Op welke servers mag je wel en niet stelen/scammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Scammen met tokens mag nooit, maakt niet uit welke server.

Scammen met Items of Coins mag alleen op prison of factions.
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Toch een paar praktijkvoorbeelden:

Scammen: "Als jij me 15000 geeft, geef ik je een Pickaxe met ...." en dan na betaling niet leveren, accoord. In een gevangenis kan je niemand vertrouwen. Duidelijk. Idem voor :"Ik geef je je spullen terug nadat ik je kill."

Scammen: Van iemand 50 milj. lenen en dan niet terugbetalen? Recent zijn daar mensen voor 'gestraft' (Bedrag van hun saldo afgehaald, desnoods negatief). Lijkt niet geoorloofd dus?

Scammen:
sign.png


Op het bord zeggen dat je 64 verkoopt, maar er feitelijk 6 leveren? Recent is zoiets 'gecorrigeerd' door een staffmember, maar ik maak uit Remy's reactie op dat hij vindt dat "de speler maar moet uitkijken!" ?

Hier moeten de stafleden het in ieder geval eens zijn, omdat anders de ene speler niet en de andere wel gestraft wordt voor iets.

Ideeen?
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
zoals met dat bord mag zeker niet, de andere player kan hier niet eens voor uitkijken...
maar verder vind ik dat je in prison of factions wel gewoon moet kunnen scammen met bijvoorbeeld leningen niet terug geven... haha dat is juist de pracht daarvan :P flauw dat hier wel sommigen voor gestraft worden, ik snap die niet :S
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
ik kan fout zijn, maar ik dacht dat het op de vanilla server ook mocht
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zolang het niet met tokens gebeurt op vanilla mag dat inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.