Roleplay

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesvos

Niet Verified
26 jan 2014
5
6
99
25
Apeldoorn
Heyoo,

Ik heb een voorstel. Iedereen heeft het wel eens gehad: De chatspam in creative, waar mensen "Familie" spelen. Als je gewoon rustig aan het bouwen bent kan dit nogal vervelend zijn, er zijn vast mensen die het met me eens zijn. Ik weet dat het misschien veel tijd kost om te regelen, maar een aparte roleplay server zou fijn zijn. Daar kunnen mensen dan ook plots claimen en hun huizen bouwen, zonder dat andere spelers er last van hebben.

Denk er over na!

Mvg,
Wessel
 

micha4real

Niet Verified
26 okt 2014
8
1
77
24
Je moet er ook rekening mee houden dat een nieuwe server geld en tijd zou kosten.
Ik denk dat het ook een probleem is dat spelers hun plots die ze op de creative server hebben gebouwd willen gebruiken voor hun roleplay.
Ik ben het er mee eens dat er soms veel gespammed word maar dat kan ook op een andere manier worden verholpen, bijvoorbeeld door een plugin te maken die er voor zorgt dat er een bepaald aantal seconden tussen de berichten moet zitten en dat spelers ook niet twee keer hetzelfde bericht achter elkaar kunnen sturen. Zo'n soort plugin bestaat ook al. Als de server devs geen tijd hebben zou je bijvoorbeeld deze plugin kunnen gebruiken: AntiSpam.

Voor de rest goede suggestie!

Groeten Micha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.