Skyblock update/reset (eerst lezen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties!

Zoals vele het al in de gaten hebben ben ik druk bezig met Skyblock. Nu is het echter zo dat de huidige Skyblock plugin al een aantal jaren niet meer is geüpdatet. Hier wil ik verandering in brengen zodat we voor de toekomst (1.13 update en verder) meer mogelijkheden hebben en kunnen aanbieden. Ook het aantal verlaten eilanden is te groot om op deze manier door te gaan of om alles over te zetten (± 24.000 verlaten eilanden). De economy van Skyblock zal ook op de schop gaan. Het hele systeem gaat sneller werken na deze update, alle oude en verlaten bestanden spelen namelijk geen rol meer hierna.

Om toch verder te kunnen in de toekomst wordt Skyblock gereset, maar ook weer niet helemaal. Hoe dat precies zit leg ik jullie graag uit.

Iedereen zal opnieuw beginnen met een nieuw eiland, maar de oude eilanden wereld blijft een maand lang voor jullie open staan. Doordat de oude wereld open blijft staan kunnen jullie alle spullen meenemen naar jullie nieuwe eiland. Om dit te vergemakkelijken krijgt iedereen (dus vanaf spelers zonder rank) 1 hele maand lang /fly en /god tot zijn/haar beschikking. Wil je toch liever je hele eiland over gezet hebben, spreek mij dan ingame aan. Op het moment dat de update dan is uitgevoerd kan ik je eiland volledig omzetten. Ook zal iedereen tegemoet gekomen worden met een éénmalige update-kit. Waar deze kit uit gaat bestaan lezen jullie verderop.

We kunnen dus meer van een update spreken en niet van een reset, al jullie SkyCoins, items en aangekochte items blijven jullie dus behouden. Daarnaast kan ik door deze update meer features aan de ranks gaan toevoegen, en dit komt jullie ten goede.

Ook zullen er na deze update meer mogelijkheden zijn om items en SkyCoins te kunnen verdienen. Het huidige systeem laat alleen toe om dit te krijgen door te voten, kopen of online te zijn. Hier wil ik vanaf zodat nieuwe spelers en spelers zonder rank makkelijk mee komen met de rest, en niet afhankelijk zijn van tijd en andere spelers. De exacte nieuwe features en mogelijkheden komen in een nieuwsbericht op het moment dat de update uitgevoerd is.

Dus in het kort zal de update er als volgt uitzien:

  • Iedereen begint op een nieuw eiland.
  • De oude wereld blijft 1 maand lang publiekelijk open staan.
  • Iedereen kan zijn/haar spullen overplaatsen naar het nieuwe eiland.
  • Om dit te vergemakkelijken krijgt iedereen /fly en /god voor 1 maand lang.
  • Eilanden kunnen ook volledig omgezet worden, spreek mij daarvoor ingame aan.
  • Na 1 maand gaat de oude wereld dicht.
  • Iedereen krijgt een éénmalige update-kit, deze bestaat uit het volgende:
    • 3 cow spawn eggs
    • 3 sheep spawn eggs
    • 3 pig spawn eggs
    • 3 chicken spawn eggs
    • 3 mooshroom spawn eggs
    • 3 rabbit spawn eggs
    • 2 horse spawn eggs
    • 2 villager spawn eggs
    • en een verassing item
De volgende informatie is heel belangrijk!:
  • De update staat gepland op 15 mei 2018 om 18:00 uur. Skyblock zal dan tot maximaal 20:00 uur gesloten zijn. Mocht de update eerder klaar zijn, dan gaat Skyblock natuurlijk weer eerder open.
  • Er worden geen items extra gegeven anders dan hier in dit topic is beschreven. SkyCoins en bijvoorbeeld gewonnen spawner gaan/kunnen namelijk gewoon mee naar het nieuwe eiland.
  • Wil je je eiland overgezet hebben, spreek mij dan ingame aan, het liefst voor 15 mei. Dan kom je op de lijst er bij om je eiland over te zetten. Eilanden kunnen pas overgezet worden als je na de update online bent gekomen en een nieuw eiland hebt gemaakt.
  • Iedereen die iets van zijn/haar oude eiland over wil plaatsen wordt aanbevolen een extra home te zetten op het oude eiland. Iedereen krijgt hier een extra home voor met ingang van vandaag.
Als jullie vragen hebben, stel ze direct. Ik doe mijn best om de vragen van iedereen zo snel als mogelijk te beantwoorden. Verwacht niet binnen 5 minuten een antwoord, ik heb ook nog mijn real life werk waar ik moet werken :p. Antwoorden kunnen jullie wel binnen maximaal 6 uur verwachten.

Ik kijk al heel erg uit naar de toekomst van Skyblock en hoop dat jullie begrip hebben dat deze stap genomen wordt, ik probeer jullie zoveel mogelijk tegemoet te komen door het op deze manier aan te pakken.

Groeten,
SirTastic

!!!VERGEET NIET EEN HOME TE PLAATSEN OP JE OUDE EILAND ALS JE DAT NOG NIET HEBT GEDAAN!!!
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Wat je hebt behoud je, dus ook polar bears. Gaat goed komen!
hoe dan wat ik wil niet mijn hele eiland houden het gaat mij echt puur om de beren XD erg he, en die beren reageren niet op leads :(
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Ik vind het allemaal goed! Ik heb mijn koffers al gepakt om te verhuizen! :P
Ik wens jullie succes Team! Blauwe Duimpie omhoog :)

Mvg ItsLuckie07
 

DahSandah

Supreme
Sander_dh
Sander_dh ✔
Supreme
24 jan 2018
26
3
82
22
Ik heb wel zin in de update!, alleen niet dat ik alles alleen moet opbouwen haha. :)
 

SirTastic

Niet Verified
10 nov 2015
25
7
89
28
Ik vind het allemaal goed! Ik heb mijn koffers al gepakt om te verhuizen! :P
Ik wens jullie succes Team! Blauwe Duimpie omhoog :)

Mvg ItsLuckie07

Thnx! Door al m'n voorbereidingen verwacht ik dat alles snel zal verlopen! We gaan er iets tofs van maken!
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Je hoeft niet perse een eiland van 5 bij 5 te maken, wacht maar op de update ;)
ik kan niet tegen verrassingen :( ben ik te autistisch voor :( :P XD
 

SirTastic

Niet Verified
10 nov 2015
25
7
89
28
Is het in die maand ook mogelijk om zonder rank spawners van je eiland af te halen?

Dat is een hele goede! Ik zal iedereen als Speler ook rechten geven om spawners te hakken, maar dan wel alleen van zijn of haar eiland uiteraard!
 

Peacem4kr

Niet Verified
11 mei 2018
2
0
23
42
Hey toch een vraagje, ik probeer al enkele dagen op te merken of je online bent maar heb je nog niet gezien.
Graag zouden we ons eiland ook laten overzetten aub.
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
Ik ben heel benieuwd wat het allemaal gaat worden en wil graag mijn hele eiland overgezet hebben. Je kunt zien hoeveel werk eraan is besteed en zou het wel erg zuur vinden als alles straks weg is. Opnieuw beginnen is soms best wel leuk, maar niet in dit geval voor mij.
Dus als je een moment hebt dan heel graag mijn eiland overzetten alsjeblieft
Motor
 

x_hi

Niet Verified
7 mei 2015
4
2
44
23
Heya,
Ik zou ook graag nog mijn eiland over willen laten zetten.
Nu heb ik geen home gezet op mijn vorige eiland is dit een groot probleem ?
Edit: heb net wel een screen gevonden met mogelijk de coords.


Met vriendelijke groet,
Da_Woodhead
 

Bijlagen

  • 2017-08-15_15.22.00.png
    2017-08-15_15.22.00.png
    132,6 KB · Bekeken: 346
Laatste update:

astrotrooper

Niet Verified
10 jan 2016
6
0
25
Ik had gehoopt je online tegen te komen, maar dat is me helaas niet gelukt.
Ik zou graag m'n island willen overzetten. (heb te veel bouwtijd in m'n island zitten om opnieuw te beginnen.

Met vriendelijke groet,
chf3kl9

ps. hoe hoger hoe beter, als 't huidige hoogste punt op y=200 ofzo zit is 't toppie
 
Laatste update:

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
motorhom Dank je wel voor het overzetten van mijn eiland. Maar alle kisten zijn onzichtbaar totdat ik ze aanklik maar erger is dat ze allemaal leeg zijn
Als ik naar mijn oude eiland ga heb ik geen permissie om daar de kisten te openen ("Sorry you can't use that here") en kan de boel dus niet verhuizen. Zou je dat op willen lossen voor mij?
Alvast dank
Motor
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Ik had een home op mn eiland, maar als ik /home doe krijg ik alsnog een foutmelding (Fout: Ongeldige wereld)? Is mijn eiland nog terug te krijgen?

Verder was ik je ingame niet tegengekomen ... dus heb ik niks kunnen laten weten..
 

xxolly_guusxx

Legend
dghaasje
dghaasje ✔
Legend
21 mei 2018
1
0
63
17
Heey ik ben xXOlly_GuusXx. Zouden jullie mijn eiland kunnen overzetten? Alvast bedankt :) Mvg xXOlly_GuusXx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.