Het grote community input topic!

Beste Haunties,

Vandaag een ander soort nieuwsbericht. Wij hebben namelijk niets belangrijks te vertellen aan jullie, maar dat hebben jullie wel aan ons! We vragen jullie om je ideeën met ons te delen.


Maar waarom doen we dit in een topic en niet in een mooi formulier dat je naar ons kan opsturen? Omdat het community input betreft. De punten die jullie noemen mogen ook je medespelers lezen omdat die iedereen aangaan. We vragen jullie dan ook, middels goed onderbouwde argumenten, ook op elkaars ideeën te reageren.

Dus wat kan er beter aan HauntedMC? Wat is er al goed aan HauntedMC? En wat zijn dingen die absoluut moeten komen of verdwijnen?
We kunnen het hier hebben over plugins, over personen, over bouwwerken, over systemen, over principes en regels, letterlijk alles staat open ter discussie en wordt van jullie gevraagd. Wees zo eerlijk en doelgericht mogelijk.

Hoe kan ik mijn input en ideeën hier melden?

Neem onderstaand formulier over als je geen idee hebt hoe je jouw idee moet formuleren. Indien je dit wel weet, ga je gang, we kijken uit naar ieders antwoord.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Onderwerp van idee/input? Antwoord:
Indien het een nieuw niet bestaand ding is op HauntedMC, ga naar stap 5.

2. Hoe is het op dit moment op de server? Antwoord:

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Antwoord:

4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Antwoord:

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Succes met het invullen!
Denk eraan altijd beleefd te reageren op de reacties van het topic, ook als je het ergens niet mee eens bent.

Mvg Remy & Staff Team

 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

mrcoolguy

Niet Verified
14 aug 2015
3
0
23
22
1. onderwerp van een idee: pvp-arena voor skyblock

5. hoe moet het idee uitgewerkt worden?: ik zou een speciale command maken voor naar een pvp-arena te gaan in skyblock en daar een kit kiezen zoals archer, warrior, .... en als je wint krijg je 10 skyblock coins maar dan wel max. 10 keer per dag mag je vechten want voor de goede pvpers is het dan veel te makkelijk om coins te krijgen en zo is er ook iets anders op skyblock dan alleen bouwen als je even geen zin hebt in dat bouwen.

ik hoop dat dit ooit gebeurt!!!
mvg lucardo0705.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Als je wilt pvpen kan je gewoon naar kitpvp gaan
 

mrcoolguy

Niet Verified
14 aug 2015
3
0
23
22
Als je wilt pvpen kan je gewoon naar kitpvp gaan
maar op kitpvp zijn er bij de kits verschillende levels en bij dit zou ik het dan niet willen en je krijgt er rewards voor als je wint die je kan gebruiken in skyblock en dan moet je mss niet gaan vragen om coins te ruilen met tokens ofzo
 

ArtisticArtist

Niet Verified
3 jun 2020
6
7
57
56
limburg
Ik snap dat jij het met die gedachtegang beleeft, maar helaas denkt lang niet iedereen hier zo over na. Het merendeel van de spelers buit dit liever uit dan dat ze er verstandig mee omgaan. We moeten echt de economy en de moeilijkheidsgraad van skyblock nog enigszins proberen te waarborgen, om de houdbaarheidsdatum van de gamemode zo ver mogelijk weg te zetten. Ik hoop dat we met alle spelers en staff spoedig met een goede oplossing komen om dit te verwezenlijken...
We hoeven ook niet zwart/wit te denken met z'n allen, er zit nog een enorm gebied tussen absoluut geen afk farming, en wel afk farming toestaan. Wachten op goede argumenten en ideeën om dit te realiseren.
Niks gemeens bedoeld naar iemand, maar het belang van de gamemode gaat altijd voorop :)

Mvg Remy
Hallo ik wil mijn mening hier ook eens netjes zeggen,de shops zijn niet het,okay is ook niet makkelijk,en de topic is farming of iets nou je mag niet alles op een server planten wat je maar uit komt dus ik weet niet of je wel een auto farm mag hebben,wat ik wel weet uit ervaring en dat win ik is dat hand farming auto verslaat heb het uitgetest,met een melon farm de helpt auto en de helft hand,nou handmatig kreeg ik meer dan auto,wat is daar je antwoord op jongenman???