Haunted network: dating page <3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
23
Free-Wifizone
Iemand moet gewoon een trollen montage reclame maken van Haunted Dating :P
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ah kijk eens aan haunted network dating page presies waar ik voor aan het zoeken was
sign me in
 
S

serieus

Guest
Niet om het te verpesten ofzo, maar dit is niet echt iets voor op een MineCraft forum :P? Misschien dat er iemand een 'datingsite' moet maken voor de Haunties xD?

(Als er meerdere mensen met ideeën komen wil ik er best een website voor maken voor de fun.)

Voor nu: Haunties out!!!

- serieus
 
D

Datdus

Guest
Niet om het te verpesten ofzo, maar dit is niet echt iets voor op een MineCraft forum :p? Misschien dat er iemand een 'datingsite' moet maken voor de Haunties xD?

(Als er meerdere mensen met ideeën komen wil ik er best een website voor maken voor de fun.)

Voor nu: Haunties out!!!

- serieus
'Datecraft'

Een minecraftserver waar je eerst een profiel moet aanmaken met facebook zoals op tinder. Vervolgens als je de server joined spring je in een portal en word je gematched met iemand. Bam je eigen privewereld met zn tweeen.

Je kunt er beide voor kiezen de wereld en match te deleten. Je kan meerdere 'date' werelden hebben tegelijk.

Maar natuurlijk heeft dit als effect dat als je elkaar echt mag je steeds vaker samen met een bepaald persoon zal spelen.
 
  • Like
Reactions: Maaraa
D

Datdus

Guest
Ok. Zo gaat het wel werken! _0-

Je matched random met iemand van ongeveer jouw leeftijd en die voldoet aan jouw preferaties. (Checken met facebook is het veiligst denk ik en minimaal 18 zijn is ook een must denk ik).

Er is 1 survivalwereld. Je wordt samen naar een random plek getpt. Samen zoek je naar een geschikte plek voor jullie plot.

Wanneer je een plek hebt gevonden kan je in een keer een plot neerzetten van 1000 × 1000 claimblocks. Dit plot is definitief en kan alleen worden verwijderd.

  • Je kan alleen met elkaar chatten
  • De rest van de spelers zijn onzichtbaar behalve mods
  • Je kan niet buiten je plot bouwen of breken.
Ha. Misschien wel een leuk experiment. Alleen moeten er plugins voor worden gemaakt denk ik.

@remymine @Kogetsoo :creeper:
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: noobbulder

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
Ok. Zo gaat het werken!

Je matched random met iemand van ongeveer jouw leeftijd en die voldoet aan jouw preferaties. (Checken met facebook is het veiligst denk ik en minimaal 18 zijn is ook een must denk ik).

Er is 1 survivalwereld. Je wordt samen naar een random plek getpt. Samen zoek je naar een geschikte plek voor jullie plot.

Wanneer je een plek hebt gevonden kan je in een keer een plot neerzetten van 1000 × 1000 claimblocks. Dit plot is definitief en kan alleen worden verwijderd.

  • Je kan alleen met elkaar chatten
  • De rest van de spelers zijn onzichtbaar behalve mods
  • Je kan niet buiten je plot bouwen of breken.
Ha. Misschien wel een leuk experiment. Alleen moeten er plugins voor worden gemaakt denk ik.

@remymine @Kogetsoo :creeper:
Als het je lukt, GG. Ik zou toch niet kunnen joinen XD
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Dan zul je me veel zien op die dating site! #Iedereen Catfishen
 
F

FenneEm

Guest
Ok. Zo gaat het wel werken! _0-

Je matched random met iemand van ongeveer jouw leeftijd en die voldoet aan jouw preferaties. (Checken met facebook is het veiligst denk ik en minimaal 18 zijn is ook een must denk ik).

Er is 1 survivalwereld. Je wordt samen naar een random plek getpt. Samen zoek je naar een geschikte plek voor jullie plot.

Wanneer je een plek hebt gevonden kan je in een keer een plot neerzetten van 1000 × 1000 claimblocks. Dit plot is definitief en kan alleen worden verwijderd.

  • Je kan alleen met elkaar chatten
  • De rest van de spelers zijn onzichtbaar behalve mods
  • Je kan niet buiten je plot bouwen of breken.
Ha. Misschien wel een leuk experiment. Alleen moeten er plugins voor worden gemaakt denk ik.

@remymine @Kogetsoo :creeper:

denk je dat je dan niet beter 16 kan pakken? en niet iedereen heeft Facebook XD

lol heb deze pagina van Only Girls! Boys? No way!!! 14+
naar Haunted network: dating page veranderd voor de lol @Datdus
niet wetende dat ik mensen op ideeen zou brengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.