Hey, wie is dat!?

8maarten5

Supreme
8maarten5
8maarten5 ✔
Supreme
26 aug 2018
39
11
122
24
Drenthe <3
Hallo Haunties,

Ik zag op het forum dat veel mensen zich voorstelde om alvast
kennis te maken voordat de server opengaat en dacht dat ik dat ook maar eens moest doen.

Ik ben Maarten, 20 jaartjes jong en ben al een beetje bekend met Haunted, ik ben nog niet zo'n ervaren speler
op de server maar heb wel al wat tijd hier doorgebracht. Ik ben ongeveer 4 a 5 maanden voordat
de server de eerste keer offline ging gestart en heb toen vrij actief op survival gespeeld.

In het dagelijks leven studeer ik MBO bouwkunde niveau 4, ik zit nu zelfs in mijn examenjaar
en ben bezig met mijn afstudeerstage. (Gelukkig loopt deze nog gewoon door ondanks alles)
Naast met school bezig zijn hou ik ervan om met vrienden dingen te doen zoals uitgaan, zwemmen en chillen.
(Wat jammer genoeg nu niet kan :[ ) En lekker Netflix kijken wat juist nu wel prima kan!

Verder doe ik nog aan Judo zo'n 2 a 3 x in de week dit doe ik al sinds dat ik 6 jaar oud ben.
Daarnaast geef ik ook nog eens Judo les aan een groep kinderen, wat erg leuk is om te doen!
Maar ik denk dat het wel weer een lang genoeg verhaal was dus hierbij sluit ik hem maar af!

Ik hoop iedereen snel te ontmoeten op de server!

Groetjes Maarten!
 

Kogetsoo

God
Kogetsoo
Kogetsoo ✔
God
26 apr 2020
14
8
122
Hey, we hebben al even op Discord gesproken. Welkom! :grinning:

Groeten,
Koge