Kitpvp ideeën

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Hallo,

Zoals veel mensen al weten zit KitPvP eraan te komen, nadat de nieuwe Hub er is (Zover ik heb gehoord tenminste). In dit topic mijn persoonlijke ideeën voor de nieuwe KitPvP:

  • Nieuwe map: Maak een mooie, leuke KitPvP map. Maar, zorg ervoor dat je er nog goed kan PvPen. Hiermee bedoel ik: Vermijd het gebruiken van bloemen, gras etc. Probeer het vlak te houden.
  • Eerlijke kits: Maak kits die gelijk aan elkaar zijn. Graag het ''Kit upgrade'' systeem eruit, dat word te oneerlijk naar mijn mening. (Zijn er al goede kits, die gelijk aan elkaar zijn? @remymine? Anders kan ik wel wat kits gaan bedenken als dat nodig is)
  • Killstreak rewards: Aangezien we niet oneerlijk willen maken voor net nieuwe spelers, zat ik eraan te denken geen rewards toe te kennen op KitPvP, maar die op Factions toe te kennen.
    Voorbeeld: Je maakt een killstreak van 20, en krijgt daarvoor op Factions een key die je kan openen.
  • Leaderboards: Maak leaderboards met: Top 10 kills, Top 10 deaths, Top online time, Top kd ratio. Dit motiveert mensen meer om te gaan pvpen.
  • Levels: Netzo als op de oude kitpvp map, levels toevoegen. Door kills te maken kan je level omhoog gaan. (Optioneel: Door deaths kan je level naar beneden gaan)
  • Duels: Maak een goed werkend duel systeem, aangezien de oude nogal wat bugs had.
Overige ideeën:

  • Haunted level: Door kills te maken je haunted level te levelen
  • Events: Meer events. (Sumo, 1v1's, FFA)
Dit waren mijn ideeën tot nu toe, hopelijk zitten er wat goede dingen bij ^-^

~ Bart
 
Laatste update:

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Beste,

Ik zou gaan voor de allereerste kitpvp map. Die map met de verschillende eilanden verdeeld in biome's. Waarom die map? Hij is niet te groot en niet te klein. Je zal denken op het begin van kitpvp dat de map te klein is. Maar met mate van tijd komt het wel goed want de release is altijd druk. Naarmate van tijd verminderd het aantal spelers wel. De map is ook perfect voor de verschillende playstylen. Het is een simpele maar eenvoudige map. Als ze voor die map kiezen moeten ze geen nieuwe map maken en hebben meer tijd voor andere dingen.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@kennethvan Disagree.

Waarom?

De hele reden dat KitPvP in onderhoud ging was om het te verbeteren / vernieuwen, daar horen oude maps niet bij. Tevens zullen mensen die na een lange tijd terugkomen voor KitPvP niet te zitten wachten op exact dezelfde map.

Als je wilt verbeteren, horen oude maps daar niet bij. Ook al vinden mensen het nog een ''prima'' map, je zult al snel merken dat mensen nog alle plekjes weten, en door onder andere door die reden, stoppen.
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
@Barth | Bart

Ik ben een deel eens met je standpunt. Maar als er geen nieuwe map komt heb ik liever de eerste kit pvp map dan die vorige. Die vorige was veel te groot. Ik vond het ook geen fijne map. Ik vertrouw beter op de hele oude pvp map dan de 'nieuwe' map als er überhaupt wel een nieuwe map komt. Dat is nog natuurlijk af te wachten.
Kun je mij eens uitleggen wat je kan met die levels als je iemand kilde dat begrijp ik niet echt.

Mvg
Kenneth
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
@kennethvan Disagree.

Waarom?

De hele reden dat KitPvP in onderhoud ging was om het te verbeteren / vernieuwen, daar horen oude maps niet bij. Tevens zullen mensen die na een lange tijd terugkomen voor KitPvP niet te zitten wachten op exact dezelfde map.

Als je wilt verbeteren, horen oude maps daar niet bij. Ook al vinden mensen het nog een ''prima'' map, je zult al snel merken dat mensen nog alle plekjes weten, en door onder andere door die reden, stoppen.
Je argumenten kloppen helemaal niet. mensen die een lange tijd niet gespeeld hebben willen juist wel de oude map terug. (Ik ook) velen zijn gestopt door die nieuwe map
Daarnaast is haunted een project ‘back to basics’ gestart. een map zoals de oude is perfect voor dit. helaas zijn ze de map kwijt (althans dat heb ik gehoord)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik quote Remy even:

1. Oude map terug halen is een nee. We willen vernieuwen en verbeteren, daar past oude zooi niet bij.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
als je geen kit upgrade of reward heb zullen spelers nog steeds niet zo snel spelen. Spelers willen graag ergens naar toe, ze willen een goal hebben. Ik zou zeggen maak een kitpvp hub met meerdere gebieden. waar je alleen met bepaalde kits mag spelen en tuurlijk 1 open gebied waar alle kits mogen.
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
als je geen kit upgrade of reward heb zullen spelers nog steeds niet zo snel spelen. Spelers willen graag ergens naar toe, ze willen een goal hebben. Ik zou zeggen maak een kitpvp hub met meerdere gebieden. waar je alleen met bepaalde kits mag spelen en tuurlijk 1 open gebied waar alle kits mogen.

Lijkt me niet dat meerdere gebieden mogelijk is aangezien er te weinig spelers zijn daarvoor. Als mensen echt met dezelfde kit tegen elkaar willen kunnen ze dat ook in duels doen.
Wat betreft de kits heb je wel gelijk, er zouden bijvoorbeeld een x aantal kits kunnen komen die even sterk zijn maar allemaal andere plus -en minpunten hebben. Van die kits heb heb je er dan bijvoorbeeld 2 gratis (zodat je in het begin kunt kiezen welke je liever wilt gebruiken) en de anderen kun je kopen met ign currency. Zodat je toch een goal hebt om naar te werken zonder dat het oneerlijk wordt voor beginnende spelers.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Lijkt me niet dat meerdere gebieden mogelijk is aangezien er te weinig spelers zijn daarvoor. Als mensen echt met dezelfde kit tegen elkaar willen kunnen ze dat ook in duels doen.
Wat betreft de kits heb je wel gelijk, er zouden bijvoorbeeld een x aantal kits kunnen komen die even sterk zijn maar allemaal andere plus -en minpunten hebben. Van die kits heb heb je er dan bijvoorbeeld 2 gratis (zodat je in het begin kunt kiezen welke je liever wilt gebruiken) en de anderen kun je kopen met ign currency. Zodat je toch een goal hebt om naar te werken zonder dat het oneerlijk wordt voor beginnende spelers.
true maar ik denk vast vooruit als het wat drukker is :P maar ik denk gewoon voor kitpvp weer op te starten gewoon beetje zelfde te laten en vanaf dat punt miss weer aanpassen
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Hallo,

Zoals veel mensen al weten zit KitPvP eraan te komen, nadat de nieuwe Hub er is (Zover ik heb gehoord tenminste). In dit topic mijn persoonlijke ideeën voor de nieuwe KitPvP:

  • Nieuwe map: Maak een mooie, leuke KitPvP map. Maar, zorg ervoor dat je er nog goed kan PvPen. Hiermee bedoel ik: Vermijd het gebruiken van bloemen, gras etc. Probeer het vlak te houden.
  • Eerlijke kits: Maak kits die gelijk aan elkaar zijn. Graag het ''Kit upgrade'' systeem eruit, dat word te oneerlijk naar mijn mening. (Zijn er al goede kits, die gelijk aan elkaar zijn? @remymine? Anders kan ik wel wat kits gaan bedenken als dat nodig is)
  • Killstreak rewards: Aangezien we niet oneerlijk willen maken voor net nieuwe spelers, zat ik eraan te denken geen rewards toe te kennen op KitPvP, maar die op Factions toe te kennen.
    Voorbeeld: Je maakt een killstreak van 20, en krijgt daarvoor op Factions een key die je kan openen.
  • Leaderboards: Maak leaderboards met: Top 10 kills, Top 10 deaths, Top online time, Top kd ratio. Dit motiveert mensen meer om te gaan pvpen.
  • Levels: Netzo als op de oude kitpvp map, levels toevoegen. Door kills te maken kan je level omhoog gaan. (Optioneel: Door deaths kan je level naar beneden gaan)
  • Duels: Maak een goed werkend duel systeem, aangezien de oude nogal wat bugs had.
Overige ideeën:

  • Haunted level: Door kills te maken je haunted level te levelen
  • Events: Meer events. (Sumo, 1v1's, FFA)
Dit waren mijn ideeën tot nu toe, hopelijk zitten er wat goede dingen bij ^-^

~ Bart
Beste Spelers,

Mij lijkt dit een zeer goed idee alleen dat stuk van factions killstreak van 20 een key dat niet. Ik had op factions een killstreak van 163 en dat was niet moeilijk laat ik het daar op houden. Dat is mijn mening

Ciao, Xezza
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@xGodYa De killstreak haal je op kitpvp. De reward krijg je op Factions. Zo is kitpvp geen p2w, maar word je wel gemotiveerd om KitPvP te spelen. Natuurlijk is ''20'' enkel een voorbeeld, kan groter als het te makkelijk is.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Je argumenten kloppen helemaal niet. mensen die een lange tijd niet gespeeld hebben willen juist wel de oude map terug. (Ik ook) velen zijn gestopt door die nieuwe map
Daarnaast is haunted een project ‘back to basics’ gestart. een map zoals de oude is perfect voor dit. helaas zijn ze de map kwijt (althans dat heb ik gehoord)
Nee hoor die oude maps van KitPvP heb ik nog, maar deze zullen niet terugkeren. Back to basics heeft niks te maken met 4 jaar oude maps gebruiken, dat staat enkel voor de staat van de community en kwantiteit aan features die de server toereikt.
De nieuwe map (niet de oude nieuwe, maar een nieuwe nieuwe) zal zoals gebruikelijk fans hebben en mensen die het maar niks vinden. Voor de mensen die het niks vinden zijn er genoeg andere leuke KitPvP servers of andere gamemodes die Haunted biedt.
Al zal het in de toekomst hopelijk niet bij 1 statische KitPvP map blijven, iets meer diversiteit is naar mijn mening altijd goed voor een gamemode als KitPvP die vaak lang onveranderd blijft.
 

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
Ik ga het zeker proberen! ook al ben ik een echte KITPVP expert! (Cough)
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik quote Remy even:

1. Oude map terug halen is een nee. We willen vernieuwen en verbeteren, daar past oude zooi niet bij.
Die 'oude zooi' is wel iets wat velen terug willen.
Is er verder nog informatie over kitpvp?
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Die 'oude zooi' is wel iets wat velen terug willen.
Is er verder nog informatie over kitpvp?
Inderdaad, al is het nu duidelijk dat remy deze map niet gaat gebruiken, maar die map was de beste van allemaal de oude NIEUWE map had best wel veel rigs, waar je mensen op kon wachten, in de oude map ook, maar niet zo veel. Ik zou denk ik het liefst een soort petitie houden of er een NIEUWE map moet komen, al denk ik dat dit waarschijnlijk niet kan aangezien remy het al heeft over een NIEUWE NIEUWE map dus misschien is die al gebouwd.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Inderdaad, al is het nu duidelijk dat remy deze map niet gaat gebruiken, maar die map was de beste van allemaal de oude NIEUWE map had best wel veel rigs, waar je mensen op kon wachten, in de oude map ook, maar niet zo veel. Ik zou denk ik het liefst een soort petitie houden of er een NIEUWE map moet komen, al denk ik dat dit waarschijnlijk niet kan aangezien remy het al heeft over een NIEUWE NIEUWE map dus misschien is die al gebouwd.

Pff wat zit ik te wachten op een oude kitpvp die ik al maanden heb gespeeld. ''in de oude map ook, maar niet zo veel.'', geeft weer aan dat er dus toch verbeterpunten waren in de oude map, kan je netzo goed een nieuwe map maken MET die verbeterpunten erin verwerkt nietwaar?
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Pff wat zit ik te wachten op een oude kitpvp die ik al maanden heb gespeeld. ''in de oude map ook, maar niet zo veel.'', geeft weer aan dat er dus toch verbeterpunten waren in de oude map, kan je netzo goed een nieuwe map maken MET die verbeterpunten erin verwerkt nietwaar?
Waarschijnlijk omdat ik niet hou van verandering xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.