Nieuwe map - claimblocks

Status
Niet open voor verdere reacties.

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Beste lezer,

Hoe zit het eigenlijk met het aantal claimblocks in de nieuwe map? Heb je dan gewoon hetzelfde aantal als in de huidige map, of begin je weer vanaf het begin?

Met vriendelijke groet,
conceptswe
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
oude survival world word niet gereset, wel komt er een nieuwe server/map bij voor een nieuwe full 1.8+ world.
ik ben zelf ook wel benieuwd naar hoe het zit met claimblocks... ik ga ervanuit dat je je rank sowieso meeneemt naar de nieuwe world, en dus ook de claimblocks die bij je rank horen ;) maar de losgekochte claimblocks.... het zou kunnen dat die puur gekocht zijn voor op de oude survival ;) only remy knows :p

maar even btw, het is dacht ik nog niet zeker of de 1.8 world al meteen open gaat op 27 december.... dat ligt er maar net aan of spigot en alle mods dan al geupdate kunnen worden ;)
 
K

Kogetsoo

Guest
Bedoel je daarmee, hetzelfde als in voor elke map het volledige aantal, of hetzelfde als in gedeeld door 2?

Groeten,
Koge
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
De claim Blocks die je over hebt heb je ook in de nieuwe wereld dus als je nog 10000 Blocks hebt nu is dat straks ook. Niet op beide werelden evenveel je moet het dus verdelen of alles unclaimen oude wereld.


Mvg bliksem
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
hmmm remy zei toch dat beide werelden los van elkaar staan, en dat je dus in beide hetzelfde aantal max claimblocks hebt? dus stel je hebt er nu 50.000, dan kun je er dalijk in de nieuwe map ook 50.000 , en dus heb je er in totaal 100.000? teminste, zo is het dacht ik in het laatste topic hierover uitgelegd door @remymine :P haha confusing stuffs
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nee, alles is shared, je hebt dus 50.000 blocks om over beiden worlds uit te geven. Als je er dus al 49.000 in world 1 had. heb je er nog 1000 in world 2.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ah ok, dang, das wel karig dan, dan zal ik binnekort maar es mn claims wa kleiner gaan maken in de ouwe word haha, echt belachelijk veel te ruim geclaimed, puur zodat er geen andere mensen in mn buurt gaan bouwen :p
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
ah ok, dang, das wel karig dan, dan zal ik binnekort maar es mn claims wa kleiner gaan maken in de ouwe word haha, echt belachelijk veel te ruim geclaimed, puur zodat er geen andere mensen in mn buurt gaan bouwen :p
Zo ben ik ook ;):p, eerder deze maand werd ik nog helemaal gek omdat iemand een piemel had gemaakt naast m'n base !
 
K

Kogetsoo

Guest
Zo ben ik ook ;):p, eerder deze maand werd ik nog helemaal gek omdat iemand een piemel had gemaakt naast m'n base !

*flauw modus*

Landjepik dus?

/flauw modus


Nou, blij dat ik God rank gehaald heb dan. Kan ik alsnog een redelijk groot eiland claimen. :)

Groeten,
Koge
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
yoooow, ik heb net god gehaald en een paar claims van mij verkleind, nu heb ik weer 100.000+ claimblocks over! ik snap er niks van hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.