Opgelost Spawn eggs op skyblock...

Status
Niet open voor verdere reacties.

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Beste Staff,

Ik speel veel op Skyblock en nu is mij opgevallen dat je bij de uitdagingen van Rank: Builders je 1 spawn egg krijgt maar vervolgens deze uitdagingen niet nog eens kan doen, waardoor je met maar 1 spawn ge ( cow, chicken, pig of scheep ) komt te zitten waar je verder niks mee kan.

Je krijgt de volgende melding na het doen van een van de uitdagingen:
Je kan deze uitdaging niet herhalen.

Mijn vraag is dus: is dit een dom foutje? Of niet?

Als het geen foutje is zou ik graag weten hoe ik het 2de dier kan bemachtigen aan gezien je met 1 dier niet verder komt.

Ik hoor graag uw antwoord.

Vriendelijke Groeten,

FenneEm

@remymine
 
Laatste update:

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Gwn vragen aan een vriend of hij je een spawn egg kan verkopen of geven?
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Gwn vragen aan een vriend of hij je een spawn egg kan verkopen of geven?
Een leuke maar iedereen kan die uitdaging maar een keer doen dus hoe komt iemand anders dan aan een extra spawn ge en mijn gehele vraag is nu nog niet beantwoord
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Nou als je met iemand samenwerkt kan het wel gwn hoor.
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Dat is toch niet haar vraag *facepalm*
Idc wat haar vraag is :P
Maar het is niet de bedoeling dat je alles koopt voor de challenges maar gwn zelf verdient en Als ze spawneggs gaan doen in de shop gaat iedereen te makkelijk dieren hebben. het is dus geen dom foutje Gwn de challenges halen dus een beetje wachten :)
 

YouWantPixels

God
YouWantPixels
YouWantPixels ✔
God
31 jan 2015
64
19
139
22
Den Haag
Idc wat haar vraag is :p
Maar het is niet de bedoeling dat je alles koopt voor de challenges maar gwn zelf verdient en Als ze spawneggs gaan doen in de shop gaat iedereen te makkelijk dieren hebben. het is dus geen dom foutje Gwn de challenges halen dus een beetje wachten :)
Maar wat nou als het de enige challenge is die je kan halen voor een spawnegg dan is het toch logisch als je de challenge opnieuw kan doen voor een 2e dier. anders kan je nooit meerdere dieren krijgen.
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Idc wat haar vraag is :p
Maar het is niet de bedoeling dat je alles koopt voor de challenges maar gwn zelf verdient en Als ze spawneggs gaan doen in de shop gaat iedereen te makkelijk dieren hebben. het is dus geen dom foutje Gwn de challenges halen dus een beetje wachten :)
Ik heb het ook niet over de shop ! ik heb het toch over de uitdaging waar je spawn eggs kan verdienen! misschien mijn bericht nog een keer lezen aangezien je totaal niet mijn vraag hebt gelezen ik heb het namelijk nooit over kopen gehad maar waar je de ander kan bemachtingen
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Maar wat nou als het de enige challenge is die je kan halen voor een spawnegg dan is het toch logisch als je de challenge opnieuw kan doen voor een 2e dier. anders kan je nooit meerdere dieren krijgen.

Dankje! jij snapt hem!
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Ik

werk niet samen mensen misbruiken dat me te vaak
Je kan ook gwn vragen aan mij als ik de challenge heb gedaan dat je het mocht.Opzich heb ik daarmee geen probleem en dieren spawnen ook vaak bij groot stuk gras
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Je kan ook gwn vragen aan mij als ik de challenge heb gedaan dat je het mocht.Opzich heb ik daarmee geen probleem en dieren spawnen ook vaak bij groot stuk gras
Hoe groot moet zo'n stuk land dan zijn? en heb jij zo'n spawn egg dan niet zelf nodig?
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Hoe groot moet zo'n stuk land dan zijn? en heb jij zo'n spawn egg dan niet zelf nodig?
Als ik je daarmee een plezier kan doen heb ik het niet nodig
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We gaan de rewards aanpassen naar 2 eggs, dank voor het melden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.