[showcase] mall - de grootste shop op haunted

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlitchGame

Niet Verified
9 dec 2017
1
0
13
18
Hallo Haunties,

Zoals de actieve Creative spelers van HauntedMC misschien wel weten ben ik en een paar andere mensen bezig met het heropenen van de grootste shop op HauntedMC.

Ik hoor vaak van mensen wanneer Mall weer open gaat (01-01-'18 waarschijnlijk), en of ze is binnen mogen kijken. En voor dat 2e is deze showcase er nu.

Ik ben TheKingOfArkel, beheerder, en oprichter van Mall, en vandaag zal ik jullie gids zijn door Mall (Bewonder het zelf: /warp Mall)

Om de foto's te bekijken klik op de linkjes die staan aangegeven bij sommige woorden.

Laten we starten, ten eerste, de ingang, dit zal je zien als je naar de warp van Mall gaat, als we binnen zijn komen we in een grote kamer met daarin de kassa, werknemers van de Hoofden verdieping, en de Hall of Fame (Waar alle donateurs staan die 50+ CreaCoins hebben gedoneerd).

Dit was tot nu toe de rondleiding, binnenkort zal de rondleiding uitgebreid worden als Mall nieuwe dingen toevoegt. Kom binnenkort terug voor een grotere tour.

Ben je al nieuwsgierig geworden? Neem anders ook een kijkje op de website van Mall!

Tot ziens Haunties!
-TheKingOfArkel
warp thi en warp Event zijn beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.