Spawner update Survival

Hey haunties,

Afgelopen tijd kregen we veel vragen over spawners die plotseling naar Pig spawners waren veranderd. Nu is het zo dat er van vroeger wel eens spawners geglitched waren geraakt, maar er is ook sprake van veel fraude. Helaas weten we vaak niet wat er precies met een bepaalde spawner gebeurd is. Met deze update hopen we een eind te maken aan de fraude en glitches.

Nieuwe Spawner plugin
De nieuwe spawner plugin heeft allerlei nieuwe technieken om ervoor te zorgen dat spawner misbruik en ongelukjes niet meer kunnen gebeuren.
  • Spawners verdwijnen(kapot gaan) niet meer als een rank onder Legend het probeert te minen.
  • Spawners verdwijnen(kapot gaan) niet meer als je een spawner probeert te minen zonder silk touch.
  • Spawners kunnen niet meer renamed worden in een anvil.
  • Spawners komen automatisch in je inventory als je ze mined.
  • Spawners blijven staan als je inventory vol zit.
  • Spawners kunnen niet meer glitchen naar de default Pig spawner.
5588
Oude Spawners
Er zijn nog steeds oude spawners in de omloop die geglitched of gefraudeerd zijn naar een Pig spawner. Helaas stopt onze support voor het vervangen van deze spawners. We merken dat de hoeveelheid nep verzoeken toeneemt. Het duurt voor ons te lang (en soms is het zelfs onmogelijk) om het te controleren. We zullen dus niet meer op verzoeken ingaan om ze te vervangen. Pig spawners zijn verder volledig legaal op de Survival server. Door de nieuwe plugin zullen we de glitched spawners hopelijk niet snel meer terug zien!

Dit was het voor deze keer. Heb je vragen? Dan kan dat altijd onder dit topic! Leuke opmerkingen mogen uiteraard ook.

~ Haunty staffteam
 
Laatste update:

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Als je een oude spawner hakt. Komt deze dan ook onder het nieuwe systeem te vallen?
 

ekkie_ekkie

Niet Verified
30 aug 2019
1
0
28
21
Ik ben blij dat ik nog 3 verschillende spawners in m’n enderchest had zitten, en niet had geplaatst!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik ben blij dat ik nog 3 verschillende spawners in m’n enderchest had zitten, en niet had geplaatst!
Mja mooie souvenir voor nu! Maar helaas updaten ze wanneer je er iets mee gaat doen.