R.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Dion, aangezien ik het zowat achter de schermen mee maak wil ik hier uiteraard ook mijn mening over kwijt. Jij zit in een k*t situatie, gewoon een k*t situatie, alles gaat mis. Het enige waar jij je aan vast hield was mc en je vriendin. Allebei verloren...maar: BLIJFT STERK! Ga werken, zoek een baantje maak vrienden wat dan ook, ga praten met je ouders, zorg dat je je beter gaat voelen. En onthoud dit Dion: niet teveel denken maar doen! Succes

EvilPvP

nooit gedacht van jou een aardige reactie te krijgen:P sorry, en bedankt, nog veel plezier in Italie
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Dion, aangezien ik het zowat achter de schermen mee maak wil ik hier uiteraard ook mijn mening over kwijt. Jij zit in een k*t situatie, gewoon een k*t situatie, alles gaat mis. Het enige waar jij je aan vast hield was mc en je vriendin. Allebei verloren...maar: BLIJFT STERK! Ga werken, zoek een baantje maak vrienden wat dan ook, ga praten met je ouders, zorg dat je je beter gaat voelen. En onthoud dit Dion: niet teveel denken maar doen! Succes

EvilPvP

en ik werk al, meer dan iedereen hier denkt, het ouders probleem is niet op te lossen met praten, en er zijn nog tig andere problemen die ik eigenlijk prive wil houden, aangezien je net er al 3 opnoemde
 

craft_mann

Niet Verified
4 mei 2015
4
0
25
Idd jammer dat je stopt, sterkte, maar wat ga je met je account doen, geef je die weg, of doe je dat niet?
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Als laatste wil ik nog 1 iemand apart mn excuses aanbieden en dat is @dauwdruppel ik was heel gemeen, onvolwassen en irritant bezig, ik weet allemaal wel wat ik fout deed, alleen ben gewoon dom en doe domme dingen, ik wil graag mijn excuses aan e aanbieden, aan iedereen eigenlijk, maar vooral aan jou, omdat ik me enorm heb misdragen tegen jou, sorry daarvoor
 

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
23
Ik ben laat en ik ken je niet echt goed maar ik zal je missen. Nu is er een stuk uit de taart dat ooit nog moet terug groeien :(
het gaat je goed dead. Niets van aantrekken wat mensen je zeggen. Zoek een spel of ee hobby etc. waar je je goed bij voelt. Ik hoop dat je nog eens komt piepen.

mvg
Twana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.