hoe kom je aan je mc naam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
ik kom aan mijn mcnaam : whitch
ik typte per ongeluk een H na de letter W
het moest eigenlijk zijn witch maar dat ging verkeerd haha :P
en toen heb ik het maar gelaten zo, het spel heb ik gekocht je betaalde in die tijd
er 5 euro nog voor het was alfa , kort er na werd het beta

en hoe komen jullie aan je namen?
vertel het

heel veel vriendelijke groetjes jullie whitch :D
 
  • Like
Reactions: LittleToNi10

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Toen ik het spel kocht volgens mij early beta koos ik gewoon een naam, boeide me niet zo veel. Remy + minecraft werd remymine.
Had toen niet gedacht dat de multiplayer van minecraft zo groot zou worden als dat het nu is. Maarja, nooit echt de behoefde gehad
om een nieuwe naam te nemen.
 
  • Like
Reactions: whitch

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Ik kwam aan me MC naam omdat ik Toni heet en ik werd toen ik 10 was altijd kleintje genoemd terwijl ik juist groot was, dus verzon ik Little erbij.
 
X

xEvilCraftx

Guest
Mijn IGN: xEvilCraftx
Hoe kom ik aan mijn IGN?: Vroeger wou ik een server starten "EvilCraft", vandaar de naam xEvilCraftx. De naam "EvilCraft" was al bezet vandaar de x'jes.
Wanneer joinde ik Minecraft?: Ik joinde rond 1.4
Waarom heb ik Minecraft gekocht?: Een paar vrienden speelden een game van blokjes ik vond het gelijk AWESOME. Die zelfde avond kocht ik nog Minecraft. De naam van dat account is helaas privé :P
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Mijn naam is een lang verhaal. Je had het programma brainiac. Daar was ik huge fan van. Dus werd het braniac voor een hele tijd. Maar op ten duur werkte het niet meer om dat als nick te gebruiken in multigames en op forums. Dus toen maar branolia er van gemaakt en zo'n beetje alles gebruik ik die nick dus ook voor mc.
 
  • Like
Reactions: whitch

Eleonoraleora

Niet Verified
4 mei 2014
0
2
62
21
Noord-Holland
Mijn echte naam is Leora, en die naam is afgeleid van de naam Eleonora.. Dus toen werd het Eleonoraleora. En het klinkt ook wel leuk xD
 

halloanne2233

Niet Verified
28 sep 2013
9
2
89
23
Nederland
Mn broer zei: hallo anne! En dat vond ik wel leuke naam, en hij had 223 in zn naam dus pikte ik dat omdat ik naar m op keek xD Dus tja, maar halloanne223 had ik al, alleen was nog geen premium acc dus dat ging fout en kon t ww niet meer terugvinden dus toen deed ik maar halloanne2233
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Toen ik 11 a 12 jaar was, houden ik echt van horror-zoek games op de ipad. Ik moest een naam invullen, ik d8 LucasForLife, maar ik besloot om LF (Lucas F....) en daarna 'player' (omdat het tekort was) en zo heb ik dus de naam 'LFplayer' :)
 

grijze_jager10

Niet Verified
23 feb 2014
4
0
50
21
zwartsluis
toen ik minecraft aanmaakte was ik helemaal gek van grijze jager en ik was toen 10
maar grijze jager kon niet dus maar dat _ streepje er tussen en dat kon ook niet dus die 10 er achter dus toen was er grijze_jager10 :D
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
Ik speelde heel lang battlefield play4free online. Ik was er beetje aan verslaafd. En mijn eerste naam daar op was: mainth. En ik dacht niet zn leuke naam maar toen deed ik: mani404. dat sprak me wel aan. Maar toen ik aan het gamen was bij mijn oom kon ik een account aan maken. Toen heb ik toch gekozen voor: mainth. En dat is mijn officiële gamers naam :D

Ps: ik hou van MC maar het is ook gwn leuk om het als EMCEE uit te spreken dus daarom zet ik er MC voor als me nickname, het is dus geen MineCraftMainth. :P

Gr. Mainth
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Leanaci komt van een zelf geschreven verhaal dat ik schreef toen ik... 15 ofzo was,
Leana Greenleaf was d'r naam ,

(nee niks van doen met lord of the rings)

Toen ik voor het eerst een MMORPG ging spelen(final fantasy 11) wou ik Leana , maar die die naam was al in gebruik, ik heb er toen 'ci' achter geplakt.
sindsdien gebruik ik het bijna voor alles.

maar het is niet mn enigste nick (die ik gebruik)


btw Lfplayer dat plaatje is dat je sig? tikkie groot lol
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik weet het, ik kon het niet verkleinen :')
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
hoe ik aan mijn naam?
nou eigen is het bij mij niet zo moeilijk ik hoefde geen naam te kiezen want ik kreeg dat account van een vriend
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Mijn IGN: Raff666
Hoe kom ik aan mijn IGN?: foutje, ik dacht dat de naam die ik invoerde mn account naam zou zijn, ik dacht dat ik in survival per character een naam kon geven zoals bij bijna ALLE games hahaha, normaal noem ik mezelf in MMORPGS meestal iets van Guarana :P
Wanneer joinde ik Minecraft?: sinds release begin 2009 :)
Waarom heb ik Minecraft gekocht?: na een tijdje kwam minecraft uit voor 5 euro ofzo, ik dacht van als ik nu alvast een account koop zit ik gebakken! :) ik hoorde namelijk over allerlij grootse verbeteringen in de toekomst, en dat wilde ik wel meemaken :)
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
mijn ign:proost_craft
mijn naam was ook een foutje wilde proces maar
d8 net zoals raff666 ^^^ dat het alleen account naam ging zijn: =S
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Ik had mijn acc in 2012 aan gemaakt, dus rond de beta versie... eerst speelde mijn broer het veel, maar toen niet meer na een tijdje, en mocht ik het account hebben. En de naam? Ik kon niks anders verzinnen D:
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
21
Netherlands
twitter.com
Ik heet vinz Dusja ik d8 ik wil iets met vinz dan heb ik niet dat gezeik van hoe heet je xD (ook al vragen sommige mensen het nu nog -.-)
Dus toen d8 ik Mrvinz maar dat kon niet vandaar die streepjes :P

Waarom Maakte ik Minecraft aan? Nou ik zat een tijdje op Youtube te kijken van Minecraft dingetjes enzo en ik kwam erachter dat is een toffe game dus ben ik met een vriend tien keer ofzo op en neer gefietst omdat ik steeds niet genoeg geld had xD en toen had ik eindelijk de kaart om t te kopen dus heb ik t gekocht :)

En wanneer ik joinde is iets van 3 maandjes terug :)

Wat was mijn eerste server die ik ging spelen: Wat denk je zelf? THE HAUNTED NETWORK :D

Dit was het dan weer Laterzzzzzzz


Groetjes Vinz :)
 

flecx

Niet Verified
3 apr 2014
45
9
84
24
Location unknown
Ik kwam op mijn gebruikersnaam toen ik in 2011 minecraft als cracked player joinde na zo'n 6 maanden heb ik het maar gekocht puur voor de skin wist ik veel dat multiplayer zoveel premium zou worden ik heb heel lang op engelse servers gespeelt dus daardoor praat ik soms engels door men zinnen heen

-flecx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.