Opgegroeid

Status
Niet open voor verdere reacties.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Wie zijn hier opgegroeid met de telefoon, conputer etc en wie hier met de televisie (pokemon yugioh etc)
Just curious, uit verveling ook een beetje :p
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De tijd dat als je iemand wilde spreken dat je naar het park ging omdat daar iedereen altijd wel was.
De tijd van digimon en pokemon.
De tijd van schoolmelk.
De tijd van opkijken naar oudere kinderen.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
De tijd dat als je iemand wilde spreken dat je naar het park ging omdat daar iedereen altijd wel was.
De tijd van digimon en pokemon.
De tijd van schoolmelk.
De tijd van opkijken naar oudere kinderen.

Ik kijk naar je op hoor :rolleyes:
Veel respect hoe je dit doet ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik kijk naar je op hoor :rolleyes:
Veel respect hoe je dit doet ;)
Nee, vroeger keek je wel uit als er een groep oudere jongeren op het voetbalveldje bezig waren, dan wachtte je tot ze weg gingen
want niemand durfde wat te zeggen. Nu lopen die 10 jarigen zelf al zuipend, scheldend en met vuurwerk gooiend te kloten.
Heeft dan voornamelijk met de opvoeding te maken thuis en op school neem ik aan.
 
  • Like
Reactions: kippekiller

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
slime ball
Sorry, ik vond gewoon dat deze opmerking gemaakt moest worden. Sommige mensen klagen over de server en de staff probeert er alles aan te doen om het iedereen naar z'n wens te maken. Het is een luxe om zo'n goede staff te kennen.
Slijmen kan ik dit niet noemen, het is een compliment. Dit mag ook wel eens over de staff gezegd worden!
;)
 

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Om even terug te gaan naar de vraag in de eerste post... Ik ben van voor het internet, van voorde computer.. en van voor het hebben van veel t.v kanalen. Ik ben dus opgegroeid met dat tekenfilms niet de hele dag op tv waren, en ik moest het doen met wat er wel op was. De goede oude tijd noem ik het niet. computers, internet, dvd's meerdere tv kanalen, spelconsoles. Ik zou ze niet willen missen!

(p.s.: ben het wel met Bauertje eens: goede en leuke staff hier! )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.