Opgelost Region selection

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 3363

Guest
Goedenavond,

Wat is het probleem?
> Tijdens het onderhoud wat verricht werd op creative vanavond is denk ik de region selection van WorldEdit gebroken / gebugged geraakt. Ik had die in-game gemeld, en volgensmij werd het ook adequaat en direct opgelost. Het werkte daarna ook weer voor een poosje (zo'n 15 minuten) ongeveer. Daarna kwam het probleem helaas weer terug. Ik heb een aantal screenshots gemaakt, voor bewijsvorming.

> Hier is te zien met de selectie van pos1 en pos2 dat de region selection niet werkt bij uitvoering van //set of //copy commando.
> Dit is tegenstrijdige bewijslast. Ik maakte gebruik van //sel convex; hiermee kan je meerdere pos2, pos3 et cetera uitvoeren. Hier werkte de region selection dus wel. Toen probeerde ik het weer via de normale selectie pos1 en pos2 en weigerde de commando opnieuw een region selection te herkennen.

De kans bestaat dat deze bug gedurende het nachtelijk onderhoud verholpen is / wordt. Mocht dit niet het geval zijn, bij deze. Ik wist niet zeker of ik een ticket moest plaatsen, en in-game wilde ik niet storend overkomen, dus daarom hier. :wink:

Alvast bedankt.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dankje voor de uitgebreide uitleg!

Ik heb zojuist, na nog een extra restart, het proberen na te doen op een ander account. Hier lijkt het nu wel te werken met random locaties binnen mijn plot als //pos1 en //pos2.

Zou je het nogmaals willen proberen?
Als andere spelers hier ook last van hebben hoor ik graag van hen bevestiging van deze bug :)
 
D

Deleted member 3363

Guest
Heb het zojuist maar direct getest. Het probleem lijkt te zijn opgelost op dit moment!

Tenzij andere mensen dit ook hebben ondervonden(?), kan het topic wat mij betreft dicht.
 
D

Deleted member 3363

Guest
Heb het zojuist maar direct getest. Het probleem lijkt te zijn opgelost op dit moment!

Tenzij andere mensen dit ook hebben ondervonden(?), kan het topic wat mij betreft dicht.
De bug is terug. Ik vermoed dat ie voorkomt uit //sel convex; waarbij je meerdere posities kunt selecteren voor een oppervlakte of sphere. Ik gebruikte dit command wederom vanmiddag, en daarna werkte me region selection niet meer.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Volgens mij moet je bewust terugswitchen met "//sel poly" voor 2 punten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.