Gesloten Kitpvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hallo,

Volgensmij werd er rond februari 2017 aangekondigd dat kitpvp ''geupdate'' werd, maar vervolgens nooit terug is gekomen. Graag zou ik willen weten of dit nog terug kan komen..

Ik neem aan ik niet meer hoef te vertellen welke features ik dan graag zie, want die hebben jullie al meerdere malen voorbij zien komen volgens mij :)
#letsmakehauntedgreatagain?:tongueout:
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Hallo,

Volgensmij werd er rond februari 2017 aangekondigd dat kitpvp ''geupdate'' werd, maar vervolgens nooit terug is gekomen. Graag zou ik willen weten of dit nog terug kan komen..

Ik neem aan ik niet meer hoef te vertellen welke features ik dan graag zie, want die hebben jullie al meerdere malen voorbij zien komen volgens mij :)
#letsmakehauntedgreatagain?:tongueout:
Agree 100%
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
@Dimitri weet jij hier iets meer van?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Boomknuffelaar

Supreme
SavageLove
SavageLove ✔
Supreme
25 jul 2015
21
9
142
21
Antwerpen
Hallo,

Volgensmij werd er rond februari 2017 aangekondigd dat kitpvp ''geupdate'' werd, maar vervolgens nooit terug is gekomen. Graag zou ik willen weten of dit nog terug kan komen..

Ik neem aan ik niet meer hoef te vertellen welke features ik dan graag zie, want die hebben jullie al meerdere malen voorbij zien komen volgens mij :)
#letsmakehauntedgreatagain?:tongueout:

Je laatste zin heb je genakt van TV programma op VTM .. Origineel ben je wel !
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Bedankt! :)
Het was toch Haunted, dus boeit t niet veel
als Haunted jou niet boeit, waarom maak je dan een topic over het terugbrengen van kitpvp? blijkbaar boeit haunted jou wel...
hhhmmmmmmmmmmmmmmmmm
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
als Haunted jou niet boeit, waarom maak je dan een topic over het terugbrengen van kitpvp? blijkbaar boeit haunted jou wel...
hhhmmmmmmmmmmmmmmmmm
Als ik al 8 maanden geen minecraft meer heb gespeeld dan geeft dat toch duidelijk aan dat het me eigenlijk niet boeit? Kijk, al speelde ik nog op Haunted dan was t een ander verhaal, maarja.. wie speelt er nou nog minecraft en om specifiek te zijn haunted lel. En, moet iemand die iets schrijft het gelijk boeiend vinden? Volgensmij schrijf je soms ook wel dingen die je niet boeien. Ik heb dit puur geschreven omdat ik t wel grappig vond hoe Remy niks meer deed en hoe kitpvp nooit terug is gekomen. Mhmmmmmmmmm
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Als ik al 8 maanden geen minecraft meer heb gespeeld dan geeft dat toch duidelijk aan dat het me eigenlijk niet boeit? Kijk, al speelde ik nog op Haunted dan was t een ander verhaal, maarja.. wie speelt er nou nog minecraft en om specifiek te zijn haunted lel. En, moet iemand die iets schrijft het gelijk boeiend vinden? Volgensmij schrijf je soms ook wel dingen die je niet boeien. Ik heb dit puur geschreven omdat ik t wel grappig vond hoe Remy niks meer deed en hoe kitpvp nooit terug is gekomen. Mhmmmmmmmmm

In plaats van commentaar te geven kan je ook gewoon weg blijven... Heeft niemand last van jou en van je commentaar
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
In plaats van commentaar te geven kan je ook gewoon weg blijven... Heeft niemand last van jou en van je commentaar
Al was je niet zo'n minecraft fanboy snapte je wat ik bedoel...

als Haunted jou niet boeit, waarom maak je dan een topic over het terugbrengen van kitpvp? blijkbaar boeit haunted jou wel...
hhhmmmmmmmmmmmmmmmmm
@artho, de reden dat ik dit topic heb gemaakt is omdat na 2/3 jaar er nog steeds geen kitpvp is. @The_GloriousWolf vind je het zelf ook niet raar als er na 2 jaar nog steeds geen kitpvp is? Vind je het niet raar dat er nog steeds geen grote updates zijn nadat Dimitri ''co-owner'' is geworden?

Mijn ''commentaar'' zijn namelijk gewoon feiten. Je bent toch gek als je 2 jaar gaat wachten op kitpvp, of maanden gaat wachten op die ene bug om opgelost te worden. Oh, en de nether/end reset liet ook even op zich wachten omdat Remy niks deed. Ik verwachtte allemaal nieuwe updates toen Dimitri co-owner werd, maar nee hoor. Misschien enkele bug fixes. Haunted wordt nooit meer een ''goede'' server, en zullen straks nog failliet gaan omdat ze geen shop hebben lel

Edit:

Lifetime god, was er niet iets met minecraft EULA? /report hauntedmc????????? Ook gewoon al die mensen die doneren omdat ze haunted in leven willen houden
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.