R.i.p. hauntedmc factions 2012 - 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
De laatste tijd is hauntedmc factions niet meer zo leverig,
en het irritantste daaraan vind ik: Dat er een te groot faction is (TheBest)
De naam is ook aardig opschepperig.
En dan zeggen ze eZ/Rekt
als ze je raiden terwijl hun met 45man zijn tegen een fac van 5t/m15 man.
En dan komen ze ook nog niet zo heel aardig over,
haunted factions is dood officieel.
Binnenkort gaat iedereen naar TheBest dan is er nog vrij weinig aan. ik ben nu ook gestopt

Mvg. Nlllld
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Beste Nlllld,
Dat factions niet meer zo levend is, is niet onze fout.
Iedereen mag een eigen faction beginnen, wij hebben er blijkbaar 1 die populair is. Kunnen wij daar iets aan doen? Nee.
Klinkt een beetje alsof jullie jaloers zijn dat er weinig mensen bij jullie zitten...
Iedereen mag zelf een naam verzinnen, dus dit is onze keuze.
Wij zeggen nooit ez/rekt zover ik weet, ik zelf in ieder geval niet. Als iemand dat zegt, stuur dan een chatreport aub.
Dat wij niet aardig over komen tegen jou/jullie heeft misschien ook een reden. Ga eerst ook jezelf na voordat je op andere mensen kritiek gaat leveren. Welke faction heeft 45 mensen dan? want ik ken geen een faction die dat heeft. Wij raiden nooit met meer dan 7 mensen van onze eigen faction, dus er is niks oneerlijk hier. Het gaat waarschijnlijk nooit gebeuren dat iedereen naar TheBest gaan, want er zijn genoeg mensen die een eigen faction willen beginnen. Dat jij stopt met factions is je eigen keuze, wij kunnen het niet leuker maken voor je opeens.
Met vriendelijke groet,
Pietervv
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Beste Nlllld,
Dat factions niet meer zo levend is, is niet onze fout.
Iedereen mag een eigen faction beginnen, wij hebben er blijkbaar 1 die populair is. Kunnen wij daar iets aan doen? Nee.
Klinkt een beetje alsof jullie jaloers zijn dat er weinig mensen bij jullie zitten...
Iedereen mag zelf een naam verzinnen, dus dit is onze keuze.
Wij zeggen nooit ez/rekt zover ik weet, ik zelf in ieder geval niet. Als iemand dat zegt, stuur dan een chatreport aub.
Dat wij niet aardig over komen tegen jou/jullie heeft misschien ook een reden. Ga eerst ook jezelf na voordat je op andere mensen kritiek gaat leveren. Welke faction heeft 45 mensen dan? want ik ken geen een faction die dat heeft. Wij raiden nooit met meer dan 7 mensen van onze eigen faction, dus er is niks oneerlijk hier. Het gaat waarschijnlijk nooit gebeuren dat iedereen naar TheBest gaan, want er zijn genoeg mensen die een eigen faction willen beginnen. Dat jij stopt met factions is je eigen keuze, wij kunnen het niet leuker maken voor je opeens.
Met vriendelijke groet,
Pietervv
Pieter jij zegt toch jullie zegen nooit Ez en rekt?
Wij hebben een screenshot dat xStan_ dat doet via signs naar ons van eZ Rekt Raid
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Tja, dat is dan vervelend maar jij/jullie faction heeft het ook wel eens gezegd. Ik kan niet bij elke speler elke minuut staan kijken wat ze op een bordje schrijven...
Tevens ben ik volgens mij niet verantwoordelijk voor Stan. Stan mag zelf weten wat die zegt en dat kan ik hem niet verbieden.
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
En trouwens Nlllld,
Volgens mij ben je gestopt met factions omdat je net geraid bent door ons en geen zin had om opnieuw te beginnen.
 

PRISON xSTAN_

Niet Verified
2 aug 2016
6
2
47
21
Maar jongens Dat Ez Rekt was gwn de waarheid het was gwn een makkelijke raid
ik heb nog nooit gehoord van warn krijgen voor eZ REKT zeggen
en ik weet wel waarom jij bent gestopt met fac ik heb jouw GERAID Ez nog wel
en daar kan je niet tegen niet mijn probleem er bestaan hoekjes waar je in kan gaan staan en gaan huilen
suc6
 
  • Like
Reactions: pietervv

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Raiden is met een sandcannon binnen komen en niet via een insider _itzvigza_ !!!!! Dat is zo laf en dan nog stoer dan dat je een faction geraid heb, hoe zielig kan je zijn. Maar idd pietervv in 1 ding geef ik je gelijk nu op thn faction spelen is niks voor mij met zulke spelers, vroeger was alles anders. En ik zal je blij maken pietervv ik stop ook met factions want nu is er echt niks aan. O ja en pietervv hoe kan jij in het systeem zien wie er gemute en gebant is etc, heb je daar een link van?
upload_2017-1-10_21-37-35.png
upload_2017-1-10_21-25-3.png
 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Ach wat een leuke screens :)
Wat wil je zeggen met de screens? er staat niks qua verkeerd taalgebruik in.
Verder is insiden misschien wel laf Dylan, maar tja jullie wilde het ook zo doen bij ons heb ik gehoord.
Vroeger was inderdaad alles anders, er was namelijk niet steeds iemand die op alles en iedereen kritiek gaf.
Jammer dat je stopt hoor, succes op Skyblock.
En op dat systeem ding ga ik niet in. Bedenk het zelf maar eens. Wie zegt dat ik er ook daadwerkelijk toegang tot heb? Heb je er bewijs van? Want een screen zonder link ofzo is niet echt bewijs. En als ik een link heb/had dan zal/zou ik die jou nooit geven. Als er zoiets qua links in omloop is, moet die niet in verkeerde handen vallen.
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
@pietervv het grote verschil tussen jou en mij is dat jij allemaal verhaaltjes verzint en mij kleineert, je beweert van alles maar hebt nergens bewijzen van.
Op de screens kan je lezen wat er staat , denk niet dat ik nog uit hoef te leggen wat ik daarmee wil zeggen.
Tevens zou je eens goed moeten lezen wat er staat: er staat namelijk;
O ja en pietervv hoe kan jij in het systeem zien wie er gemute en gebant is etc, heb je daar een link van?
Ik vraag niet om de link, ik vraag hoe jij het in het systeem van hn kan zien en of je daar een link van hebt, begrijpend lezen !!
En nu ga je wederom iemand zwart maken (dat zal ik wel zijn ) maar laat dan ook in screen zien waarover ik zeur of kritiek over heb!
WIE STELT MOET BEWIJZEN!!
Nogmaals verhalen verzinnen kan iedereen en iemand zwart maken kan ook iedereen maar ik verlaag mij niet tot jou niveau pietervv.
Ik eindig nu deze discussie want ik ga geen tijd en energie hier verder aan besteden.
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
`Beste xStan_, Je zegt wel 'eZ Rekt Raid'
Maar raiden is met cannons zoals vroeger.
niet laf insiden (Max/_ItzVigza_)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.