Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Your goal is to get the cookie. Unfortunately, the person before you has protected the cookie the best that they could. Find a way to steal it, and then keep it for yourself.

Anyways, it should go something like this…

Noobman456: I put the cookie in a safe, with a 10-number code.
Stupidalt123: I crack the code and steal the cookie. I eat the cookie.
Obvioustroll345: I dissect your stomach, and steal the cookie. I throw the cookie in a ditch.
Weirdo234: The ditch is only 1 inch deep, and I simply pick up the cookie. I put the cookie in my pocket.
Etc.

Also, you are not allowed to create, purchase, or somehow recieve a new cookie unless the previous cookie is impossible to get. You can't delete the Cookie.

Ik begin wel :p


Ik heb het koekje in mijn huis verstopt.
 
Laatste update:

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik ging terug in de tijd en heb het koekje gepakt, het ligt nu in mijn kluis van een 20 code slot :P
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ik heb het slot gekraakt en het koekje op een onbewoond eiland gedropt dat nog niet op de kaart staat daarna is het koekje opgelost in een schelp
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik was aan het reizen en toevallig had ik een schelp opgepakt dat het koekje was, ik pakte het koekje naar het cruiseship en het ligt nu in mijn kamer
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik was toevallig op vakantie en liep de verkeerde kamer binnen op het cruise ship. Ik vond een koekje op de grond en gooide hem uit het raam diep de oceaan in.
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ik dook toevallig op die plek en nam het koekje mee en gaf het aan me neefje
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik vond de kruimels, ik vroeg aan een wetenschapper om het terug in elkaar te zetten. het ligt nu in een militaire basis :)
 

S7100

Niet Verified
31 jul 2014
3
0
45
23
Zuid_Holland
www.youtube.com
Ik graaf een gat en ga onder de militaire basis omhoog graven, ik vind het koekje en neem het mee naar een virtuele wereld genaamt Minecraft, ik bouw een portaal die naar de hel gaat en glitch het bedrock boven in de hel in. daar leg ik het in een huisje dat bewaakt word door wither skeletons.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik ging naar Minecraft en maakte een portal zo hoog dat het boven bedrock komt, ik vermoordde de Wither skeletons en pakte het koekje naar een game genaamd:"Cookie Clicker". Ik maakte duizende koekjes en weet net meer welke het is, het enige dat ik weet is dat het echte koekje 5 chocoladebrokken in zich heeft, en de andere 4...
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
veranderde de command naar /Kill Freecon en zo kan die het koekje niet meer krijgen, ik neem het koekje terug naar de echte wereld, waar ik het aan een zwerver heeft die het opeet
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ik snij de zwerver open en nam het koekje en legt hem naast de zwever neer
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Maakt een nieuw koekje omdat jullie zwervers vechten om 1 dom koekje.

Eet op en heb lekker op het toilet gezeten.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Ik lever de bussen luchtverfrisser af die het rijksmuseum heeft besteld voor 't koekie-stront kunstwerk van Dim

(nou lekker dim, ik zal nooit bij jou komen eten, vieze strontwroeter :P )
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
ik liep in het stedelijk museum en volgde een lucht van luchtverfrisser , en zag een kunstwerk van een koekje.
ik heb het snel op gepakt en verstopte het in het schilderij van de NACHTWACHT, die is immers goed beveiligd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.