Raff die zich voorstelt

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Hey mensen, ik speel hier nu 2 maandjes denk ik? dacht laat ik me ook eens voorstellen.

Ik ben Raff, kom uit een bijna stad, net naast Eindhoven ;)
ben 26, dus hoor een beetje bij de oude garde zoals lea en abio enzo :p
Ik ben zelf niet zozeer van het grotten exploren en kleine huisjes en farmpjes aanleggen en stuff :p
ik aim meestal op grote projecten waar ik zoveel mogelijk redstone mechanics in verwerk

en ik hou soieso van redstone, check bijvoorbeeld mijn word processor:

(btw op 1:35 zie je me chatten en vanaf 3:14 zie je alle redstone erachter! ;) )


Kijk bijvoorbeeld ook bij mijn shop (/warp shopplein) ik heb die woestijn shop, loop maar eens over de pressure plate daar :)


anyway, zulk soort stuff ben ik dus voornamelijk bezig, maar ook in real life hou ik van elektronica, kijk maar bijvoorbeeld eens naar mijn thread die ik vorige week hier aanmaakte over mijn PC project:
http://haunted-mc.com/threads/raffs-wallmounted-pc-project-d.469/



Anyway, tot in-game! :)
 
Laatste update:

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Holy fuck dat redstonewerk is echt AMAZING!, ik ben er een noob in
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Fijn om te horen dat er nog iemand heel goed is in redstone. Ik heb gemerkt dat je de laatste tijd heel veel bezig bent daarmee. Anyway, ik wens je veel succes met het maken! :)
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
voor al je zelf gay nomen op een groot scherm, hahahaha
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ja we zaten in die server altijd lekker te klooien! :P ik had eerst een filmpje gemaakt met Raff is cool, maar dat vond ik zo gay overkomen!! dus ik dacht laat ik het opnieuw filmen, en dit keer het er gewoon extra bovenop doen! :P haha
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik speel 100% alleen unmodded en zonder texturepacks.... al zijn dingen als quarrys en bestuurbare raketten en stuff wel grappig ofcourse maar mij trekt het helemaal niet, geef mij maar vanilla redstone en ook zonder command blocks xD


(t filmpje hierboven is ook helemaal unmodded :) )
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
yooow harries, ik heb een hele tijd eigenlijk totaal niet meer geminecraft, ik zat met een paar maten wat andere games te doen, maar ik dacht laat ik maar weer eens een kijkje gaan nemen op haunted!
Ik zie dat mn account hier nog gewoon werkt :) eens even kijken of ik op de survival server nog gewoon alles heb, en mn claims nog intakt zijn etc :P oh, en of ik nog mn elite of legend rank heb, of whatever ik ook destijds gekocht had :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
yeppp alles werkt perfect nog! :)

alleen zie ik dat het shopplein is weggevlogen! :P totaal geen problemen mee, werd een beetje een doorn in t oog hehe
maar euhm, heeft een mod toevallig mijn shop ergens gekopieerd ofzo? ik had er nogal ingewikkelde redstone elektronica onder zitten die ik eigenlijk nog in de toekomst in andere dingen wou verwerken ..... echt uren mee bezig geweest :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
yooo! thnx
haha ik ben bij al mn claims enzo aan t langsgaan wat ik nog overal in kisten heb zitten en probeer het te sorteren, wat een gedoe zeg! haha overal random troep nog, misschien toch maar eens een auto-item sorter maken :)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
yooo! thnx
haha ik ben bij al mn claims enzo aan t langsgaan wat ik nog overal in kisten heb zitten en probeer het te sorteren, wat een gedoe zeg! haha overal random troep nog, misschien toch maar eens een auto-item sorter maken :)
Ik ken dat probleem, vooral als m'n mede-survivalers van alles gewoon random in chests stoppen -_-
Ben ik weer ff bezig met sorteren. . .
Ik zeg maar zo;
''Een dag niet gesorteerd is een dag niet gevonden!''
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen, maar even om iedereen te laten weten...
Ik ga vanaf komende vrijdag 8 dagen op snowboard vakantie,
Zal dus een geruime week niet op MC te vinden zijn ;)
Ook de laatste paar dagen al weinig online geweest omdat we nog allerlij dingen moeten fixen xD

Aanyway, veel plezier hier volgende week met de realm update! ik ben wel benieuwd :)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen, maar even om iedereen te laten weten...
Ik ga vanaf komende vrijdag 8 dagen op snowboard vakantie,
Zal dus een geruime week niet op MC te vinden zijn ;)
Ook de laatste paar dagen al weinig online geweest omdat we nog allerlij dingen moeten fixen xD

Aanyway, veel plezier hier volgende week met de realm update! ik ben wel benieuwd :)
Jij ook heel veel plezier! :)
Wel binnen de pistes blijven?