Info over komende updates!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens hier komen wat belangrijke weetjes over server updates zijn komende zijn.


Games 2
Zoals jullie weten komt er binnen 2 weken een nieuwe games server. We lopen perfect op schema en we verwachten dat deze
probleemloos gereleased zal worden!

Creative
Dan de Creative update die eerder dan geplanned zal komen, namelijk nog voor de Games 2 update.
Dit zal enkele gevolgen hebben voor de 200x200 en de 1000x1000 plots. Vanwege wat issues met de plot formaten zijn
wij genoodzaakt deze kleiner te maken.
De formaten zullen als volgt worden:
  • Standaard plots van Spelers blijven 48 x 48
  • Premium plots worden 80 x 80
  • Elite plots worden 120x120
  • En Legend plots worden 175 x 175
Er zal ook een gloednieuwe spawn komen, met meer info en betere functies

Survival
Voor de Survival update moeten wij wachten tot de echte 1.7 server update uitkomt!
Zodra deze uitkomt openen wij een extra wereld met een gloednieuwe spawn.
Deze wereld zal volledig apart zijn van de oude wereld, dus aparte inventories (etc.) de oude wereld zal nog wel een poosje open blijven!

Met de survival update zal er tevens een nieuwe shop plugin bij komen die de huidige signshop plugin vervangt.
Ook zal er een market komen die voor iedereen beschikbaar wordt. Je kunt dan simpel spullen verkopen en kopen in een apart menu dat je opent met een command. Meer info daarover volgt nog.

GuildWars
Hierna zullen wij beginnen met het grootste project tot nu toe. Factions 2.0. Wat we ook wel de GuildWars Server gaan noemen.
Een aantal dingen blijven hetzelfde en een aantal dingen zullen volledig veranderen. Zo komen er vaste Guilds die iedereen vrij kan joinen vanaf het begin. Guilds zijn niet zelf te maken. Elke Guild (+-10 in totaal) heeft zijn eigen achtergrond verhaal en zijn eigen (niet sloopbare ) base met een stuk grond. Op dat stuk grond zijn overigens wel gebieden waar je kunt minen en bouwen.

De wereld zelf zal custom gemaakt worden en zal schitterende landschappen bevatten. Er zullen steden door in map zijn, veel PvP gebieden en veel PvE dungeons. De map zelf is buiten de bepaalde gebieden op het terrein van je eigen Guild niet sloopbaar. Het zal zich nu veel meer op PvP zelf gaan richten!

Natuurlijk zullen er in de vele stadjes in de maps dingen te doen zijn, en komen shops en nog meer kleinigheden.

Meer en concretere info hierover volgt nog, maar factions 2.0 is in ieder geval nog ver weg (Zeker na nieuwjaar)

-----

Update: De GuildWars server zal de oude factions server NIET vervangen. Deze komt er extra bij

-----

2e Update: Ook zal SkyBlock van de Games Hub verhuizen naar een aparte servers!.
 
  • Like
Reactions: mr_sneaky13

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
ik heb zin in factions 2.0 maar niet in een nieuwe survival die van ik wel goed genoeg
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
mr_sneaky10 zei:
ik heb zin in factions 2.0 maar niet in een nieuwe survival die van ik wel goed genoeg
ik wil hier toch ff op reageren, ik vind het ego van je dat je wel fac2.0 wil , maar geen nieuwe sur. er zijn mensen die vinden sur harstikke leuk om te spelen. en met nieuwe materialen te werken(bouwen, verbouwen)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nogmaals. De oude survival blijft ook nog even bestaan als de nieuwe wereld er is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.