R.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
tja, mij staat zoveel niet aan, om kort samen te vatten, t is genoeg geweest, en als jullie ouder zijn snappen jullie het pas, jullie zijn allemaal waarschijnlijk 3/4 jaar jonger dan mij....
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
dion dat klopt maar zie in er zijn altijd mensen die om je geven

dat is dus niemand, ik heb t regelmatig gecontroleerd, ook bij jullie, regelmatig keek ik of iemand echt om me gaf, of t juist deed voor een rede, vaak was t dat laatste, dus ik weet dat dit *** is, maar zo weet ik dat jullie gwn niks om mij geven
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
ik ben niet goed, ik ben fking slecht
Jongeh! De enige die noob is ben ik dan wel.
Leer geloven in jezelf laat een stel Pipo's niet zorgen dat je stopt.
Ik ben niet zwak ik wordt altijd noob genoemd en stop ik neen.
Jij Dead , jij moet blij zijn je bent Een van de beste.
Als ik dat was zou ik nooit stoppen.
Als het rl problems zijn kan ik er niks aan doen.
Maar als het een stel Eenden zijn die je gewoon Noob noemen of Unteamen.
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Jongeh! De enige die noob is ben ik dan wel.
Leer geloven in jezelf laat een stel Pipo's niet zorgen dat je stopt.
Ik ben niet zwak ik wordt altijd noob genoemd en stop ik neen.
Jij Dead , jij moet blij zijn je bent Een van de beste.
Als ik dat was zou ik nooit stoppen.
Als het rl problems zijn kan ik er niks aan doen.
Maar als het een stel Eenden zijn die je gewoon Noob noemen of Unteamen.

nee, ik zou dat echt doen door mc............ ben niet ZO gek,
 

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
@dode_dion
spijtig om te horen dat je stopt man!
veel leuke tijden met je gehad op prison.
mijn advies:

geef niet alles weg druk mc voor even weg en kom later(als je zin hebt) weer terug.
maak je geen zorgen om spelers die hebberig etc zijn.
doe dit niet door/voor hun.
denken aan spelers die met jou samen speelde zowel als vriend als vijand.

hopelijk zie ik je later weer terug je bent en blijft tenslotte een speler waar ik veel tijd mee heb besteed binnen prison.
kunnen er niet veel zeggen ;)
 

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Waarom ga je stoppen dead? :(
Was altijd zo leuk op prison :D
Ik ga je missen en het ga je goed!
En nog 1 ding: niet stoppen met leven. Leef gewoon zoals je zelf wilt en laat andere mensen dat niet voor je verpesten!
~2001nadim <3
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Dion, aangezien ik het zowat achter de schermen mee maak wil ik hier uiteraard ook mijn mening over kwijt. Jij zit in een k*t situatie, gewoon een k*t situatie, alles gaat mis. Het enige waar jij je aan vast hield was mc en je vriendin. Allebei verloren...maar: BLIJFT STERK! Ga werken, zoek een baantje maak vrienden wat dan ook, ga praten met je ouders, zorg dat je je beter gaat voelen. En onthoud dit Dion: niet teveel denken maar doen! Succes

EvilPvP
 
Laatste update:
R

Rutgertjuh

Guest
Dion, aangezien ik het zowat achter de schermen mee maak wil ik hier uiteraard ook mijn mening over kwijt. Jij zit in een k*t situatie, gewoon een k*t situatie, alles gaat mis. Het enige waar jij je aan vast hield was mc en je vriendin. Allebei verloren...maar: BLIJFT STERK! Ga werken, zoek een baantje maak vrienden wat dan ook, ga praten met je ouders, zorg dat je je beter gaat voelen. En onthoud dit: Dion niet teveel denken maar doen! Succes

EvilPvP

Mooi gesproken :).

Mvg,
Rutger
 

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
20
Nederland (zuid-Holland)
Dion ik heb hele leuke tijden op prison met je gehad, ik weet nog altijd dat we elke dag met elkaar Skypte met Jayden colin, rutger en heroebrain en nog een paar ;). Dion heel veel mensen gaan je missen en nooit zal iemand je vergeten, blijf boven die rot mensen en laat ze zeggen wat ze willen. Jij ben aardiger dan hun. Heel veel mensen hebben leuke herinneringen met je zoals je ziet, iedereen denkt aan je.
 

xPython

Niet Verified
20 jun 2015
32
1
84
22
Ik heb hem gesproken op zijn server en het gaat al veel beter hij blijft ook mc spelen
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Alles is weg gegeven, Jelmer zat serieus even op mijn account voor 3 dagen,(mijn broertje voor degene die t niet wisten) daarna zat ik erop, om het nog een kans te geven, maar t is gewoon teveel geworden, Gefeliciteerd @jim met je gratis Factions stuff, onder andere veel Diamond blocks, 3 cave spider spawners:P 2 sponges en redelijk wat prot 4,
Gefeliciteerd @colinmeinema met de 19538 tokens, en met de Miners en Prison stuff, je zal een lange tijd niet meer arm zijn haha,
ik heb nog wel mijn survival claim die ik nog weg kan geven, dus als je die wilt, laat snel iets achter, want ik heb geen zin meer

sorry, ik weet dat ik vele teleurstel met stuff die ze nu niet hebben gekregen, maar zo ben ik, ik stel alleen mensen teleur, het is nu eenmaal zo, dit was waarschijnlijk het laatste wat jullie van mij zagen, en ben niet blij, wat het beeld van mij nu is, maar zo ben ik in het echt, en niet in een blockjes game. dus dat laat wel zien wat voor triest geval ik ben, misschien dat ik af en toe nog terug kom, maar denk het niet, het was een leuke tijd, vooral vroeger, toen veel mensen me nog niet echt kende, toen waren er een paar mensen die echt chill waren zoals @~2001 met het vissen op prison:P of met @Stevenn op prison en miners alles sellen bij hem, en zo zijn er nog veel meer mensen, teveel om allemaal te gaan opnoemen, en natuurlijk stel ik nu weer mensen teleur dat ik ze niet noem, tja. mijn excuses nog allemaal, dat ik de laatste 2 dagen, nog zo deed, mijn excuses naar de staff voor mijn onvolwassen gedrag, ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven, zo niet dan is het mn eigen schuld, daar heb ik zelf voor gezorgd, ik baal dat het zo is gelopen, ik baal van veel dingen atm. maar het wordt me allemaal teveel, ik wil het eigenlijk niet vertellen, maar mensen die echt om mij geven, en het echt willen weten, stuur een appje, email of pb, misschien dat ik het dan ga vertellen, ik weet dat dit dom is, en ik ben echt Dom, veel mensen kende mij niet zo, alleen ik ben dom, deed dom, zo ben ik, verder iedereen nog veel plezier, hopelijk gaat het jullie allemaal goed, ook al kon ik sommige mensen niet echt uitstaan he @megabuuhtje :P sorry daarvoor, ik weet dat ik fout zat, niet jij. ik wens de staff nog heel veel succes met het Redden van Haunted en het verbeteren van Haunted, ik zal vele van jullie gaan missen, ook al is het digitaal, zulke mensen betekende veel voor me, ook omdat ik veel no lifde,

nogmaals mijn excuses voor alles, ik ben gewoon dom irritant en vervelend, veel succes allemaal,

met de groeten van deadterrorist97
(die nu echt CyberDead is) ( coole mc naam btw:P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.