Oude series langzaam dood aan het gaan :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Steeds meer series dat iedereen wel keek of van gehoord heeft begint steeds langzaam hun originele cast te verliezen (helaas),

Met hawaii five-o Daniel Dae Kim (Chin Ho Kelly) en Grace Park (Kono Kalakaua) weggegaan. met de reden omdat ze even veel wouden betaald worden als wat Alex O'Loughlin (Steve McGarret) en Scott caan (Danny Williams) omdat ze vonden dat ze zelf ook main characters waren in de serie en vanaf het begin van de serie er al in zitten. Maar er kon geen deal gemaakt worden dus ze vertrokken.

En met NCIS Cote de Pablo (Ziva David) vertrok in eind seizoen 11 (2014) na 8 seizoenen (zo ver ik zag unknown reasons). En met Michael Weatherly (Tony DiNozzo) vertrek paar jaar later aan het einde van seizoen 13 (2016) om zijn eigen serie te beginnen. Begon de serie wil beetje dood te gaan. En nu de ziel van de serie Pauley Perrette (Abby Sciuto) aan het eind seizoen 15 (2018) weggaat blijft er niet veel meer over van de originele cast. Pauley's redenen om weg te gaan kon ik niet zo snel vinden maar wat ik denk is dat ze gewoon tijd vond om te vertrekken. Het was al jaar geleden onder de cast bekend dat ze weg zou gaan dus sinds dien hebben ze het verhaallijn van de serie richting de vertrek van Pauley gemaakt wat ik begreep.

Tuurlijk met heel veel nieuwe series komen er wel weer leuke tussen dat mensen gaan kijken maar soms toch maar effe terug kijken naar de oude series.
Wat vinden jullie er van, blijf je die series kijken hoe dan ook of word het minder? En met alle nieuwe series die er zijn gekomen in de tussen tijd welke nieuwe zijn jou favo geworden?
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
The walking dead veranderd weinig en veranderd alleen als het met de story uitkomt
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
The walking dead veranderd weinig en veranderd alleen als het met de story uitkomt
twd vind ik niet echt wat meer aan omdat het te weinig over zombies gaat en gaat eerder over mensen tegen mensen inplaats van mensen tegen zombies
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Ik kijk zoveel series , het is teveel om op te noemen, mijn favo is Game of Thrones, ook daar komt nog 1 seizoen van helaas. Het voordeel wat ik wel heb, is dat ik de series brand(ouderwetse manier) op een schijfie, zodat ik alles weer terug kan kijken op mijn dooie gemak, beginnend weer bij seizoen 1.:hearteyecat::hearteyecat::smiley:
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Ik kijk zoveel series , het is teveel om op te noemen, mijn favo is Game of Thrones, ook daar komt nog 1 seizoen van helaas. Het voordeel wat ik wel heb, is dat ik de series brand(ouderwetse manier) op een schijfie, zodat ik alles weer terug kan kijken op mijn dooie gemak, beginnend weer bij seizoen 1.:hearteyecat::hearteyecat::smiley:
wauw GoT stopt al O_O ik had niet verwacht dat ze zo snel stoppen. Ik kijk de serie niet echt maar wat ik begrijp is dat er heel veel fans zijn en dan al stoppen op 8ste seizoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.