[mening] support tickets

Gaat de support langzaam?

  • Ja

  • Nee


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Hallo Haunties,

Sinds haunted is gehackt en iedereen die op het tijdstijd van hacken zijn creacoins kwijt is geraakt zijn er veel mensen die het jammer vinden dat ze hun creacoins kwijt zijn, mij is verteld dat je een ticket moet aanmaken, wat ik ook netjes heb gedaan. Na een week heb ik nog geen reactie, en van andere mensen hoor ik ook dat de support heel lang duurt.

Natuurlijk weet ik niet wat er allemaal achter de schermen gebeurd, dus kan ik niet weten waarom dit zo lang duurt, en het is dus ook geen haat, maar ik vraag de mening van jullie Haunties.

Bedankt voor het lezen,
En nogmaals dit is geen haat

-TheKingOfArkel

(Graag stemmen op de poll)
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
te weinig gemotiveerde medewerkers die online zijn om alle problemen door te lezen en fixen denk ik. er moet meer staf aangenomen worden
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ik heb geen toegang tot de tickets, voor zo ver ik weet doen remy en chichinouk die en die zijn druk.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ik heb geen toegang tot de tickets, voor zo ver ik weet doen remy en chichinouk die en die zijn druk.
meschien een goed idee om alle medewerkes van haunted premisie te geven om tickets te lezen en zo? dan kunnen hun aan geven aan remy en chichinouk hoe nodig het gefixt moet worden als ze het zelf niet kunnen
 

IkLikEenCactus

Niet Verified
26 jun 2017
6
1
69
23
europa
gaat idd te sloom het tekort aan staff bij support meegeteld zit al dagen te wachten op een reactie van mijn ticket
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Als remy en chinouk druk zijn, vind ik wel dat ze bijv. een manager aan kunnen stellen om tijdelijk of permanent de tickets te kunnen lezen, zodat problemen zoals dit snel opgelost zijn.
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Ik denk dat het prima gaat...

Maar omdat er zoveel spelers zijn die om het minste en kleinste dingetje een ticket starten omdat ze denken dat ze dan wel d'r zin krijgen daar zit de verloren tijd in die de rest met echte problemen nu begint te merken. Omdat we iedereen een gelijke kans willen geven dient elke support ticket gelijk qua waarde behandeld te worden.

Er zijn mensen specifiek voor de tickets aangesteld om dit zo veel mogelijk te kunnen garanderen, als elke MOD toegang zou krijgen tot de tickets krijgen we een zooitje. De een kan ze dag niet hebben en je straf verlengen terwijl de ander denkt van nou hij/zij is een vriend en krijgt geen straf en heft zo je ban op.

Er mag dan misschien niet 24/7 een MOD in een server zijn maar over de gehele dag gezien is er vaak via via echt wel een MOD te bereiken, of hop een keer langs de servers en je vindt een MOD. MOD's kunnen op een hoop dingen antwoord geven of alvast een poging ondernemen van bieden van hulp. Mocht het dan niet lukken kunnen we spelers altijd verwijzen naar een support ticket of desnoods intern om hulp vragen.

Het feit dat er mensen zijn die zelfs via tickets vragen hoe het met survival gaat is namelijk niet het doel van de tickets daarvoor is het forum.

Om vervolgens via dit soort topics proberen de discussie aan te gaan is zeker niet de juiste oplossing. Hierdoor creëer je een zwaar vertekend beeld voor iedereen die er wel begrip voor heeft, of voor de MOD's die allemaal zeer zeker de best proberen te doen voor de server.
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Ik denk dat het prima gaat...

Maar omdat er zoveel spelers zijn die om het minste en kleinste dingetje een ticket starten omdat ze denken dat ze dan wel d'r zin krijgen daar zit de verloren tijd in die de rest met echte problemen nu begint te merken. Omdat we iedereen een gelijke kans willen geven dient elke support ticket gelijk qua waarde behandeld te worden.

Er zijn mensen specifiek voor de tickets aangesteld om dit zo veel mogelijk te kunnen garanderen, als elke MOD toegang zou krijgen tot de tickets krijgen we een zooitje. De een kan ze dag niet hebben en je straf verlengen terwijl de ander denkt van nou hij/zij is een vriend en krijgt geen straf en heft zo je ban op.

Er mag dan misschien niet 24/7 een MOD in een server zijn maar over de gehele dag gezien is er vaak via via echt wel een MOD te bereiken, of hop een keer langs de servers en je vindt een MOD. MOD's kunnen op een hoop dingen antwoord geven of alvast een poging ondernemen van bieden van hulp. Mocht het dan niet lukken kunnen we spelers altijd verwijzen naar een support ticket of desnoods intern om hulp vragen.

Het feit dat er mensen zijn die zelfs via tickets vragen hoe het met survival gaat is namelijk niet het doel van de tickets daarvoor is het forum.

Om vervolgens via dit soort topics proberen de discussie aan te gaan is zeker niet de juiste oplossing. Hierdoor creëer je een zwaar vertekend beeld voor iedereen die er wel begrip voor heeft, of voor de MOD's die allemaal zeer zeker de best proberen te doen voor de server.

Maar je zegt nu dat mods tickets niet moeten bekijken omdat redenen die wel redelijk zijn, maar een ticket starten om de kleinste dingen, wat word daarmee bedoeld? Als een ticket word gemaakt voor bijv. een falsereport kan er naar mijn mening binnen 5 minuten op gereageerd worden, met dit is niet voldoende bewijs, of iets in die richting.

En voor zo ver ik weet gaat het er niet over dat mods alles moeten bekijken, maar gewoon 1 stafflid die best actief is, die support tickets zouden kunnen behandelen, want ik en vele anderen wachten nu al een of meer weken op reactie op hun support ticket.

Dit topic is niet bedoeld om discussie aan te gaan, ik wil gewoon de mening van andere Haunties.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ik denk dat het wel duidelijk is. slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.