Idee survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
69
Zwolle NL
Ik wil graag een warp aanvragen.
  • Minecraftnaam: Motorhom
  • Coordinaten van warp plek: 735 32 1927
  • Warp naam: verlaten mijn
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: alleen ik
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee
  • Wat houdt het project in: een ca.3 minuten durende rondreis per minecart door een uitgehakte verlaten mijn om een indruk te krijgen hoe groot die zijn. Alles is zoveel mogelijk in takt gelaten maar alle steen en dirt/grind is weggehaald.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: enig in zijn soort en educatief
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ik wil graag een warp aanvragen.
  • Minecraftnaam: Motorhom
  • Coordinaten van warp plek: 735 32 1927
  • Warp naam: verlaten mijn
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: alleen ik
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee
  • Wat houdt het project in: een ca.3 minuten durende rondreis per minecart door een uitgehakte verlaten mijn om een indruk te krijgen hoe groot die zijn. Alles is zoveel mogelijk in takt gelaten maar alle steen en dirt/grind is weggehaald.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: enig in zijn soort en educatief
Verkeerde plek dit topic
 

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
mm ik vind auctions ook niet zo goed idee maar als jullie market gaan doen doe dan dat alleen premium+ dingen erop kan
zetten maar dat de gewone spelers wel mogen bieden want market is toch een beetje hetzelfde als auction?
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Nou ja, ik zou , in een geval van market, een limiet maken voor spelers zonder rang : Maximaal 20 items te koop zetten. Dit maximale aantal loopt dan op tot god (geen maximum meer).
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Zit wel iets bruikbaars in van Mara. :)
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Miss een idee waardoor er minder spam gaat zijn op de auc, als je iets wilt veilen moet je 10tokens zetten, als er niemand bid ben je ze kwijt. Miss gaan er veel minder spelers een auc doen. Tis maar een voorstel. :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Op survival alles BEHALVE auctions pls
Zie de chat in de middag...

dit snap ik niet helemaal, die auction staat toch niet in de chat? of wel? het chillste lijkt mij als er ergens een auctioneer staat zoals in MMORPGs, en als je daarmee praat krijg je een scherm waar je alle te koop aangeboden items enzo kan doorkijken...

maar inderdaad, een auction in de chat is totaal overkill, de chat is al overvol en moeilijk te volgen...
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
dit snap ik niet helemaal, die auction staat toch niet in de chat? of wel? het chillste lijkt mij als er ergens een auctioneer staat zoals in MMORPGs, en als je daarmee praat krijg je een scherm waar je alle te koop aangeboden items enzo kan doorkijken...

maar inderdaad, een auction in de chat is totaal overkill, de chat is al overvol en moeilijk te volgen...
Een auction komt wel in de chat en een market niet
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
/Market zou indd veel handiger zijn, veel minder spam & kunnen er veel meer items tegelijk dan 1tje om de minuut ;) Ik like the idea !
 
  • Like
Reactions: Maaraa
Status
Niet open voor verdere reacties.