Gesloten Kan ik iets voor de server doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hallo mensen van HauntedMC Network. Ik vind het een erg leuke MC server, en ik speel iedere dag wel erop. Maar ik weet ook dat de server nou niet echt op het toppunt van populatie zit. Meestal zijn er maar iets van 50 mensen op de server, of nog minder. Ikzelf vind dit relatief weinig. Ik zou graag willen weten of ik iets kan doen voor de server, b.v reclame maken in huiskring/vrienden, of iets anders? Ik zou dit graag willen weten ik wil de server helpen een grote, maar gezellige, Minecraft server te worden. :hearteyes:

- AltijdGirl_NL, Minecraft naam: CapsLock_KIMx.
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Misschien kan ik samen met mijn vriend op zijn YT kanaal: Masterjoppie reclame maken door aan het einde van de vid te zeggen: "Mensen, zeg ff in de commends als je Minecraft ook speelt, en wil je dan ook HauntedMC Network joinen? IP staat in de beschrijving!!" Of alle spelers lokken naar een event op crea, waar ik vertel hoe het met de server gaat en of mensen misschien andere mensen naar het Network kunnen halen. Idee?
 
  • Like
Reactions: Maaraa

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
"Lokken" klinkt niet al te goed :P gewoon iets leuk bedenken en geven aan een stafflid of als het mogelijk is zelf wat doen en maak je event berichtje hier op de forum. En dat van je eigen yt kanaal kan je proberen maar als je niet veel abbos heb of de abbos die je hebt zijn vrienden van hier heeft het niet veel nut. Beste is gewoon mond op mond reclame voor vrienden,fam of klasgenoten.
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Misschien kan ik samen met mijn vriend op zijn YT kanaal: Masterjoppie reclame maken door aan het einde van de vid te zeggen: "Mensen, zeg ff in de commends als je Minecraft ook speelt, en wil je dan ook HauntedMC Network joinen? IP staat in de beschrijving!!" Of alle spelers lokken naar een event op crea, waar ik vertel hoe het met de server gaat en of mensen misschien andere mensen naar het Network kunnen halen. Idee?
Natuurlijk video maken op haunted of zelfs een serie starten in bijvoorbeeld de survival server en dan zoals je aangaf het IP in de beschrijving zetten kan al helpen. En zoals SKR aangaf heeft mond tot mond reclame naar vrienden, klasgenoten, famillie,... natuurlijk ook handig!
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
"Lokken" klinkt niet al te goed :P gewoon iets leuk bedenken en geven aan een stafflid of als het mogelijk is zelf wat doen en maak je event berichtje hier op de forum. En dat van je eigen yt kanaal kan je proberen maar als je niet veel abbos heb of de abbos die je hebt zijn vrienden van hier heeft het niet veel nut. Beste is gewoon mond op mond reclame voor vrienden,fam of klasgenoten.
Ja, nou daarmee bedoel ik eigenlijk dat ik mensen laat weten/overhaal om naar het event te komen
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik heb al iemand geïnformeerd naar de server, maar hij vind het saai :P. Hij speelt liever op de grote servers met overvolle lobby's xD
 

Daaannn

Niet Verified
1 mei 2017
9
5
107
22
Sliedrecht
Reclame maken mag natuurlijk altijd, hoe meer spelers, hoe beter! Het staffteam is ook voortdurend bezig met reclame maken,tenminste, daar ga ik van uit. :)
Verzin een creative, leuke manier om dit te doen zou ik zeggen. Hoe leuker je het brengt, hoe meer mensen dan ook daadwerkelijk gaan komen! :D
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Nieuwe ideeën zijn ook altijd welkom. Of het nou ergens slaat of niet. We kunnen er altijd wat mee!! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.