Onderhoud server

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunted Network Spelers,

Dankzij een paar spelers die een bug hebben gevonden waarmee ze een paar miljard tokens hadden gegenereerd zijn wij nu in Onderhoud Modus.

Daarom zullen wij de FACTIONS server moeten rollbacken 1 dag terug om alle gegenereerde tokens uit het spel te halen.
We moeten ook de bugs vinden en fixen.

Het is nog onzeker wanneer de server van de whitelist gaat. Mogelijk later deze middag.

Mvg,

Haunted Staff
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Nomxenix

Godunique

Niet Verified
1 mrt 2015
1
0
32
30
Heeft dit ook effect op wat je zelf gedaan heb? Ik heb bijvoorbeeld 20 stacks netherkwarts verzameld.. En ik hoop toch niet dat ik dat kwijt ben

evenals andere dingen die je natuurlijk net in die 2 dagen gebouwd heb
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Whoah Succes!, Jammer dat er steeds wordt gehackt trouwens
 

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
really? ik hoop niet dat ik dan al mijn items kwijt ben dat ik gister heb lopen minen en zoeken, verkocht en gekocht heb? want ik ben uren online geweest. ik heb ook +- 1500 tokens verdient aan alles. anders zit ik hier met alles is voor niets geweest en is mn zin al gauw weg.
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Het zo mooi zijn al zou je het ip van die loosers van heel minecraft kunnen bannen, hun verpesten het voor heel veel andere.
Succes met het vinden en fixen van de bug.
 
  • Like
Reactions: xConcentrate

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
really? ik hoop niet dat ik dan al mijn items kwijt ben dat ik gister heb lopen minen en zoeken, verkocht en gekocht heb? want ik ben uren online geweest. ik heb ook +- 1500 tokens verdient aan alles. anders zit ik hier met alles is voor niets geweest en is mn zin al gauw weg.


De staff is nu uren bezig met het op te lossen dus zou niet zeuren om een aantal tokens die je kwijt bent en aantal dagen voten en je hebt ze weer terug
 

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Ik weet hoe die token hacker heet : zaxxartion ofzo. Hopelijk fixen jullie dit snel !
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
dit geld toch alleen voor factions
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
btw er is ook een bug in survival1 die nog steeds niet gefixt is bug met enderpearl
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hoe hard wil je hacken 15 stacks diamond dat lukt je nooit binnen een dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.