Roleplay's

Status
Niet open voor verdere reacties.

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hallo Haunties!

Ik speel vaak op HauntedMC Creative server. Alleen het is er meestal een beetje stil etc, en dat vind ik saai. Soms is er wel een RP (Roleplay) en dat vind ik dan erg leuk. Maar deze zijn er niet erg vaak, en worden ook regelmatig gegrieft.

Wat ik wil met dit topic

Ik zou het leuk vinden als jullie op dit topic jullie Roleplays/ dingen om te doen promoten of aankondigen, misschien willen andere Haunties dan wel helpen/ meedoen.

Mvg, AltijdNL, MC naam; Always_Penguin

(Ps, zo als je misschien al hebt gemerkt, mijn Minecraft-naam veranderd steeds. Ik hoop dat ik er een keertje van af kan blijven!)
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Hallo Haunties!

Ik speel vaak op HauntedMC Creative server. Alleen het is er meestal een beetje stil etc, en dat vind ik saai. Soms is er wel een RP (Roleplay) en dat vind ik dan erg leuk. Maar deze zijn er niet erg vaak, en worden ook regelmatig gegrieft.

Wat ik wil met dit topic

Ik zou het leuk vinden als jullie op dit topic jullie Roleplays/ dingen om te doen promoten of aankondigen, misschien willen andere Haunties dan wel helpen/ meedoen.

Mvg, AltijdNL, MC naam; Always_Penguin

(Ps, zo als je misschien al hebt gemerkt, mijn Minecraft-naam veranderd steeds. Ik hoop dat ik er een keertje van af kan blijven!)

Hey AltijdNL!

Leuk idee, het is inderdaad een mooi initiatief als spelers hun roleplays gaan promoten. Daardoor kunnen we dan spelers lokken en blijf de plezier ook bestaan. Over het probleem dat er vaak gegriefd wordt, als je de volgende keer weer zoiets gebeurd licht dan meteen een moderator in. Hij/zij kan dan komen kijken en de benodigde acties ondernemen.

Verder veel plezier nog!

Met vriendelijke groet,

Dennie_ - Danny
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Wait what, het is rustig in creative?! wat is er veranderd sinds die 2 maanden dat ik weg was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.