God kit kitpvp

Goed Idee?


  • Total voters
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Hey iedereen,
Omdat de server word geupdate wegens 1.8, waarom nemen we KitPvP ook niet mee, en aangezien in KitPvP Demon niet de meest gebruikte kit is + veel Gods gebruiken archer, heb ik met @Diamond de kit Hunter Bedacht.
Het is een long-range kit, met de volgende upgrades:
Upgrade 1:
Bow:
>Infinity I
>Power I
Weapon:
>Bone (Spawnt 2 Wolves, 100% Speed (Normaal) 100% Attack (Normaal) despawnen: 60 seconden, cooldown: 60 seconden na beide wolven zijn gedespawnt)
Armor:
>Chain armor
>Protection II
Effects:
>Speed I

Upgrade 2:

Bow:
>Infinity I
>Power II
Weapon:
>Bone (Spawnt 2 Wolves, 125% Speed 125% Attack despawnen: 90 seconden, cooldown: 60 seconden na beide wolven zijn gedespawnt)

Armor:
>Chain armor

>Protection II
Effects:
>Speed I

Upgrade 3:

Bow:
>Infinity I
>Power III
Weapon:
>Bone (Spawnt 3 Wolves, 125% Speed 125% Attack despawnen: 90 seconden, cooldown: 60 seconden na beide wolven zijn gedespawnt)
Armor:
>Chain armor

>Protection II
Effects:
>Speed I

Upgrade 4:

Bow:
>Infinity I
>Power III
Weapon:
>Bone (Spawnt 3 Wolves, 150% Speed 150% Attack despawnen: 90 seconden, cooldown: 60 seconden na beide wolven zijn gedespawnt)
Armor:
>Chain armor

>Protection III
Effects:
>Speed I
>Jump I
>2% kans op: Poisoned Arrow (Poison I, 4 sec.)

Upgrade 5:

Bow:
>Infinity I
>Power III


Weapon:
>Bone (Spawnt 3 Wolves, 150% Speed 150% Attack despawnen: 120 seconden, cooldown: 60 seconden na beide wolven zijn gedespawnt)

Armor:
>Chain armor

>protection IV
effects:
>Speed II
>Jump II
>20% kans op: Poisoned Arrow (poison I, 4 sec.)


Dit is een Suggesie, dus geen hatende comments. We zijn altijd bereid om iets te veranderen.
Nog wat andere info:
>Alle prijzen blijven hetzelfde ;).
>Als je nog ideeën of suggesies hebt, laat ze achter in de comments.
>Denk nog ff goed na als je een hatende comment wilt posten, we willen het hier gezellig houden. ;)

Met vriendelijke groet:
Diamond10Girl ( @Diamond )
freecon ( @freecon )
Met dank aan:
DauwDruppel ( @dauwdruppel )
Remymine ( @remymine )

 
Laatste update:

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
punch 2 way to op.
hunter lijkt mij meer dat je een wolf met infinite health spawnt die je helpt met vechten en die op de tegenstander afgaat. ook vind ik arrowspammers erg iritant dus dan moet er wel een kleine delay in de schoten zitten van 0,5 seconden.
 
Laatste update:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Klinkt wel goed, alleen ik vind dat level 1 en level 2 beter moeten. Die zouden nu tegen een tank level 1-2 owned worden.
Misschien alles wel een stuk beter qua power, want als je eenmaal in close range combat zit ga je het echt dik verliezen als hunter.
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Klinkt wel goed, alleen ik vind dat level 1 en level 2 beter moeten. Die zouden nu tegen een tank level 1-2 owned worden.
Misschien alles wel een stuk beter qua power, want als je eenmaal in close range combat zit ga je het echt dik verliezen als hunter.
okee dus meer power?
punch 2 way to op.
hunter lijkt mij meer dat je een wolf met infinite health spawnt die je helpt met vechten en die op de tegenstander afgaat.
en punch 1I?
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
als dit passed dan word hunter een pay2win versie van archer. archer zou hierdoor een buff moeten krijgen van meer power of misschien speed 1 en jump 1 ofzo.
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
freecon punch 1 ook niet echt.
dan kun je gewoon mensen van dichtbij dikke knockbacks geven als je spam schiet.
het moet niet een pay2win worden...
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
freecon punch 1 ook niet echt.
dan kun je gewoon mensen van dichtbij dikke knockbacks geven als je spam schiet.
het moet niet een pay2win worden...
als dit passed dan word hunter een pay2win versie van archer. archer zou hierdoor een buff moeten krijgen van meer power of misschien speed 1 en jump 1 ofzo.
ik probeer het zo gebalanceert mogelijk te houden, als je daarmee wilt helpen is dat zeer aardig :)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
archer zou een speed bonus moeten krijgen,
ze doen vergeleken met een melee veel minder dmg (melee is gewoon sneller) end een archer meot gewoon de kans krijgen om weg te kunnen komen imo
 
  • Like
Reactions: freecon

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
ze zouden die wolves meer health dan moeten geven,
want die heb je met warrior 1 in 1 klap dood
 
Status
Niet open voor verdere reacties.