Pvpwars wnr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Hallo,
Wnr komt er weer pvpwars toernooi @Datdus ik had gehoord van tokens in leggen
.

Misschien een idee elke eerste zondag van de maand pvpwars. Om 7 uur s avonds ?


Mvg Harmenvosken
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
De eerste is nog maar pas voorbij... geduld, komt vanzelf.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Eerst alles een stuk beter inplannen, regels goed samenstellen, daarna een datum afspreken ;)
 
K

Kogetsoo

Guest
Nee, elke maand gaat het niet worden.
Er zullen meer evenementen komen (niet alleen PvP Wars toernooi), maar zeker nog niet elke maand.

We houden jullie op de hoogte.

Groeten,
Koge
 

it'sme

Niet Verified
17 jul 2015
38
18
94
23
Een toernooi iedere maand? Beter niet denk ik En als het dan alle keren zondag om 7u is gaat misschien voor velen niet haalbaar zijn bv. Ik ken veel jeugdbewegingen die pas om 7u gedaan zijn niet echt leuk dat ze de helft live moeten missen of zelf nooit kunnen meedoen. Maar dit meer doen is wel een leuk idee. Het zou ook leuk zijn of we er een bouwtoernooi tussen zouden zetten of een survivaltoernooi idk maar niet de heletijd het zelfde soort toernooi :) ik ga stoppen met dit berichtje maar je begrijpt vast wat ik bedoel.

Mvg
Twana
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
So thats you. Your Twana...
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
datdus zei van tokens inleggen dat klopt maar op het einde krijg je ze wel trug dat is om tegen te gaan als er mensen niet komen er was op het pvp toernooi 1 team helemaal niet aanwezig datdus zei ook dat het om heel wat tokens gaan hij zei spaar maar alvast je tokens
 
K

Kogetsoo

Guest
Klopt, waarschijnlijk wordt het zo'n constructie.

Groeten,
Koge
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
ik heb het gehoord van datdus op de stream en ik vind het wel een goeie het was voor remy effe zoeken om een nieuw team te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.