Planning voor de komende tijd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Spelers,

Zoals jullie hebben gemerkt is er in de afgelopen tijd niet veel gebeurd. Door veel onaangekondigde afwezigheid was het voor iedereen even onduidelijk wat er nou uiteindelijk moest en ging gebeuren. Ik zal in dit bericht jullie vertellen wat onze planning is voor de aankomende tijd en wat we willen bereiken en willen toevoegen aan de server.

Wij luisteren altijd naar jullie meningen, ideeën en vragen/opmerkingen. Wij horen graag wat jullie willen zien en of veranderd zien worden.

Momenteel hebben wij de volgende Gamemodes staan;
-Creative
-Survival
-Vanilla
-(Skyblock = onderhoud)
-(KitPvP = in aanbouw)

Voor veel van jullie zijn de populairste gamemodes Creative, Survival en Skyblock en uiteraard ook KitPvP indien die aanwezig is. Ik kan jullie vertellen dat KitPvP nog wat bestanden en toevoegingen nodig heeft, maar dat het eraan begint te komen.

Skyblock bevatte een aantal bugs wat voor iedereen vervelend was. Uiteindelijk was besloten Skyblock er tijdelijk uit te halen, zodat er goed aan gewerkt kon worden. Afgelopen weekend is er een tijdje aan gewerkt en is de helft van de opgegeven bugs gefixt.

Vanilla wordt binnenkort bijgewerkt en bekeken wat er veranderd kan worden. Wij horen ook graag van jullie wat er moet komen en wat er beter moet.

Bij Survival & Creative is zover we zien niks mis mee. Wanneer er ideeën of bugs zijn horen we dat graag.

--------------------------------------------------------------------------------------
Iedereen weet dat er in de hub een groot bord staat met 'Events'.
Het Staffteam heeft vooral lopen nadenken over mogelijke evenementen.
Wanneer mogelijk zullen wij de evenementen gaan opbouwen en organiseren. Wanneer er een Event klaar staat krijgt iedereen dat op tijd te horen.
Een Event speel je natuurlijk ook voor een prijs. Met een prijs bedoelen we; Rank, Crates, Tokens/Coins.
--------------------------------------------------------------------------------------

Momenteel is het voor ons even aanzien wat er gaat gebeuren in de aankomende tijd en hoeveel wij als Staffteam zelf kunnen doen zonder Remy. Remy is zoals jullie weten druk met school en kan daarom amper tot niet online zijn. Wij zullen in ieder geval zoveel mogelijk voor jullie klaar staan.

Indien vragen, opmerkingen, ideeën of bug meldingen hoor ik het graag hieronder of via een bericht via de site of ingame.

Bedankt voor jullie begrip en veel speel plezier.

Mvg,
Het Haunted Staffteam
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik heb misschien een ideetje voor een Event thema: Squads! (Groepen). Er zijn op Haunted (En vooral op Creative, maar waarschijnlijk ook op Survival en Skyblock) veel Squads. Voor degenen die niet weten wat een Squad is, dat is een groep mensen die het goed met elkaar kunnen vinden, bv de (Ik noem maar iets) KattenSquad of de KonijnenSquad. Met Squads kan je heel veel doen. Als je grote squads hebt kan je bv een mega Squad vs Squad doen, of een spel tussen de Squads. Zo heb je nog een zee aan dingen die je er mee kan doen. Alvast Bedankt,

-IGN: LlamaBuilderKim
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Werkt world edit op survival al? En als het kan graag dat je op factions spawners kan hakken want dat kan nu helemaal niet
 

HotChocolate

Supreme
_HotChocolate
_HotChocolate ✔
Supreme
29 jul 2015
66
19
122
@HauntyKim over je idee met squads... leuk, ik ga in ieder geval al wat ideetjes klaar zetten en er mee beginnen, mogelijk sluiten andere staffleden/bouwers zich hier later bij aan
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Ik vind het super goed wat jullie allemaal plannen en ook snel voor elkaar proberen te krijgen!
Jullie zijn goede harde werkers! (Vind ik van mezelf) Ik wens jullie heel veel succes!
Ik ben zoals weer ook enieuwd! :)

Mvg ItsLuckie07
 

roderik

Niet Verified
27 apr 2015
18
2
32
24
hallo,

Mijn naam is rikie12345. Ik speel al erg lang op Haunted Mc. Nog op de oude server.
Toen ik voor het eerst (op de oude server) Vanilla joinde was het nog echt zoals je een nieuwe singelplayer wereld opent. Nu werd deze wereld gereset omdat het een puinhoop was rond de 4 plekken waar je altijd spawnde. Maar met deze reset kwam ook ineens een spawn. Ik en mijn team vonden dit erg jammer maar er werd toen niet echt geluisterd naar ons.

Tegenwoordig is de spawn veel luxer geworden. Op de spawn zitten tegenwoordig een endportaal, Netherportaal, enchanting table, anvils enzovoort. Dit is naar mijn idee van Vanilla niet echt Vanilla achtig. En niet alleen ik denk hier zo over. Mijn gehele team denken er precies zo over. Nu vroeg u of wij onze ideeën wouden delen met de staff, "Vanilla wordt binnenkort bijgewerkt en bekeken wat er veranderd kan worden. Wij horen ook graag van jullie wat er moet komen en wat er beter moet.". Nu wil ik graag mijn idee met u delen.

In mijn ogen is Vanilla Minecraft zoals het bedoeld is. Geen /trade en geen spawn. Maar zoals het in het allerbegin was is zeker niet de juiste oplossing. Daarom lijkt het ons (mijn team en ik) het een wijs idee om ergens rond de cor 0 / 0 op het allerhoogste een kleine hok te maken. Hierin spawnen alleen mensen die nieuw zijn op Vanilla en mensen die dood zijn gegaan zonder dat ze een bed spawn hebben. Op deze "Spawn" zit eigenlijk net niks. alleen een paar signs met de uitleg van Vanilla. Ook zit er op de spawn een bordje met een random tp naar een blokje tussen de x+500 / -500 en de z+500 / -500. Op deze manier heb je geen spawn meer, en ook geen spawnkillers.

Ten slot, graag het verzoek om niet een nieuwe Vanilla map te maken. Mijn team en ik zijn inmiddels erg goed na de vorige keer. En ik denk niet dat wij nog Vanilla zullen spelen als er een nieuwe map komt.

Snapt u niet helemaal wat ik bedoel? ik zou het u graag beter willen uitleggen via Discord (rikie12345) of Skype (roderik.schoon) ik zit overigens meer op Skype. Ook kan ik het u demonstreren via schermdelen van Skype.

Graag hoor ik meer van u.
M.V.G. rikie12345
 

xXCrimeAngelXx

Supreme
xXCrimeAngelXx
xXCrimeAngelXx ✔
Supreme
3 jun 2015
17
1
102
25
Ik zou zeggen zet alle nieuwe dingen en ideeën in de wacht en begin eerst eens met het "tornado spoor" van de vorige toevoegingen op te ruimen. Dus wel het fixen van survival world edit (1 jarig bestaan van het weg zijn van world edit komt er aan, feest), kitpvp wat al maanden beloofd wordt, skyblock, wat nog altijd niet in orde is zoals ik hierboven lees en dingen zoals spawners hakken op factions.
Je kunt eindeloos dingen blijven toevoegen, events starten en leuke dingen bedenken maar zolang de basis ruk is blijf je water naar de zee dragen en kom je nergens....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.