Open Grote bug als je /msg doet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juvator

Niet Verified
20 mrt 2014
4
1
47
37
Hey,

Er is een bug dat je uit de server word gekicked als je met /msg naar iemand een bericht wilt sturen.

De bug is als volgt: Als je de maximale lengte gebruikt die je kan typen in /msg en dan op enter drukt om te sturen ben je instantly eruit gegooid, ik heb deze test verschillende keren achter elkaar geprobeerd en elke keer met hetzelfde resultaat.
Raff666 heeft het ook getest en bij hem gebeurd het ook, ik zou zeggen probeer het zelf maar ik denk dat dit bij iedereen zou gebeuren.

Ik weet niet of het een of andere vreemde beveiliging is maar het is eigenlijk best irritant.
Natuurlijk kun je bij elke zin expres een paar letters of laatste woord weglaten maar dat is ook niet de bedoeling lijkt me.

Ik wilde iig ff de staff hiervan op de hoogte stellen.

Cheers,
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
tot op heden heb ik het niet gemerkt moet ik zeggen
 

Juvator

Niet Verified
20 mrt 2014
4
1
47
37
Misschien is het recent, al zou ik dat niet met zekerheid willen beweren, want ik ben al vaker eruit gegooid toen ik naar met /msg deed maar toen heb ik het verband nog niet kunnen leggen, maar als ik het nu opzettelijk recrëer dan word ik elke keer gekicked.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hm nog nooit gemerkt, weet je zeker dat je geen gefilterd woord gebruikt in de zin waarmee je het testte?
Zal zo eens kieken wat het probleem kan zijn.
 
  • Like
Reactions: LittleToNi10

Juvator

Niet Verified
20 mrt 2014
4
1
47
37
hey ik gebruikte geen gefilterde woorden nee als je die gebruikt komt er geloof ik gewoon niets te staan ipv die Disconnect.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Bug erkend.

Vanacht 00:00 gaat haunted in onderhoud om de software te updaten naar de allerlaatste builds. Kijken of dat het fixed.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
aweshum! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.