Onofficieel events team! ©

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Onofficieel events team


8ftdaY8AsiAe5V4q0K4kRd-ySXRvOWtUgGTVEFsaP6Ir1YijNuHcOv9xEPvcWHMh1NkrYRh1vvi5W9L_AXvcsc7oeWSRcag7efvSRf6RdzxHv8yWjaJAyYQnQSz0xWJYuwsuXy-w


Het events team bedenkt evenementen, organiseert ze en bouwt ze ook. Momenteel is er nog geen events team en houdt het moderatie team daarmee bezig, maar zat toen te denken om ook eventueel de spelers bij de organisatie te betrekken. Daarom richt ik een onofficieel events team op die bestaat uit 6 mensen met daar bovenop een moderator/manager die de leiding heeft.


Het team gaat als volg uit zien:


SirDannyy: Heeft de algemene leiding over het team en is verantwoordelijk over de planning. Verder zorgt hij ook voor de berichtgeving.

Teamleider: Assisteert SirDannyy bij zijn taken en zorgt ervoor dat iedereen zijn taken uitvoert binnen het team.


Pixelaar: Maakt banners en afbeeldingen voor het event. Hiervoor moet je grafische kennis hebben!

Event organisator: Bedenkt evenementen, werk ze uit en organiseert het uiteindelijk. Hiervoor heb je sociaal vermogen en inspiratie nodig.

Event bouwer: Bouwt evenementen en zorgt ervoor dat alles bug vrij is. Verder ontwerpen ze ook nieuwe projecten voor het event.



Wil je graag bij het team horen en samen een leuke tijd bezorgen aan de community? Stuur dan een conversatie naar SirDanny met de volgende gegevens:


Naam:

Minecraft naam:

Leeftijd:

Voor wat wil je solliciteren:


Ervaring:

Motivatie:

Portofolio (Een uitwerksel van het event, gebouw of een pixelwerk):


Het plan is om uiteindelijk elke week 1 evenement te organiseren, maar in het begin gaan we beginnen met 1 evenement per 4 weken.


Mocht je vragen hebben over het onofficieel events team, dan kun je het altijd stellen via discord of op de server.


Met vriendelijke groet,


SirDannyy

Let op: Dit is geen officieel team, dus je word alleen toegevoegd aan een externe events discord server waar alles besproken wordt. Dus je krijgt geen rank op de server, speciale permissions of wat dan ook!

upload_2018-8-7_10-23-39.png
 

Alec

Niet Verified
25 jul 2015
3
0
40
19
Naam: Alec van der Heijdeb

Minecraft naam: Swaggytorch

Leeftijd: 14

Voor wat wil je solliciteren: Event organisator


Ervaring: Ik heb eerder bij servers geholpen om events te verzinnen en uit te werken. Ik heb echter nooit een event geleid, aangezien dat vaak de taak van Moderators was.

Motivatie: Ik wil graag samenwerken met het team om zo leuke evenementen te organiseren, en zo ook de spelers te vermaken. Bovendien doe ik zo ook wat voor de server, wat al op mijn verlanglijstje stond ;).

Helaas heb ik geen foto's aangezien dit wordt ingevuld op mijn mobiel, maar Danny weet nog wel hoe we bezig waren met het doolhof.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.