Planning hauntedmc augustus - september

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Dit bericht zal een planning bevatten voor alle updates die staan voor de komende weken.
Ook infomeren we jullie over enkele andere aanpassingen aan HauntedMC.

Vertraging, nieuwe machines
Zoals sommige van jullie onlangs al hebben gemerkt zijn we flink bezig met het vervangen van de achterliggende dedicated servers (machines die onze servers hosten). Deze huren wij in een datacentrum in Gravelines. Helaas raakt technologie snel verouderd en hebben wij deze week de stap gezet om de dedicated servers te vervangen door gloednieuwe modellen.
Op dit moment zijn we hier ongeveer halverwege mee. We hebben bijna alle servers overgezet, op het moment van spreken alleen nog Miners en de Survival servers. Hierna volgen de databases en onze teamspeak server om het compleet te maken.
Helaas is dit redelijk intensief werk en heeft mij dit flink beziggehouden afgelopen dagen. Het overzetten van een server is niet al teveel werk, maar het verzorgen van de server infrastructuur en security en ervoor zorgen dat jullie zo weinig mogelijk van dit onderhoud merken kost veel tijd.

Planning van de updates
De data van onze updates zijn hierdoor iets verschoven, onze excuses hiervoor.
We proberen een zo precies mogelijk planning te geven aan jullie, maar uiteraard blijft dit afhankelijk van diverse factoren. Zo kunnen privé omstandigheden, technische omstandigheden en onverwachte Mojang updates (kuch 1.12.1) zorgen voor enige vertraging die niet van tevoren ingecalculeerd kan worden.

De planning: (Meer informatie over de onderwerpen zal tijdig in aparte nieuwsberichten worden gedeeld)

Zaterdag 5-8-2017: Survival2 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Vanaf dit moment worden wijzigingen van Survival2 niet meer meegenomen.
Dinsdag 8-8-2017: De nieuwe dedicated servers werken allemaal naar behoren.
Zondag 13-8-2017: Opening van de Factions server.

Geen vaste datum, opening volgt binnenkort: Opening van de Kitpvp server.
Geen vaste datum, opening volgt binnenkort: Opening van de nieuwe Survival server. Survival1 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Wijzigingen van Survival1 worden meegenomen tot het moment van opgeven van de claim.

Begin September: Prison Update
Eind September: Mogelijk terugbrengen van minigames als SkyWars en CTF. Andere opties blijven hiervoor open.

Tussendoor zullen eventuele andere updates en bugfixes altijd plaatsvinden.
De gegeven data zijn voorwaardelijk en volledig onderhevig aan de dan geldige situaties en omstandigheden, hier valt niet op te beroepen. Eventuele vertragingen kunnen moeilijk van te voren ingecalculeerd worden gezien dit geen full-time job is van het stafteam en we volledig afhankelijk zijn van de goodwill en vrije tijd van mijzelf en het team.
Dank voor het begrip in ieder geval.

Vragen kunnen altijd in dit topic gesteld worden!

Mvg Remy
 
Laatste update:

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Dankje voor een update zo weten we wat er allemaal gaat gebeuren is fijn man!
Ik wens jullie veel succes!
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Beste Haunties

Dit bericht zal een planning bevatten voor alle updates die staan voor de komende weken.
Ook infomeren we jullie over enkele andere aanpassingen aan HauntedMC.

Vertraging, nieuwe machines
Zoals sommige van jullie onlangs al hebben gemerkt zijn we flink bezig met het vervangen van de achterliggende dedicated servers (machines die onze servers hosten). Deze huren wij in een datacentrum in Gravelines. Helaas raakt technologie snel verouderd en hebben wij deze week de stap gezet om de dedicated servers te vervangen door gloednieuwe modellen.
Op dit moment zijn we hier ongeveer halverwege mee. We hebben bijna alle servers overgezet, op het moment van spreken alleen nog Miners en de Survival servers. Hierna volgen de databases en onze teamspeak server om het compleet te maken.
Helaas is dit redelijk intensief werk en heeft mij dit flink beziggehouden afgelopen dagen. Het overzetten van een server is niet al teveel werk, maar het verzorgen van de server infrastructuur en security en ervoor zorgen dat jullie zo weinig mogelijk van dit onderhoud merken kost veel tijd.

Planning van de updates
De data van onze updates zijn hierdoor iets verschoven, onze excuses hiervoor.
We proberen een zo precies mogelijk planning te geven aan jullie, maar uiteraard blijft dit afhankelijk van diverse factoren. Zo kunnen privé omstandigheden, technische omstandigheden en onverwachte Mojang updates (kuch 1.12.1) zorgen voor enige vertraging die niet van tevoren ingecalculeerd kan worden.

De planning: (Meer informatie over de onderwerpen zal tijdig in aparte nieuwsberichten worden gedeeld)

Zaterdag 5-8-2017: Survival2 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Vanaf dit moment worden wijzigingen van Survival2 niet meer meegenomen.
Zondag 6-8-2017: De nieuwe dedicated servers werken allemaal naar behoren.
Woensdag 9-8-2017: Opening van de Factions server.
Zondag 13-8-2017: Opening van de Kitpvp server.
Zaterdag 19-8-2017: Opening van de nieuwe Survival server. Survival1 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Wijzigingen van Survival1 worden meegenomen tot het moment van opgeven van de claim.
Zaterdag 26-8-2017: Creative Update

Begin September: Prison Update
Eind September: Mogelijk terugbrengen van minigames als SkyWars en CTF. Andere opties blijven hiervoor open.

Tussendoor zullen eventuele andere updates en bugfixes altijd plaatsvinden.
De gegeven data zijn voorwaardelijk en volledig onderhevig aan de dan geldige situaties en omstandigheden, hier valt niet op te beroepen. Eventuele vertragingen kunnen moeilijk van te voren ingecalculeerd worden gezien dit geen full-time job is van het stafteam en we volledig afhankelijk zijn van de goodwill en vrije tijd van mijzelf en het team.
Dank voor het begrip in ieder geval.

Vragen kunnen altijd in dit topic gesteld worden!

Mvg Remy

Top :D
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Is het ook mogelijk om het formulier voor de overplaatsing van de claims pas morgen in te vullen? Ik moet vandaag van 11-23 werken...
Dus ik kan het vandaag niet meer invullen.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Komt er hier een link naar het topic waar we claim overzet kunnen aanvragen?
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
Zaterdag 5-8-2017: Survival2 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Vanaf dit moment worden wijzigingen van Survival2 niet meer meegenomen.
ik heb een vriend die zijn huis in survival 2 ook over wil plaatsen maar die komt de 9e pas terug van spanje is het evt mogelijk dat ik het voor hem kan overzetten en dan mn eigen gebouw er bij?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Is het ook mogelijk om het formulier voor de overplaatsing van de claims pas morgen in te vullen? Ik moet vandaag van 11-23 werken...
Dus ik kan het vandaag niet meer invullen.


Komt er hier een link naar het topic waar we claim overzet kunnen aanvragen?

Komt straks als apart nieuwsbericht online, je hebt ongeveer 2 weken de tijd om je survival2 claim aan te melden :) Dus dat moet wel lukken voor jullie
 
  • Like
Reactions: Doc_Brano

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Beste Haunties

Dit bericht zal een planning bevatten voor alle updates die staan voor de komende weken.
Ook infomeren we jullie over enkele andere aanpassingen aan HauntedMC.

Vertraging, nieuwe machines
Zoals sommige van jullie onlangs al hebben gemerkt zijn we flink bezig met het vervangen van de achterliggende dedicated servers (machines die onze servers hosten). Deze huren wij in een datacentrum in Gravelines. Helaas raakt technologie snel verouderd en hebben wij deze week de stap gezet om de dedicated servers te vervangen door gloednieuwe modellen.
Op dit moment zijn we hier ongeveer halverwege mee. We hebben bijna alle servers overgezet, op het moment van spreken alleen nog Miners en de Survival servers. Hierna volgen de databases en onze teamspeak server om het compleet te maken.
Helaas is dit redelijk intensief werk en heeft mij dit flink beziggehouden afgelopen dagen. Het overzetten van een server is niet al teveel werk, maar het verzorgen van de server infrastructuur en security en ervoor zorgen dat jullie zo weinig mogelijk van dit onderhoud merken kost veel tijd.

Planning van de updates
De data van onze updates zijn hierdoor iets verschoven, onze excuses hiervoor.
We proberen een zo precies mogelijk planning te geven aan jullie, maar uiteraard blijft dit afhankelijk van diverse factoren. Zo kunnen privé omstandigheden, technische omstandigheden en onverwachte Mojang updates (kuch 1.12.1) zorgen voor enige vertraging die niet van tevoren ingecalculeerd kan worden.

De planning: (Meer informatie over de onderwerpen zal tijdig in aparte nieuwsberichten worden gedeeld)

Zaterdag 5-8-2017: Survival2 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Vanaf dit moment worden wijzigingen van Survival2 niet meer meegenomen.
Zondag 6-8-2017: De nieuwe dedicated servers werken allemaal naar behoren.
Woensdag 9-8-2017: Opening van de Factions server.
Zondag 13-8-2017: Opening van de Kitpvp server.
Zaterdag 19-8-2017: Opening van de nieuwe Survival server. Survival1 claims kunnen worden opgegeven in het topic dat deze dag online komt. Wijzigingen van Survival1 worden meegenomen tot het moment van opgeven van de claim.
Zaterdag 26-8-2017: Creative Update

Begin September: Prison Update
Eind September: Mogelijk terugbrengen van minigames als SkyWars en CTF. Andere opties blijven hiervoor open.

Tussendoor zullen eventuele andere updates en bugfixes altijd plaatsvinden.
De gegeven data zijn voorwaardelijk en volledig onderhevig aan de dan geldige situaties en omstandigheden, hier valt niet op te beroepen. Eventuele vertragingen kunnen moeilijk van te voren ingecalculeerd worden gezien dit geen full-time job is van het stafteam en we volledig afhankelijk zijn van de goodwill en vrije tijd van mijzelf en het team.
Dank voor het begrip in ieder geval.

Vragen kunnen altijd in dit topic gesteld worden!

Mvg Remy

Ik ben 12 t/m 19 augustes op vakantie. Top, ik mis de opening van me favo gamemode :(:(
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Prachtig ! Alles zien wat er zo ge-update kan worden voelt fantastisch. zitten we met minder zorgen & vragen over de releases/updates ect. Ben haast bijna ongeduldig om de updates met m'n eigen ogen te zien :)
 
  • Like
Reactions: cathy_nl and Bart

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Super deze mooie heldere uitleg! Hartstikke top dat jullie er telkens aan werken om de server zo goed mogelijk te laten verlopen. Toppie!! En ongeduldige kindjes, leren maar geduld te hebben :D
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Super blij dat de factions reset eraan komt ;D, alleen jammer dat ik er niet kan bij zijn.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Update bericht:

Mogelijk moet onze hele planning helaas op de schop. We hebben op dit moment te maken met een defect aan onze gloednieuwe dedicated server.. ontzettend jammer en spijtig en dit rekenen we de server provider aan. We gaan er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik zal jullie persoonlijk up-to-date houden over alle voortgang. Later zal een uitleg volgen wat er precies aan de hand is, maar voor nu heb ik hier mijn handen aan vol (2 nachten achter elkaar tot laat bezig geweest hiermee).
We proberen zelf nog een paar acties uit te voeren om te problemen op te lossen, maar indien dit buiten onze macht blijkt zijn we afhankelijk van de support van onze server provider. In het ergste geval moet de hele machine vervangen worden wat vertraging gaat opleveren.

Mvg Een hele vermoeide en teleurgestelde remymine
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Update bericht:

Mogelijk moet onze hele planning helaas op de schop. We hebben op dit moment te maken met een defect aan onze gloednieuwe dedicated server.. ontzettend jammer en spijtig en dit rekenen we de server provider aan. We gaan er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik zal jullie persoonlijk up-to-date houden over alle voortgang. Later zal een uitleg volgen wat er precies aan de hand is, maar voor nu heb ik hier mijn handen aan vol (2 nachten achter elkaar tot laat bezig geweest hiermee).
We proberen zelf nog een paar acties uit te voeren om te problemen op te lossen, maar indien dit buiten onze macht blijkt zijn we afhankelijk van de support van onze server provider. In het ergste geval moet de hele machine vervangen worden wat vertraging gaat opleveren.

Mvg Een hele vermoeide en teleurgestelde remymine


Super balen, maar geduld heb ik zeker.
Bedankt voor de info, komt dus toch goed uit voor mij ivm mijn vakantie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.