Goede start van het jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

Hopelijk hebben jullie net zoals wij een hele goede start van 2018 gehad! Al zullen er bij iedereen al wel een paar goede voornemens gesneuveld zijn.

Survival release
De survival release is heel goed en vlot verlopen vanaf de eerste week van het jaar. We zijn erg blij met de grote spelersaantallen die de survival server trekt. Qua claims lopen we volgens de planning en het ziet er naar uit dat we tussen eind januari/begin februari zo goed als klaar zijn met de claims. Vanaf dat moment zal WorldEdit voor Supreme ook weer geactiveerd worden.

Maar wat staat er verder nog op de planning voor Survival?
  • Uitbreiding van het shopplein en nieuwe passende regels die ervoor zorgen dat de prijzen op survival niet naar de grond zakken. Dit gaat we doen met shop licenties (bepaalde items alleen te verkopen met bepaalde licenties) en een minimum prijsbedrag.
  • De auction zal vervangen worden door een /markt plugin. Om dit inclusief het shopplein goed te laten verlopen zal er een beperkt aanbod mogelijk zijn.
  • De oude survival3 (Hell Realm) zal herleefd worden! Iedere dag zal er 1 uur lang een Hell mode starten, waarbij mobs uit de Hell Realm zullen spawnen in bepaalde biomes en in de nether. In het weekend is er tijd voor langere Hell Realm modes.
  • De border zal vergroot worden van 8000 blocks naar 10000 blocks, zodat er net wat extra ruimte beschikbaar is.
  • The End zal volgens een nieuw schema gaan resetten. Dit zal frequenter gebeuren en bovendien op tijden (zaterdag middag) dat veel spelers bij zo'n reset kunnen zijn.
  • Meer leuke en unieke features worden op dit moment bedacht en uitgewerkt!
Supreme rank terug?!
Het zal sommige niet ontgaan zijn dat er laatste tijd veel hierover gesproken is. Bij deze kunnen wij officieel melden dat de supreme rank richting de lente weer te verkrijgen is in onze winkel.
De rank zal geheel vernieuwd worden met nieuwe functies en mogelijkheden die het een waardige upgrade van de god rank maken. Worldedit zal hierbij een core feature blijven (hoewel kleine veranderingen hieraan mogelijk zijn). Tegen de tijd dat we een volledige lijst van rank features kunnen mededelen dan zal er een speciaal nieuwsbericht hierover volgen.

Maar hoe zit het nu met kitpvp?
De kitpvp gamemode en de vernieuwde lobby zijn nu onze top prioriteiten als het gaat om gamemode development. Release van beiden liggen niet heel ver weg en jullie zullen komende maand hier meer over te horen krijgen. Suggesties zijn in de tussentijd altijd welkom! Gelieve het vragen om release datums achterwege te laten, gezien wij deze ook niet hebben vastgesteld op dit moment.

En wat dan?
Dat is een hele goede vraag, wat gaat er daarna precies gebeuren? Eerlijk gezegd hangt het allemaal van jullie af. Updates aan alle gamemode zullen sowieso gebeuren, maar het developen van nieuwe features of zelfs gamemodes staat voor ons nog volledig open. Suggesties hiervoor zijn altijd welkom! Wij zoeken naar unieke en creatieve ideeën voor een échte unieke HauntedMC gamemode.

Als laatste wil ik nog even benadrukken dat februari er bijna aankomt en dat de februari sollicitatierondes steeds dichterbij komen. Vergeet je hiervoor dus niet persoonlijk bij mij op te geven. Wie weet nodigen we je uit voor een sollicitatiegesprek!
De bouwserver zal deze week ook opnieuw live gaan en alle geselecteerden daarvoor zullen van mij bericht ontvangen.

~Remy & de hele staff
 
Laatste update:

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Gotta smack those leather-armor-zombies-with-diamond-hoe's-that-summons-baby-zombie's back into the ground.


(+nieuwe hell mob suggesties?)
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Maaraa

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
OMG de Supreme rank komt terug ( k heb m al maar ben erg blij want..) en nieuwe features erbij ! o.o ben benieuwd! ga zo door Remy & Staffteam,

- kendieboii (CandyBoy2150)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Nog maar weer even een conversatie aangemaakt voor staff, haha :)
 
  • Like
Reactions: Maaraa

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
OMG de Supreme rank komt terug ( k heb m al maar ben erg blij want..) en nieuwe features erbij ! o.o ben benieuwd! ga zo door Remy & Staffteam,

- kendieboii (CandyBoy2150)
Let's rename it: Supreme->>Supremy
 
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Beste,

allemaal wel mooi en wel. Waarom een nieuwe gamemode laten komen als een grotendeel van de bestaande gamemode's nog niet optimaal zijn. Probeer is voor kwalitatief werk te gaan in plaats van kwantiteit. Er zijn nog genoeg dingen te doen. bv op survival de claims vlugger laten komen, shop plein vlugger aanvullen. De repair sign fixen in Survival. De Haunted winkel eens aanpassen het staat vol met fouten.Ik breek niets af. Maar ik vindt dat er nog betere dingen te doen zijn zoals kitpvp. Remy je hebt al zo weinig tijd probeer dan eerst dingen die er al zijn aftewerken, fouten eruit halen in plaats van een nieuw groot project. Misschien wel een idee dat mods of forum mods de shops kunnen doen op het shopplein. Zodat jij je tijd kan besteden aan dingen die alleen jij kan. Ik heb gemerkt dat je vroeger veel meer tijd hebt dan nu met jou studie's enzo dat begrijp ik best. Maar probeer dan wat werk uit handen te geven dat andere staffleden perfect kuunen. Zodat jij meer tijd hebt voor een andere dingen. Verder ben ik blij met de update's in Survival. Zoals de border vergroting en end reset enz.
Dit is niet allemaal slecht bedoeld dit is maar mijn mening op hoe ik er op kijk. Ben je niet akkoord dan ben je niet akkoord. Is voor mijn geen probleem. Veel succes met alles en bedankt voor de nieuwe features!

Mvg
Kenneth
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Sommige mensen hier (...) snappen blijkbaar niet dat we juist bezig zijn met het opknappen van de huidige gamemodes en dat een nieuwe gamemode pas verder in de toekomst geplanned staan. Waarom zouden we anders Survival, Kitpvp en de hub volledig opknappen en opnieuw maken? Creative is op dit moment buiten wat plot bugs redelijk stabiel en Skyblock zijn we achter de schermen mee bezig, maar is ook zeker een zeer complete gamemode op dit moment. Factions is op dit moment in prima staat en zal binnenkort met een reset nieuw leven in worden geblazen in combinatie met de kitpvp server release.

Als er ergens op gefocust wordt is het op dit moment kwaliteit boven kwantiteit. Er zijn niet voor niets vele gamemodes voor opgeofferd. Mening mag je altijd hebben, maar zo ongenuanceerd als @kennethvan is gewoon respectloos en achterbaks.
Buiten dit kan je natuurlijk wel zeggen dat er een taalfout in de winkel staat en dat we dat eerst moeten fixen voor er andere updates komen, maar deze verwaarloosbare fouten lijken me niet echt relevant en totaal niet representatief voor de kwaliteit van de server.

Er komen met de maand nieuwe stafleden bij en sinds het begin 2018 kan ik melden dat de motivatie en communicatie minstens 10x verbeterd binnen het team. We zijn nu bijna een kleine maand op weg en ik merk overal dat het enorm geapprecieerd wordt dat we er weer zo voorstaan en dat er weer een flinke inzet is. Geef het wat tijd en over een maand of 2 als alles zich nog verder ontwikkeld heeft, kom dan terug met het commentaar. Een beetje oneerlijk om na 20 dagen zo'n natrap te geven, terwijl JE WEET dat we bezig zijn met back 2 basics updates.

Normaal ben ik redelijk terughoudend qua mening en verwijder ik berichten die er niet tussenhoren, maar dat ben ik in ieder geval niet meer van plan. We doen het op onze manier, en daarbij staan we open voor alle suggesties en feedback die een nuttige bijdrage aan Haunted kunnen leveren. Ook is iedereen die er geschikt voor is welkom in ons stafteam en ben je vrij om te solliciteren als je meer wilt doen dan enkel fanatiek lid zijn van de community (gericht aan alle lezers).
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Beste @remymine

Ik zie dat je mijn post verkeerd opvat. Dit is totaal niet als respectloos gediend. Maar als mening. Als een kijk voor jou wat er nog kan verbeterd kan worden. Ik weet dat Survival nog maar 20 dagen online is. Dat zijn gewoon mijn tips van wat kan er nog verbeterd/gefixt worden wanneer er tijd. Ik weet best wel dat iedereen er hard aan werkt. Ik wil mij hiervoor excuseren dat ik te kritisch was. Maar dat was gewoon niet slecht bedoeld maar om jou te helpen wat er nog verbetert kan worden. Het zijn maar kleine details. Ik ben heel blij met wat er tot nu toe gepresteerd is. Het kost nou eenmaal tijd en ik zal wel mijn geduld afwachten. Alvast sorry

Mvg
Kenneth
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste @remymine
...Lap tekst...
Dat ik jouw post mogelijk verkeerd opvat komt doordat je zelf verkeerde assumpties maakt. Assumpties die redelijk respectloos overkomen. Deze discussie had volledig voorkomen kunnen worden, maar nu we er toch inzitten zal ik die verkeerd begrepen punten vermelden voor de duidelijkheid.

Je gaat er al vanuit dat we beginnen met werken aan nieuwe gamemodes, terwijl ik vermeld:
het developen van nieuwe features of zelfs gamemodes staat voor ons nog volledig open.
Dit betekent dus niet dat het de prioriteit overneemt van het opknappen van huidige gamemodes. Als ik vervolgens lees dat de claims sneller moeten worden overgezet ben ik met stomheid geslagen. Er is al meerdere malen uitgesproken dat de doelstelling eind januari/begin februari is. Dan blijven de repair signs en de winkel beschrijvingen over waar je al eerder reactie op hebt gehad in de support dat het spoedig opgelost zal worden.

Het is uiteraard waar dat ik minder tijd heb en dat ik ook andere bezigheden heb naast HauntedMC. Vandaar dat er juist VEEL werk wordt uitbesteed en dat we een groeiend team hebben waar ik ontzettend blij mee ben. Zonder het huidige team waren we niet zover als dat we nu gekomen zijn afgelopen weken.

De reden dat ik hier zo gedetailleerd op in ga is omdat we op dit moment geen baat hebben bij ongefundeerde meningen die mensen verkeerd kunnen interpreteren. Na 5 jaren HauntedMC, met absolute hoogtepunten en dieptepunten, mag ik nu wel zeggen dat ik genoeg ervaring heb om zo'n situatie beter te beoordelen dan anderen.
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het verbeteren van de server begint al bij de community :) door te reporten als er wat verkeerd is spelers of buggs, ideeen geven voor nieuwe leuke dingen. en als je nog verder wilt kan je altijd nog solliciteren voor staff :P
Helemaal mee eens! Iedereen heeft een aandeel in HauntedMC :)
 

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Beste @remymine

Dat ik mijn post verkeerd heb opgemaakt kan ik deels begrijpen het was wel kritisch. Ik heb het verkeerd opgevat door deze zin 'De kitpvp gamemode en de vernieuwde lobby zijn nu onze top prioriteiten'. Ik ben wel heel blij tot wat er nu al gerealiseerd is.
Over de puntjes waarvan ik ook op ticket geplaatst hebt. Spijtig dat het nog niet is opgelost maar dat komt er vast wel. Ik weet niet hoeveel tijd er in de server zit waarschijnlijk best veel dat kan ik begrijpen. Dat mensen mijn post verkeerd kunnen opvatten begrijp ik best. Ik zal voortaan de bugs/fouten niet meer openbaar zetten maar alles in een ticketje. Dat de staff heel goed zit is mooi. Ik zie merk het zelf dat je met een kwalitatief team zit ;)
 

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
Remy & staff,

echt petje af! (kennen jullie dat in Nederland?) De nieuwe survival nieuwe survival is echt super en zit goed in elkaar (mobfarm, shopplein, squidfarm,... ) en de puntjes die ik vond dat nog beter konden staan in je bericht. Ook de nieuwe nieuwe moderators zijn stuk voor stuk behulpzaam en vriendelijk. Je hebt er de goede uitgekozen ;) Echt leuk om te lezen dat je zo ver in de toekomst kijkt.

Ik ben echt blij van lid te zijn van deze community! Zeker nu de toekomst er rooskleurig uitziet! Dat WE maar snel terug is zodat ik kan beginnen bouwen op survival :D

Echt een dikke merci!
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Zolang we allemaal samenwerken kunnen we een hele leuke en grote Community opbouwen.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Als laatste wil ik nog even benadrukken dat februari er bijna aankomt en dat de februari sollicitatierondes steeds dichterbij komen. Vergeet je hiervoor dus niet persoonlijk bij mij op te geven
moet ik je nog een extra bericht sturen of was gewoon de sollicitatie via support genoeg @remymine :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.