Kasteel naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hallo Haunties,

Sommige zullen het vast al is gehoord hebben van mij (en anders zie je het nu) maar ik ben op survival bezig met mijn eigen kasteel. Maar ik heb nog geen naam voor mijn kasteel... Daarom wil ik jullie vragen om jullie creatiefste kant te laten zien en een naam te verzinnen voor het kasteel! Het is natuurlijk niet voor niks! De winnaar krijgt op de gamemode waar hij/zij het meeste op speelt een bedrag toegestuurd en indien mogelijk ook kit god en een gratis vote key erbij!

Hoe werkt het?


Je laat je creatiefste kant zien en je gaat dus een orginele en leuke naam verzinnen! Het volgende is wel handig om te weten:

-Mijn Ign is XxMrHadesxX. Hades is de god van de onderwereld.
-In de tijd van de romeinen en grieken spraken ze latijns. Dus probeer wat uit met google translate.

Waar kan ik het inleveren?

Ik heb besloten om dit via het forum te doen. De naam mag je dus plaatsen in de reacties, om het overzicht te bewaren worden de random reacties verwijderd. De jury leden zijn al bekend. Ik zal samen met Sterre_dv_02 (De Queen of the castle) de mooiste naam uitkiezen.

Deadline: 30 April 2018
Uitslag: Begin mei zal ik de winnaar bekend maken op dit forum en zal ik een pm sturen naar de winnaar! Indien de winnaar binnen 5 dagen niet reageert zal de naam wel worden gehouden maar de prijs naar nummer 2 gaan.

Iedereen alvast zonnige dagen gewenst en voor vragen kun je altijd contact met me opnemen.

XxMrHadesxX en Sterre_dv_02

Builder en Godin op hauntedmc
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
UPDATE:

De winnaar word pas volgende week bekend gemaakt ivm te weinig inzendingen.
De prijs daarin tegen staat vast. 1000 tokens, kit god en een vote key!

Mag de beste winnen.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Beste deelnemers,

Graag wil ik bij deze de winnaar bekend maken van de wedstrijd. Namens mij en sterre wil ik iedereen bedanken voor het meedoen maar jammer genoeg kan er maar 1 iemand winnen en dat is.....


@AltijdGirl_NL met de naam: Castle havix!!

Van hartje gefeliciteerd en bedankt om mee te doen! Ik stuur je een dm met de informatie over hoe en wat ivm de prijs die je krijgt!

Met vriendelijke groet,

Mister Hades en sterre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.