Gesloten Nether Update 1.16

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
De 1.16 update van Minecraft komt eraan. (https://minecraft.gamepedia.com/Java_Edition_1.16)

Een van de belangrijkste features is de Nether update met minstens 4 nieuwe biomes en heel veel nieuwe blocks, items, tools, mobs en meer.

Dit idee zal eerst de huidige 1.15.2 Survival Nether beschrijven, en daarna het voorstel voor de 1.16 update


Huidige Survival Nether:
- Claiming staat uit
- Border radius 8x zo klein als overworld (nether:overworld verhouding is natuurlijk 1:8)
- Nether reset om de maand.
- Nether (en End) zijn voor elke speler gelijkwaardig. Fly/God/Tppos/Top/Jump commando's zijn er uitgeschakeld.
- (Blaze) Spawners kunnen er gemined worden. Je kan er geen eigen spawners plaatsen.


Suggestie 1.16 Nether:
De 1.16 nether voegt veel features toe die het mogelijk een geschikte wereld maken om te kunnen verblijven met een base.
- Claiming aan
- Grotere border (niet meer evenredig aan overworld)
- Geen nether resets meer.
- Nether wel donator functies (End nog steeds gelijkwaardig voor elke speler) [Of laten we dit alsnog gelijkwaardig voor iedereen, aka een moeilijkere survival wereld?]
- Alle spawners kunnen hier gemined en geplaatst worden.


Let me know wat jullie vinden van dit idee. :)


1588416739555.png
1588416751812.png
1588416774716.png
1588416790078.png
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik ben niet echt verkocht met het idee dat iedereen gelijk is in de 1.15.2 nether. Een van de hoofdredenen waarom ik vroeger God heb gekocht was juist zodat ik kon vliegen. Dit gezegd, ik snap wel waarom je iedereen gelijkwaardig wilt maken. Mensen met fly kunnen heel snel en heel makkelijk alle nether fortresses looten en dit is natuurlijk niet leuk voor unranked players. Iedereen een eerlijke start geven zorgt voor een aangenamere ervaring.

Iedereen gelijk in de 1.15.2 is dus nog niet zo'n slecht idee. Wat ik dan zou doen bij de 1.16 nether; eerste maand hebben de donators geen voordelen in de nether, na deze maand krijgen ze hun features terug. Zo heeft iedereen ook bij de 1.16 nether een eerlijke start.
 
  • Informatief
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik ben niet echt verkocht met het idee dat iedereen gelijk is in de 1.15.2 nether. Een van de hoofdredenen waarom ik vroeger God heb gekocht was juist zodat ik kon vliegen. Dit gezegd, ik snap wel waarom je iedereen gelijkwaardig wilt maken. Mensen met fly kunnen heel snel en heel makkelijk alle nether fortresses looten en dit is natuurlijk niet leuk voor unranked players. Iedereen een eerlijke start geven zorgt voor een aangenamere ervaring.

Iedereen gelijk in de 1.15.2 is dus nog niet zo'n slecht idee. Wat ik dan zou doen bij de 1.16 nether; eerste maand hebben de donators geen voordelen in de nether, na deze maand krijgen ze hun features terug. Zo heeft iedereen ook bij de 1.16 nether een eerlijke start.
Die 1.15.2 instelling staat hier niet ter discussie, dat is zo bepaald en zo zit de server nu in elkaar.
De ranks zijn ook opnieuw opgebouwd, zie de server ook meer als een nieuwe server dan het oude HauntedMC. Zullen nog wel meer dingen zijn die veranderd zijn ten opzichte van vroeger :)

De discussie gaat om het 1.16 nether idee. En dat gaat direct vanaf de release van nether 1.16 in principe in, geen maand met de oude instellingen.
 
  • Informatief
Reactions: artho

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Hoe gaat dat grotere nether dan werken? Wat nou als je een portal plaatst in de nether bij de border, waar kom je dan uit in de overworld?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hoe gaat dat grotere nether dan werken? Wat nou als je een portal plaatst in de nether bij de border, waar kom je dan uit in de overworld?
Dan verander ik de mapping van de nether. Dus een plugin die berekent dan coordinaten die wel bestaan ;)
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Interessant! Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik liever fly + god heb in the Nether dan zonder, omdat er inderdaad mooie farms gemaakt kunnen worden met de nieuwe update. En misschien een voorstel om 1x in de zoveel maanden de border groter te maken? bijv. 800x800 of 1600x1600, dat idee vervangt dus de huidige resets. Zo blijft er nog genoeg te looten en genoeg Ancient Debris om te minen. En tenslotte het idee om boven bedrock te kunnen bouwen voor goed werkende goldfarms, ipv significante framedrops te veroorzaken in een bepaald gebied met portals in de Overworld.
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Interessant! Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik liever fly + god heb in the Nether dan zonder, omdat er inderdaad mooie farms gemaakt kunnen worden met de nieuwe update. En misschien een voorstel om 1x in de zoveel maanden de border groter te maken? bijv. 800x800 of 1600x1600, dat idee vervangt dus de huidige resets. Zo blijft er nog genoeg te looten en genoeg Ancient Debris om te minen. En tenslotte het idee om boven bedrock te kunnen bouwen voor goed werkende goldfarms, ipv significante framedrops te veroorzaken in een bepaald gebied met portals in de Overworld.
Of dat je in je eigen claim kunt vliegen en god kunt aanzetten =d zou ook wel leuk zijn.
Maar als het haalbaar en te doen is idk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.