Koffie koffie, lekker bakkie koffie

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.690
1.795
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Goedemiddag harde werkers van de BV Nederland (Cringe)

Is een lekker bakje koffie de enige manier om nog goed aan je dag te beginnen?
Dan heb je hier het juiste topic gevonden!

Het Haunted koffie topic!

Wat is de bedoeling? Post hier een foto van je lekkere bakkie pleur en vertel wat jouw koffie nou zo uniek maakt..!

Koffie-art.jpg
 
  • Like
Reactions: mylano

quinten2002

Niet Verified
4 mrt 2017
40
1
72
21
Een bakje koffie wie lust het nou niet. (de meeste kinderen)
Het gaat een lange reis af voordat alles in dat heerlijke zwarte spul in jouw mokje komt.
Dus geniet er daarom volop van.
(voor de mensen die hun tijd willen verdoen om te lezen hoe koffie wordt gemaakt klik HIER)
Nu je dat onzinnig lange verhaal hebt gelezen zou ik het zo kort mogelijk proberen samen te vatten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het kopje koffie.

Koffieplant.
Het begint allemaal bij zon geweldige plant genaamd heel orgineel de koffieplant.
Daarvan de zaden worden koffiebonen genoemd.

Koffiebranderij
Hier worden de koffiebonen gebrand en gemalen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo (das weer tijd verkloot in die tijd had ik ook 2 bakken koffie kunnen zetten)

Wat een kop koffie wel allemaal wel niet met je doet he geweldig XD
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
het is heerlijk met de andere chauffeurs als de rit er weer op zit een heerlijk bakkie zwart getrokken water te drinken
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Hmmm koffie. Gewoon heerlijk die geur bij het opstaan. Maar niet enkel bij het opstaan ....... altijd gewoon!
Ik drink niet altijd "gewoon" koffie. Hier en daar steek ik er iets meer moeite in. Deze heb ik van de week gemaakt.


Je denkt nu waarschijnlijk ook "Waarom zie ik daar kerstlichtjes". Wel kijk dat is heel simpel. We zeggen allemaal das gezellig mag wel blijven. Maar... We zijn eigenlijk gewoon te lui hier :tearsofjoy:. Maar nog steeds gezellig. Het ligt er al sinds 2018. Leuk weetje toch? kan je in het vakje "useless information" opbergen in je brein.

Maar Koffie is gewoon liefde.
1590085114783.png
 

linksssofrechts

God
linksssofrechts
linksssofrechts ✔
God
3 mei 2019
16
10
114
54
Somewhere near the Atlantic Ocean
Koffie, zeker, zonder koffie heb je aan mij echt helemaal niks. 's Morgens in ieder geval een paar espresso om in beweging te komen, daarna iets rustiger aan, maar toch in behoorlijke hoeveelheden per dag. Helaas ontbreken bij mij de kerstlichtjes op de achtergrond.

IMG_6007.jpg
 
  • Haha
Reactions: DuracellKonijn
Status
Niet open voor verdere reacties.