help ons. help de community

Slijm

Supreme
Slijm
Slijm ✔
Supreme
26 aug 2017
36
8
130
Noord-Brabant
als julie weten sta ik bekend om gehaat te worden. hierwil ik iets in veranderen en daarbij heb ik julie hulp ook nodig.

mensen met ranks (legend+) kunnen vliegen. maar mensen die onder de legend zitten kunnen dat niet. en nu met de end reset had ik een idee, waarom geven wij geen goodie packs uit aan nieuwe spelers. waaronder een elytra etc. (zie afbeelding beneden) hierbij kunt u helpen met: spullen verzamelen.
hierbij moet niks. het zou lief zijn als u mij en de starters helpt. /msg slijm ingame of pm me op discord: SlijmBal#2763. als u wilt helpen

dankuwel voor het lezen (de shulker box waar ik inkijk zitten de spullen.)
2020-07-14_21.50.02.png
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
Komt er op neer dat niemand jou aardig vind en iedereen moet nu spullen aan jou geven zodat jij ze weer aan andere kan geven en dat iedereen dan jou aardig vind o_O. beetje rare gang van zaken zou dat zijn. Ik weet iets beters.
Als jij nou niet continue de confrontatie met andere zoekt in chat, mensen gewoon met respect behandeld, geen regels overschrijd
dan gaan mensen je misschien aardig vinden, hoeven wij allemaal niks te doen, alleen jij :)
 

Slijm

Supreme
Slijm
Slijm ✔
Supreme
26 aug 2017
36
8
130
Noord-Brabant
Komt er op neer dat niemand jou aardig vind en iedereen moet nu spullen aan jou geven zodat jij ze weer aan andere kan geven en dat iedereen dan jou aardig vind o_O. beetje rare gang van zaken zou dat zijn. Ik weet iets beters.
Als jij nou niet continue de confrontatie met andere zoekt in chat, mensen gewoon met respect behandeld, geen regels overschrijd
dan gaan mensen je misschien aardig vinden, hoeven wij allemaal niks te doen, alleen jij :)

ik kwam er net pas achter dat ik regels overtrad. en respect naar anderen. nou vgm hebben julie minder respect voor mij dan ik voor julie dus :D
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
50
:expressionless: 4 maanden speel je op de nieuwe server en nu al 5 straffen.
Komt een dag dat je een community ban krijgt voor je gedrag, als je dat niet wilt luister dan eens naar andere en kijk naar wat jij kan doen om het te veranderen i.p.v. met ideetjes te komen waar andere iets voor jou moeten doen.
 
  • Winner
Reactions: Deleted member 3363

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Oohja dit reminds me, @remymine , kun je het /ignore command fixen?


(sorry Slijm, maar je was constant ingame dit thread aant spammen, ik wilde je ff tijdelijk ignoren)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oohja dit reminds me, @remymine , kun je het /ignore command fixen?


(sorry Slijm, maar je was constant ingame dit thread aant spammen, ik wilde je ff tijdelijk ignoren)
Als het goed is is /ignore al gefixed enkele dagen geleden.