Hacks?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Hey,

Er wordt vaak over mensen gezegd dat ze hacken, het wordt een beetje heel irritant. Mijn vraag is: hoe kan je bewijzen dat je geen hacks hebt? Ik hoor wel eens .legit, maar dan zeggen anderen weer dat dat nep is?!? Ik snap het niet meer, ik zou het graag willen weten om gewoon van het gezeur af te zijn.....

Alvast bedankt.
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Op de server willen we graag dat iedereen het naar zijn zin heeft. Hier kunnen we alleen voor zorgen als er duidelijke regels zijn die iedereen respecteert. Belangrijk is ook dat je elkaar respecteert.


Regels op de Servers:
  • Nederlands of Engels zijn de twee voertalen. Duits wordt gedoogd, andere talen zijn niet toegestaan.
  • Geen reclame, advertenties. (Votelinks voor Haunted, onze website en YouTube zijn wel toegestaan). Opzettelijke reclame voor andere MineCraft servers levert een permanente ban op.
  • Niet spammen, ook niet in priv /msg. (Het herhaaldelijk posten van berichten die op hetzelfde neerkomen)
  • Niet schelden en/of pesten, ook niet in priv /msg. Dit houdt ook discriminatie en elkaar beledigen op andere manieren in.)
  • Geen grove taal -inclusief vloeken- en geen onbehoorlijk gedrag. Dit wordt gelijkgesteld met 'schelden', 'spammen' of gebrek aan respect. Het omzeilen van de tekst filters door 'alternatieve spelling' wordt gezien als het gebruiken van het ongepaste woord zelf.
  • Niet hacken / Glitchen. Wij verwachten dat je een onaangepaste versie Minecraft gebruikt. Uitbreidingen in de vorm van zowel software (mods), als hardware zijn verboden, behalve als het in de lijst verderop uitdrukkelijk is toegestaan.
  • Respecteer iedereen. Zowel de Haunted medewerkers als jouw medespelers verdienen het om met respect behandeld te worden. De staff (Mods) vertegenwoordigen -elk voor zich- de eigenaar (Owner)
  • Hinder andere spelers niet onnodig in hun spel als dat niet noodzakelijk is voor het spelverloop. (/tpa flooden, in de weg lopen, enz.)
  • Misbruiken van fouten in de server is verboden. Het kan voorkomen dat er fouten of glitches in de server of de software zitten, die je niet mag gebruiken en/of uitbuiten.
  • Ongepaste of aanstoot gevende nicknames en MC-namen zijn niet toegestaan. Het misbruiken van een naam die door de tekst filters wordt geblokkeerd is niet toegestaan.
  • Ongepaste of aanstoot gevende bouwwerken zijn niet toegestaan.
  • Griefen is nergens toegestaan, met uitzondering op Factions. Griefen is 'algemeen benadelen' van andere spelers, zoals het kapot maken van andersmans blokjes of stelen ervan zonder toestemming.
  • Scammen (zwendelen) met tokens is nooit toegestaan.
  • Aanwijzigen van staff moeten altijd worden opgevolgd. Protest tegen beslissingen kunnen uitsluitend achteraf op het forum worden geuit. Hieronder vallen ook unban/unmute aanvragen
  • Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat.
  • Tijdens een ban is het de persoon die de ban heeft gekregen (wettelijk!) verboden om zich toegang te verschaffen tot de spelservers van Haunted, met welke identiteit (account) dan ook.
  • Tijdens een mute is het de persoon die de mute heeft gekregen verboden om berichten te versturen op de spelservers van Haunted, met welke identiteit dan ook.
  • Bij geschillen bepaalt de eigenaar de uiteindelijke en bindende beslissing.
Wat betreft mods en uitbreidingen -
  • Niet toegestaan zijn :
  1. Voxelmap, of vergelijkbaar waarmee je andere spelers op de minimap kan zien.
  2. Speed(mine), fly en vergelijkbare hacks
  3. Killaura en Auto-aim hacks
  4. Autosoup en mods die eigen health positief beinvloeden
  5. Hacked client, dus een compleet voorgebouwde client met hacks
  6. Xray in welke vorm dan ook (inclusief 'cave-mode')
  7. Hacks om door blocks te sneaken
  8. over het algemeen mods die je een oneerlijk voordeel geven tegenover andere spelers, die niet op een standaard client bereikt kan worden, zoals StatusHud andere spelers, UserRadar, MacroKeys, enz.
Niet alleen het gebruik, maar ook het paraat voorhanden hebben zonder voorafgaande toestemming van niet toegestane modificaties (mods) is verboden.
  • Toegestaan zijn alleen:
  1. Minimaps waarop geen spelers of mobs worden getoond (b.v. Rei's minimap)
  2. Optifine
  3. Status Hud, alleen voor eigen status
  4. Texture packs zonder extra transparante blokken
  5. Schematica
Het zich niet houden aan de regels kan bestraft worden met een ban, een mute of een waarschuwing. De lengte van de straf hangt af van de ernst van de overtreding en omstandigheden. Een tijdelijke straf duurt maximaal 3 maanden, een permanente straf verloopt nooit en is definitief.



Regels op de Website:

  • Geen sluikreclame. Praten over minecraft related websites en youtube channels mag gerust. Het is echter niet de bedoeling om ander soort reclame hier neer te zetten of om eigen producten te verkopen op de website.
  • Niet schelden. Spreekt voor zich, dit houdt ook in vloeken, discriminatie en elkaar beledigen op andere manieren
  • De shoutbox is geen chatbox, hou het dus bij korte krachtige berichten en geen 10 shouts achter elkaar zonder enige vorm van inhoud.
  • Unban topics horen in de unban sectie. Post je topic met een duidelijke titel en geeft complete informatie en motivatie. "Ik wil een unban. Groetjes Lodewijk", wordt niet behandeld.
  • Reports (aangifte en problemen) horen in de report sectie. Wees duidelijk in titel, omschrijving en bewijs. Zonder bewijs worden aangiften niet behandeld.
  • Hou je aan de indeling van het forum. Plaats geen berichten waarvoor een andere plaats is gereserveerd.
Het niet houden aan de regels kan tot een shoutbox-, websiteban of beiden leiden.



- The Haunted Network

Ik snap dat het een hele hoop tekst is, maar op een gegeven moment staat er (letterlijk) dit:
  • Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat
Het vals beschuldigen van mensen is dus niet toegestaan, vooral in de chat (bij kitpvp, bij andere servers merk ik het niet zo heel vaak) gebeurt dit dus wel. Vandaar ook mijn vraag, dit is meer wat onderbouwing :)
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ik vind het niet echt 'vals beschuldigen'. Want als iemand met een slechtere kit en/of lager level je killt terwijl je zelf niet té noob bent, denk je vaak dat diegene hackt. 9 van de 10 keer is dat ook zo. Maar hackers ontkennen natuurlijk ook. Dus je weet het niet. Degene die iemand beschuldigd is daarom naar mijn mening onschuldig.
Thx voor het lezen van dit te lange bericht :D
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
En een mod erbij halen werkt ook goed
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Bedankt, maar ik denk altijd van: ze beschuldigde mijn vriend ook, terwijl ik gewoon naast m zat.... Toen kreeg hij ban :( erg jammer... Maar als nog, hoe kan je het bewijzen?
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Oh, vervelend!! Je kunt daar weinig aan doen.. Behalve minder OP zijn of op Gamemuis hebben :p
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Np, en zelf weet ik niet of .legit nou echt of nep is
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Als laatste (aan de mods): Zou het misschien een ideetje zijn om 'hax/hack als scheldwoord te zien, op veel andere servers is dat wel zo......
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
/ignore en van die sukkels ben je af :p naam moet je er wel bij zetten
 
R

Rutgertjuh

Guest
Het is inderdaad irritant als ze zeggen dat je hackt. Ik had het net op prison. Toen killde ik iemand met hacks en hij zei dat ik hackte en zijn vriendjes ook. Gevolg: niemand durft meer tegen me te pvp'en :(.

.legit weet ik niet zo zeker. Wat ik wel weet is dat als je .help zegt, je niet hackt.

Mvg,
Rutger
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Artho, ook bedankt. Maar het ging me er eigenlijk om dat de mods niet denken dat ik hack..... Wat ik al vertelde over die vriend van me.
 
R

Rutgertjuh

Guest
Artho, ook bedankt. Maar het ging me er eigenlijk om dat de mods niet denken dat ik hack..... Wat ik al vertelde over die vriend van me.

Hij kan een opnemen dat hij pvpt en met een camera zijn muis met z'n hand en als hij dat in elkaar flanst en een unban aanvraagt, kan de staff overwegen hem unban te geven.

Mvg,
Rutger
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik vind het niet echt 'vals beschuldigen'. Want als iemand met een slechtere kit en/of lager level je killt terwijl je zelf niet té noob bent, denk je vaak dat diegene hackt. 9 van de 10 keer is dat ook zo. Maar hackers ontkennen natuurlijk ook. Dus je weet het niet. Degene die iemand beschuldigd is daarom naar mijn mening onschuldig.
Thx voor het lezen van dit te lange bericht :D

Weetje wat hackers vaak doen. Anderen van hacks beschuldigen.. dus als een hacker iemand beschuldigd, dan is de hacker niet onschuldig.
 

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Het is inderdaad irritant als ze zeggen dat je hackt. Ik had het net op prison. Toen killde ik iemand met hacks en hij zei dat ik hackte en zijn vriendjes ook. Gevolg: niemand durft meer tegen me te pvp'en :(.

.legit weet ik niet zo zeker. Wat ik wel weet is dat als je .help zegt, je niet hackt.

Mvg,
Rutger
.help werkt ook niet altijd, een tijd geleden had ik een client ( ik was toen dom) waarmee ik .help kom typen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.