Ja daar zijn we weer hoor! updates!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow, hele tijd geleden zeg dat we Update nieuws hadden, maar we zijn er weer.
In dit bericht een lijstje Updates welke zijn uitgevoerd en welke uitgevoerd gaan worden.

Nieuwe staffleden

Met trots verwelkomen wij 4 nieuwe staffleden: Maaraa, Oerbeer, Snekcrem en Bliksem79.
Alle 4 zullen zij de rol van Moderator op zich nemen. Bliksem79 was al eens eerder Moderator en
keert nu dus weer terug in het team! Iedereen wenst jullie veel succes en plezier toe!
Ook zijn alle helpers promoted naar Moderator. De helper rank komt hierbij te vervallen.
Alle staffleden zijn nu op elke server stafflid.

Nieuwe/extra dedicated servers
Vanwege de drukte hebben wij ons qua hosting flink uit moeten breiden.
Wij hebben er een extra dedicated server bij gehuurd waar Factions en Skywars naar
zijn verhuisd. Ook Creative is verplaatst naar een andere dedicated server.
Dit had als doel om de "server load" beter te verdelen over onze apparatuur, dus
minder lag op de servers. Dit heeft zeer goed geholpen!

Survival
In survival hebben we het claim systeem volledig geupdate. Dit duurde maar liefst 36 uur (!) om te updaten. Gelukkig werkt alles perfect en zijn er veel bugs binnen het claim systeem opgelost.
Ook werkt het nu met UUID's. Dus als je ooit besluit je minecraftnaam te veranderen als Mojang de update daarvoor uitbrengt dan blijven je claims in ieder geval van jou.

De worldborder is vergroot van een straal van 8500 blocks naar een straal van 12000 blocks.
Veel lege ruimte om te bouwen en veel nieuwe caves om te exploren, veel plezier hierbij!

Ook kunnen we eindelijk(!) mededelen dan de Mobspawners weer aan staan in Survival. Deze hebben
lang uit moeten staan omdat ze voor gigantische lag zorgden. Sinds wij de servers zijn gaan herverdelen (Lees "Nieuwe/extra dedicated servers" hierboven) is er veel minder lag en kunnen ze dus gewoon weer aan.

Wat komen gaat
Komende tijd komt er een stortvloed aan nieuwe content. Veel projecten hebben even op pauze gestaan en komen nu weer op gang. Mega Skywars, OP Prison, Speedrun, Kitpvp 2.0, extra soort survival gamemode "Mixed" , Lobby update, we gaan het allemaal zien de komende weken/maanden.


Velen van jullie vragen zich ook af wanneer wij nou volledig 1.8 worden. Spigot 1.8 gaat als het goed is binnen enkele weken released worden, vervolgens gaan wij kijken of deze update goed samengaat met onze huidige setup. Mocht dit het geval zijn dan updaten wij natuurlijk naar 1.8. Voor bijvoorbeeld de survival server gaat dit betekenen dat er een extra 1.8 wereld bij komt, de huidige wereld zal dus NIET verdwijnen.

Bugfixes en kleine dingetjes

- NPC's werken weer op Prison.
- In de tablist in KitPvP staan geen NPC's meer.
- Zombie, enderman en zombiepigman Pets werken weer.
- Chat layout is een klein beetje mooier gemaakt.
- Anti cheat kick bug is eruit.
- Lagspikejes door TreeAssist fixed.
- Mobspawners in Survival werken weer.
- Heel veel plugin updates en optimalisaties
- Auto restarts hebben nu duidelijk waarschuwingen vooraf op 1 minuut en 5 minuten voor de restart
- /randomtp werkt beter nu, mooiere spreiding door de wereld en dichter bij de border.
- Pets gefixed bij parcour in de hub.
- Minder lag door WorldEdit in Creative, ook werkt het nu veel beter door een veel hoger block limiet!
- The Walls dat weinig gespeeld werd is eruit gehaald.
- Repair sign in Factions fixed. (Die was blijkbaar opeens stuk, lol)
- In Paintball deden snowballs geen damage meer na een update, dit is inmiddels gefixed.
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
#party . Nice artikel!
 

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
wat is op-prison??
 

yolomonkey

Niet Verified
11 aug 2014
16
1
37
21
Prison maar dan sterker je kan al heel snel alleen maar blocks minen. Voor zover ik weet dan.
 

jack.2140

Niet Verified
7 jul 2014
32
10
119
21
frankrijk
remy ff vraagje...
is kitpvp 2.0

gemaakt op kitpvp of is het een nieuwe server soort ding XD

toch thnx voor alles cya ;33
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
Naice new updates! :O #SwekSwek
 
F

FenneEm

Guest
Het is fijn om te horen dat de specifieke en klein dingen gefixt zijn. Mijn felicitaties aan het team en de nieuwe stafleden. Ik heb kunnen merken dat de nieuwe moderator hun taak goed volbrengen.

Nogmaals gefeliciteerd.
met het volbrengen van de update.
 
  • Like
Reactions: remymine

cody

Niet Verified
13 aug 2014
9
2
57
nice!
............


wanneer komt kitpvp 2.0 uit???
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
delan, mag ik een paar van jouw gebouwen op survival/creative zien om te kijken of je goed kan bouwen? Ik ben op creative
 

delanootje

Niet Verified
7 aug 2014
9
0
45
34
bauertje uhmm ik zit niet op crea en op sur5val ben ik net pas begonnen doe alles meer op mijn ouwe server die verlopen is en in SP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.