Kaz ~~ But25e6

onlycraftkaz

Supreme
onlycraftkaz
onlycraftkaz ✔
Supreme
18 sep 2016
21
8
150
Antwerpen, België
Hey iedereen!


Mijn naam is Kaz. Ik begon als een gewone spelers op Fokcraft (Oude server). Maar snel is alles verplaatst naar HauntedMC. Dit was de beste tijd dat ik ooit heb gehad. Creative Roleplays, Survival met vrienden, Paintball wedstrijdjes en meer! Ik leerde iemand kennen genaamd Colin (Coluit). We zaten elke dag in skype en we waren veel bezig op hauntedMC. Op een dag besloot hij mij Premium te kopen. Het was zo een speciaal moment voor mij omdat het mijn favoriete server is. Op mijn 12 besloot ik met mijn bankkaart (betaalpas in nederland) Elite te kopen. Jaren vlogen voorbij tot op een moment mijn minecraft account werd gehackt. Ik was bezorgd. Toen ik op NameMC mijzelf probeerde op te zoeken, waren er geen resultaten... Ik heb dus een nieuw account aangemaakt. But25e6. Creative ging dood, Paintball etc. ging weg. Het was nu: Survival, Creative en staff etc. Ik begon survival heel leuk te vinden. Ik heb mijn surival toch gestart met WolfjeAlanis en _DarkHearts_. Ik ben voor een tijdje ook Bouwer geweest. En nu ben ik op de site! Hey iedereen! (Born: 6 September 2006)
===============================================================

Custom status komt later!!
================================================================

But25e6 (Ingame: [Elite] But )