Iemand plannen voor grotere projecten?

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Ik denk dat je dan inderdaad het beste in een eigen single-player survival wereld kan gaan zoeken naar een mansion, desnoods die layout een beetje kopiëren en nabouwen op de server. Of misschien staat er wel ergens op het internet een layout van de woodland mansion!



In ieder geval veel succes en plezier met het nabouwen van je woodland mansion al ga je het doen :)
Ach, ookal is er geen mansion, kan ik altijd nog een hotel bouwen ;)
 

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Ach, ookal is er geen mansion, kan ik altijd nog een hotel bouwen ;)

Dat is zeker waar ;)

Misschien is er wel een desert tempel. En kan je die helemaal ondergronds gaan uitbreiden naar een ondergronds hotel. Of een jungle tempel. Who knows (:
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Volgens mij is er helaas geen woodland mansion op de map. Die krengen zijn ontzettend zeldzaam, en we hebben geen geluk gehad. Echter is het een hele mooie map met zo goed als alle biomes :) Hopelijk kan je alsnog een tof plekje vinden, of misschien een woodland mansion nabouwen voor het idee?
Ach, het maakt ook niet zoveel uit, kan altijd nog bedenken om er zelf 1 te bouwen met custom interior ofzo ;). Misschien wel even bekendmaken ergens op discord of het forum? Zodat mensen geen emeralds en/of tijd gaan verspillen voor een woodland map van een villager als er toch geen mansion is.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Dat is zeker waar ;)

Misschien is er wel een desert tempel. En kan je die helemaal ondergronds gaan uitbreiden naar een ondergronds hotel. Of een jungle tempel. Who knows (:
Haha dat lijkt me wel gaaf man, een hele tombe onder een desert temple. Of een oceaanmonument naar een hotel veranderen ;), alleen zullen de guardians dat niet zo leuk vinden :')
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hoe gaat het ondertussen met de projecten?

Zijn er al screens om te laten zien? :wink:
 

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Hoe gaat het ondertussen met de projecten?

Zijn er al screens om te laten zien? :wink:
1590587079556.png

1590587100060.png


Ja zeker zijn er screens :P
 
  • Like
Reactions: 8maarten5

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Momenteel bezig met hotel bouwen, monument is al een farm geworden. Morgen post ik wat screenshots van de bestaande verdiepingen.
 

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Het begin van de base is er, heb nu de ingang af en de rechter ontvangsthal. Kleine 110 blokken lang op dit moment, aan de linkerkant moet ook nog een ontvangsthal komen en dan aan beide zeiden nog een keer ruimtes ter grote van de ontvangsthal. Het project wordt ongeveer 350 lang bij 150 diep. Dus ik heb nog even te gaan :)
1590758785372.png

1590758836249.png
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Even een update :). Samen met 5 anderen bouwen we ieder een dorpje in onze eigen stijl. Op deze foto zijn er 3 te zien
2020-06-08_21.31.20.png
 

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Wow, wat zijn ze allemaal stuk voor stuk mooie gebouwen/dorpjes ! Leuk om te zien hoe de bouwwerken aan het evolueren zijn :) Ben benieuwd naar alle eindresultaten :D
 
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Hi Haunties,

Ik zit eraan te denken om hier op de survival server een deel van mijn claimblocks te investeren in een plot waarop wisselende projecten gedaan kunnen worden door meerdere mensen (met dan toegang op die plot). Ik vroeg mij af: Zijn er anderen die iets groots van plan zijn te gaan bouwen en misschien interesse hebben in zo'n gedeelde "community plot"? Mijn eerste project bijvoorbeeld gaat een viking dorp worden.

Beetje deze stijl:

0a8d4f63d13afb53f547965ca0a7cd9c.png


Voor nu heb ik nog niet echt hulp nodig, maar wie weet in de toekomst. Ik hoor graag wat jullie grotere projecten zijn! Zou toch leuk zijn om samen te werken?


Groeten,
Koge

Yo kogetsoo, je volgt ook de serie Vikings zie ik. Lijkt me een gaaf project.
Heb op de vorige map ook een groot project gedaan. Het parlementsgebouw van budapest op schaal.
Kijk er naar uit wat jij er van gaat maken.