Gesloten Kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Kitpvp is een gamemode die nog moet komen, blijkbaar zijn er veel mensen die dat willen. Skyblock is er al en heeft geen 119 mensen online, dus van die stemmen klopt helemaal niks
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Kitpvp is een gamemode die nog moet komen, blijkbaar zijn er veel mensen die dat willen. Skyblock is er al en heeft geen 119 mensen online, dus van die stemmen klopt helemaal niks
Tis gewoon bij beide gevallen vpn geweest.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Al was je niet zo'n minecraft fanboy snapte je wat ik bedoel...

@artho, de reden dat ik dit topic heb gemaakt is omdat na 2/3 jaar er nog steeds geen kitpvp is. @The_GloriousWolf vind je het zelf ook niet raar als er na 2 jaar nog steeds geen kitpvp is? Vind je het niet raar dat er nog steeds geen grote updates zijn nadat Dimitri ''co-owner'' is geworden?

Mijn ''commentaar'' zijn namelijk gewoon feiten. Je bent toch gek als je 2 jaar gaat wachten op kitpvp, of maanden gaat wachten op die ene bug om opgelost te worden. Oh, en de nether/end reset liet ook even op zich wachten omdat Remy niks deed. Ik verwachtte allemaal nieuwe updates toen Dimitri co-owner werd, maar nee hoor. Misschien enkele bug fixes. Haunted wordt nooit meer een ''goede'' server, en zullen straks nog failliet gaan omdat ze geen shop hebben lel

Edit:

Lifetime god, was er niet iets met minecraft EULA? /report hauntedmc????????? Ook gewoon al die mensen die doneren omdat ze haunted in leven willen houden

Mijn reactie is niet percee voor een mcfanboy... Niemand heeft hier baat aan jou commentaar en je zit hier alleen maar te zeiken over alles... Ga dan gewoon je tijd even ergens anders verkloten als je haunted niet eens meer leuk vind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.