R.i.p.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
Waarom blijf je niet gewoon, ik mag je, we hebben dan wel eerst ruzie gehad maar so what, we zijn nu vrienden, en ik vind je gewoon aardig. jammer als je toch gaat, maar ik kom je sowieso nog ooit wel tegen....
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Al deze dat iets willen van Dead krijgen unteam van mij en een dikke teamfocus & unteam van iedereen. en als m'n team die persoon niet unteamt, unteam ik die persoon zelf wel. Dead heeft een moeilijke periode atm. En deze dat durft achter stuff vraagt heeft problemen. Groetjes Ryan
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Teske heeft hier NIKS mee te maken, het is een ander lang verhaal, en een moeilijk verhaal, niemand die me begrijpt, dus laat het zo, het zij zo
 

JoJo

Niet Verified
6 mei 2015
2
0
30
21
Ik vind het jammer dat je weg gaat ik ga je wel missen :(, maar ik zou graag je 150mil op miners willen hebben en 110mil op prison en je plot op miners 2de rij
gr _iTzJoJoPvP_
 

caviakop

Niet Verified
19 dec 2014
38
5
84
O en Dead mag ik ook de c eggs en de beacon plz??
Wow man gierig ben jij het kan je niks schelen. Het gaat je alleen maar om de stuff. :)

-ToggleSprint_
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Al deze dat iets willen van Dead krijgen unteam van mij en een dikke teamfocus & unteam van iedereen. en als m'n team die persoon niet unteamt, unteam ik die persoon zelf wel. Dead heeft een moeilijke periode atm. En deze dat durft achter stuff vraagt heeft problemen. Groetjes Ryan

laat ze, ik vraag juist of ze me stuff willen, ik stop toch, dus ga het weg geven, dat ze t voor de stuff doen wist ik, ook 1 rede dat ik stop, en een moeilijke periode zal nu snel ten einde komen,
 

craft_mann

Niet Verified
4 mei 2015
4
0
25
mag ik alsjeblieft je account claimen, ik wil al heel lang een rank, pls geef je account aan mij
 

Milan(ghostman4848)

God
KwijlHond
KwijlHond ✔
God
27 jun 2014
206
94
254
23
DerpEiland
Indd
ik moet helemaal niks als dead het aanbied zeg ik ja.
Maar ik vraag niet om stuff.
Ik vind het rot jammer dat er weer een goede PvPer weg is
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
Indd
ik moet helemaal niks als dead het aanbied zeg ik ja.
Maar ik vraag niet om stuff.
Ik vind het rot jammer dat er weer een goede PvPer weg is

ik ben niet goed, ik ben fking slecht
 
R

Rutgertjuh

Guest
GVD GUYS, WTF DOEN JULLIE?! ALS EEN STEL ARMOEDZAAIERS ALLEEN MAAR OM Z'N STUFF VRAGEN! DIT GEEFT HEM ECHT EEN GEVOEL ALSOF JULLIE HEM ALLEEN MAAR 'MOGEN' DOOR Z'N STUFF! DOE NORMAAL MENSEN. ECHT... GVD... DOE NORMAAL!!!
 
  • Like
Reactions: LookBehindYah

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
dion jij bent een van de beste pvpers die ik ken, misschien heb je het nu zwaar maar je komt er wel weer bovenop

nope, heeft me 1x teveel gekost, en de 2de keer laat ik t niet zo ver komen
 

dode_dion

Niet Verified
18 nov 2014
103
9
164
GVD GUYS, WTF DOEN JULLIE?! ALS EEN STEL ARMOEDZAAIERS ALLEEN MAAR OM Z'N STUFF VRAGEN! DIT GEEFT HEM ECHT EEN GEVOEL ALSOF JULLIE HEM ALLEEN MAAR 'MOGEN' DOOR Z'N STUFF! DOE NORMAAL MENSEN. ECHT... GVD... DOE NORMAAL!!!

iK vraag toch wat ze van mijn stuff willen, ik stop toch, en help wel graag andere mensen
 
R

Rutgertjuh

Guest
iK vraag toch wat ze van mijn stuff willen, ik stop toch, en help wel graag andere mensen

Ik snap dat je het weg wilt geven, maar er zijn nu mensen die aardig doen puur voor de stuff. Tegen die mensen (klootzakken) heb ik het. Deze mensen zijn die hier bijvoorbeeld speciaal een account voor hebben gemaakt om je stuff te vragen.

Mvg,
Rutger
 

jeremey

Niet Verified
28 sep 2014
19
6
89
24
GVD DION, GA IS GELOVEN IN JEZELF, ALS JE GOED BENT IN PVP DAN MOETEN MENSEN NIET ZEIKEN MAAR GEWOON HET RESPECTEREN.
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

kevinyoloboy93

Niet Verified
29 jun 2015
6
0
35
laat dat stuf maar weet je ik hoef dat stuf niet ik wil gewoon dat je blijft en dat hier geen ruzzie van komt

dat is mijn mening iedereen zit nu te ruzzieen waarom omdat ze allemaal dat stuf willen
 

naffiekuijt

Niet Verified
19 dec 2014
51
8
99
22
Sorry Dat ik als eerst om de spullen vroeg ik heb eigenlijk al genoeg p4 Maar ik vind het wel jammer dat je stopt want je had wel hard gerekt op kitpvp Maar stop alsjeblieft niet met leven dat zinnetje staat met echt niet aan....
 

kevinyoloboy93

Niet Verified
29 jun 2015
6
0
35
srry dat ik heb gezegt dat ik stuf wouw voor mij hoeft het zo niet ik wil geen ruzzie snap dat

en dead ik zal je missen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.