Skyblock update/reset (eerst lezen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties!

Zoals vele het al in de gaten hebben ben ik druk bezig met Skyblock. Nu is het echter zo dat de huidige Skyblock plugin al een aantal jaren niet meer is geüpdatet. Hier wil ik verandering in brengen zodat we voor de toekomst (1.13 update en verder) meer mogelijkheden hebben en kunnen aanbieden. Ook het aantal verlaten eilanden is te groot om op deze manier door te gaan of om alles over te zetten (± 24.000 verlaten eilanden). De economy van Skyblock zal ook op de schop gaan. Het hele systeem gaat sneller werken na deze update, alle oude en verlaten bestanden spelen namelijk geen rol meer hierna.

Om toch verder te kunnen in de toekomst wordt Skyblock gereset, maar ook weer niet helemaal. Hoe dat precies zit leg ik jullie graag uit.

Iedereen zal opnieuw beginnen met een nieuw eiland, maar de oude eilanden wereld blijft een maand lang voor jullie open staan. Doordat de oude wereld open blijft staan kunnen jullie alle spullen meenemen naar jullie nieuwe eiland. Om dit te vergemakkelijken krijgt iedereen (dus vanaf spelers zonder rank) 1 hele maand lang /fly en /god tot zijn/haar beschikking. Wil je toch liever je hele eiland over gezet hebben, spreek mij dan ingame aan. Op het moment dat de update dan is uitgevoerd kan ik je eiland volledig omzetten. Ook zal iedereen tegemoet gekomen worden met een éénmalige update-kit. Waar deze kit uit gaat bestaan lezen jullie verderop.

We kunnen dus meer van een update spreken en niet van een reset, al jullie SkyCoins, items en aangekochte items blijven jullie dus behouden. Daarnaast kan ik door deze update meer features aan de ranks gaan toevoegen, en dit komt jullie ten goede.

Ook zullen er na deze update meer mogelijkheden zijn om items en SkyCoins te kunnen verdienen. Het huidige systeem laat alleen toe om dit te krijgen door te voten, kopen of online te zijn. Hier wil ik vanaf zodat nieuwe spelers en spelers zonder rank makkelijk mee komen met de rest, en niet afhankelijk zijn van tijd en andere spelers. De exacte nieuwe features en mogelijkheden komen in een nieuwsbericht op het moment dat de update uitgevoerd is.

Dus in het kort zal de update er als volgt uitzien:

  • Iedereen begint op een nieuw eiland.
  • De oude wereld blijft 1 maand lang publiekelijk open staan.
  • Iedereen kan zijn/haar spullen overplaatsen naar het nieuwe eiland.
  • Om dit te vergemakkelijken krijgt iedereen /fly en /god voor 1 maand lang.
  • Eilanden kunnen ook volledig omgezet worden, spreek mij daarvoor ingame aan.
  • Na 1 maand gaat de oude wereld dicht.
  • Iedereen krijgt een éénmalige update-kit, deze bestaat uit het volgende:
    • 3 cow spawn eggs
    • 3 sheep spawn eggs
    • 3 pig spawn eggs
    • 3 chicken spawn eggs
    • 3 mooshroom spawn eggs
    • 3 rabbit spawn eggs
    • 2 horse spawn eggs
    • 2 villager spawn eggs
    • en een verassing item
De volgende informatie is heel belangrijk!:
  • De update staat gepland op 15 mei 2018 om 18:00 uur. Skyblock zal dan tot maximaal 20:00 uur gesloten zijn. Mocht de update eerder klaar zijn, dan gaat Skyblock natuurlijk weer eerder open.
  • Er worden geen items extra gegeven anders dan hier in dit topic is beschreven. SkyCoins en bijvoorbeeld gewonnen spawner gaan/kunnen namelijk gewoon mee naar het nieuwe eiland.
  • Wil je je eiland overgezet hebben, spreek mij dan ingame aan, het liefst voor 15 mei. Dan kom je op de lijst er bij om je eiland over te zetten. Eilanden kunnen pas overgezet worden als je na de update online bent gekomen en een nieuw eiland hebt gemaakt.
  • Iedereen die iets van zijn/haar oude eiland over wil plaatsen wordt aanbevolen een extra home te zetten op het oude eiland. Iedereen krijgt hier een extra home voor met ingang van vandaag.
Als jullie vragen hebben, stel ze direct. Ik doe mijn best om de vragen van iedereen zo snel als mogelijk te beantwoorden. Verwacht niet binnen 5 minuten een antwoord, ik heb ook nog mijn real life werk waar ik moet werken :p. Antwoorden kunnen jullie wel binnen maximaal 6 uur verwachten.

Ik kijk al heel erg uit naar de toekomst van Skyblock en hoop dat jullie begrip hebben dat deze stap genomen wordt, ik probeer jullie zoveel mogelijk tegemoet te komen door het op deze manier aan te pakken.

Groeten,
SirTastic

!!!VERGEET NIET EEN HOME TE PLAATSEN OP JE OUDE EILAND ALS JE DAT NOG NIET HEBT GEDAAN!!!
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Klinkt goed!
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
ik zat al te denken aan opnieuw beginnen, aangezien er een paar dingen op mijn eiland zijn die ik anders wil, maar er zijn ook dingen die ik niet kwijt wil.. dit is voor mij een mooie oplossing. de spullen die ik houden wil overzetten, en lekker weer met een klein eiland beginnen.

vraagje: word er ergens in het process de enderchest gereset? daar zitten mijn belangrijkste spullen in.
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
ik zat al te denken aan opnieuw beginnen, aangezien er een paar dingen op mijn eiland zijn die ik anders wil, maar er zijn ook dingen die ik niet kwijt wil.. dit is voor mij een mooie oplossing. de spullen die ik houden wil overzetten, en lekker weer met een klein eiland beginnen.

vraagje: word er ergens in het process de enderchest gereset? daar zitten mijn belangrijkste spullen in.

In de tekst staat onderstaande:
  • De oude wereld blijft 1 maand lang publiekelijk open staan.
  • Iedereen kan zijn/haar spullen overplaatsen naar het nieuwe eiland.
  • Om dit te vergemakkelijken krijgt iedereen /fly en /god voor 1 maand lang.
 

SirTastic

Niet Verified
10 nov 2015
25
7
89
28
Nogmaals voor iedereen: je inventory, enderchest, backpack, markt items, SkyCoins, XP en levels blijf je allemaal behouden. Deze zullen niet gereset worden! :)
 

DahSandah

Supreme
Sander_dh
Sander_dh ✔
Supreme
24 jan 2018
26
3
82
22
Is het mogelijk om delen van eilanden te laten overplaatsen?
 

SirTastic

Niet Verified
10 nov 2015
25
7
89
28
bijvoorbeeld: mijn sorteer systeem kopiëren en mijn goldfarm en de rest laten verwijderen?

Zullen we even naar kijken na 15 mei. Eerst ga ik de volledige eiland overzetten. Anders even in de avond met rust bekijken. Veel is mogelijk. :)
 

DahSandah

Supreme
Sander_dh
Sander_dh ✔
Supreme
24 jan 2018
26
3
82
22
worden de challenges gereset als je, je eiland laat verwijderen?
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
omg dat betekent dat ik weer wat te doen ga hebben!!!!!! wel ff spullen verhuizen dan XD het enige fucked up is dan dat ik mijn ijsberen kwijt raak :'(
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
omg dat betekent dat ik weer wat te doen ga hebben!!!!!! wel ff spullen verhuizen dan XD het enige fucked up is dan dat ik mijn ijsberen kwijt raak :'(
Er was volgens mij al vermeld dat je van alle dier soorten 2 eggs zou krijgen. Dus ik neem aan dat daar ook polar bear eggs tussen zitten.
@SirTastic kan je hier vast meer over vertellen.
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Er was volgens mij al vermeld dat je van alle dier soorten 2 eggs zou krijgen. Dus ik neem aan dat daar ook polar bear eggs tussen zitten.
@SirTastic kan je hier vast meer over vertellen.
Het gaat er Veral om dar ik deze destijds van datdus heb gekregen iedereen trouwens die toen online was ben 2 dagen bezig geweest met die beesten insluiten
 

DahSandah

Supreme
Sander_dh
Sander_dh ✔
Supreme
24 jan 2018
26
3
82
22
Het gaat er Veral om dar ik deze destijds van datdus heb gekregen iedereen trouwens die toen online was ben 2 dagen bezig geweest met die beesten insluiten
je kan ze toch gwn in een hok spawnen lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.