skyblock forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
Hallo allemaal,

Ik ben zelf een oud speler van Haunted (waarschijnlijk al lang vergeten) en speelde een aantal jaar actief op Skyblock. Ik hoorde geruchten dat bij de launch geen Skyblock zou zijn maar dat dit na verloop van tijd eventueel toegevoegd gaat worden ;D.

Mijn vraag is kan er alvast een forum voor Skyblock komen om te helpen met ideeën voor het platvorm en om te zien of er animo is?
Ik wil niet zeggen dat ik er de geschiktste persoon voor ben maar het zou me leuk lijken om te kunnen helpen met een nieuwe Skyblock tot leven zien te komen op de server :)
Stiekem mis ik die oude tijden een beetje :)

Met vriendelijke groet,
Robert-Jan
 
  • Like
Reactions: Bart

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Leuk idee, alleen om alvast een forum voor skyblock te geven is wat overdreven, aangezien het zeker niet komt bij de opening. Je kan eventueel in t algemeen een poll houden of een topic aanmaken waarin je dit idee uitvoert.
 
  • Like
  • Eens
Reactions: najtrebor and Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Leuk idee, alleen om alvast een forum voor skyblock te geven is wat overdreven, aangezien het zeker niet komt bij de opening. Je kan eventueel in t algemeen een poll houden of een topic aanmaken waarin je dit idee uitvoert.
Mee eens ^^
Als de server weer een beetje draaiende is dan zal er gekeken worden naar welke nieuwe gamemodes er kunnen komen verwacht ik.
 
  • Like
Reactions: najtrebor

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
gewoon dit topic gebruiken , pas je de titel aan en dan kunnen we hier een beetje peilen of er animo voor is :)
Ik houd zelf ook heel erg van skyblock maar vind wel dat het custom moet zijn( niet zo bizar als bij Hypixel) maar gewoon dat je wel iets unieks heb zeg maar.
 
  • Like
Reactions: Bart and najtrebor

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
gewoon dit topic gebruiken , pas je de titel aan en dan kunnen we hier een beetje peilen of er animo voor is :)
Ik houd zelf ook heel erg van skyblock maar vind wel dat het custom moet zijn( niet zo bizar als bij Hypixel) maar gewoon dat je wel iets unieks heb zeg maar.
Ja dat was precies ook mijn gedachte, ik zat zelf te denken aan de style van Skyblock 2.0 (op deze server de 2de release) met een paar kleine aanpassingen om te zorgen dat problemen van het verleden niet terug komen.
 
  • Like
Reactions: Bart

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ben benieuwd naar je ideeën!

Laat maar komen :)
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
Ben benieuwd naar je ideeën!

Laat maar komen :)
Hallo remy!

Zou ik je daar misschien een paar weken na de release van Haunted over kunnen spreken op discord?

Met vriendelijke groet,
Robert-Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.