Spawners renamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
hi spelers/staff

laatst speelde ik factions.
op de auction werd een 'blaze' spawner verkocht. aangezien ik niet zo veel blazes heb bid ik hierop.
achteraf kom ik te weten dat deze 'blaze' spawner, gewoon een gerenamede spider spawner is.
mijn vraag is nu : kan staff er aub voor zorgen dat men spawners niet meer kan renamen. ik ben hierdoor 10k verloren.

mvg. artho8
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Bedankt voor het melden. Ter vergoeding krijg je van mij een Blaze spawner uit eigen zak.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
hi spelers/staff

laatst speelde ik factions.
op de auction werd een 'blaze' spawner verkocht. aangezien ik niet zo veel blazes heb bid ik hierop.
achteraf kom ik te weten dat deze 'blaze' spawner, gewoon een gerenamede spider spawner is.
mijn vraag is nu : kan staff er aub voor zorgen dat men spawners niet meer kan renamen. ik ben hierdoor 10k verloren.

mvg. artho8
Als je met je muis eroverheen hovert ( gwn erover gaan ) zieje de echte naam van de spawner. Ook is dit currency scam, de speler reporten zou ook 'n goed idee zijn.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Bedankt voor het melden. Ter vergoeding krijg je van mij een Blaze spawner uit eigen zak.
Dat is heel aardig van je, maar is niet nodig hoor :)
ben al gelukkig genoeg als je dit probleem fixt
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Als je met je muis eroverheen hovert ( gwn erover gaan ) zieje de echte naam van de spawner. Ook is dit currency scam, de speler reporten zou ook 'n goed idee zijn.
dat is het probleem juist, ze renamen de spawner waardoor je nooit zeker bent van je aankoop.
gelukkig heb ik het opgenomen, ik ga de speler zometeen reporten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.