkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.