Project beertown 2.0!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
23
Beste Haunties, Beste Beertjes, Beste Eenhoorns, Beste Paardjes, Beste Teletubbies, Beste Spelers,

In dit topic wil ik aankondigen dat ik een aantal keer in de week ga streamen op Haunted, meestal op /SURVIVAL1, maar dat kan af en toe verschillen.
Tijdens deze stream ga ik met veel mensen werken aan een project genaamd "BeerTown 2.0"
Met zijn allen tijdens de stream, een grote stad bouwen met alles erop en eraan, iedereen heeft zijn taken, en doet iets om de stad mooier of groter te maken. Je hoeft enkel even om trust te vragen.

LET OP: Hier wordt alleen tijdens livestreams aan gewerkt. BEERTOWN 2.0 IS IETS ANDERS DAN BEERTOWN 1. Het wordt awsome, maar met een iets andere aanpak. We zullen dus weer opnieuw beginnen.

Elke stream probeer ik weer wat nieuws te bedenken voor het project.
Hier kondig ik aan wanneer ik live ga, ik kan nog geen vaste dagen beloven i.v.m. mijn vakanties, wel zal ik dat hier aangeven en de titel aanpassen naar "[VANAVOND LIVE]".
Ik hoop dat jullie meedoen.

Ik ben te vinden op twitch.tv/ThijsBeerLive

Komende streams:
23-7-2015, 16:00

Streams uit het verleden:
19-7-2015
20-7-2015
 
Laatste update:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Volgende stream kan ik er weer niet bij zijn :( Vakantieeeeee. #Beertjes
~Sheepy
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
23
Laat even weten of je vanavond of morgen een stream wilt.
 

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
12
4
89
22
Nederland
Dus als ik het goed begrijp de volgende stream beginnen we met een nieuwe stad? En zo ja heb je al een mooi plekje gevonden om te bouwen?

Gr.Rick
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
23
Dus als ik het goed begrijp de volgende stream beginnen we met een nieuwe stad? En zo ja heb je al een mooi plekje gevonden om te bouwen?

Gr.Rick
Ja met een nieuwe stad, nieuwe mensen, en dit keer in survival, zonder al die diamond en shit dit iedereen al van tevoren had.
Als jullie dat leuk lijkt. Met een team die gaat minen,
Een bouwteam, iedereen zijn eigen taak net als in een echte stad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.