gewoon nee

Status
Niet open voor verdere reacties.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
23
wingene
Ik begrijp u frustratie's maar deze post is niet de juiste reactie. ik zou je aanraden om een unban ticket aan te maken. Met deze post maak je het alleen erger en dat wil je zeker niet.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We verzoeken je om inderdaad een support ticket aan te maken. Dat is de plek om dit soort zaken te bespreken.

Tevens wil ik graag terugkomen op je bericht op de server "Idc dat ik ban krijg".
Jammer dat je het staff team dan 1 minuut later te kakken wilt zetten op het forum door zo heftig te reageren.

Je bericht is inmiddels aangepast door jou, maar we keuren dit soort acties absoluut niet goed..

Mvg,
Remy
 

Slijm

Supreme
Slijm
Slijm ✔
Supreme
26 aug 2017
36
8
130
Noord-Brabant
We verzoeken je om inderdaad een support ticket aan te maken. Dat is de plek om dit soort zaken te bespreken.

Tevens wil ik graag terugkomen op je bericht op de server "Idc dat ik ban krijg".
Jammer dat je het staff team dan 1 minuut later te kakken wilt zetten op het forum door zo heftig te reageren.

Je bericht is inmiddels aangepast door jou, maar we keuren dit soort acties absoluut niet goed..

Mvg,
Remy.
ik weet het het is ook niet goed om dit te doen maar ik ben gewoon erg gefrustreerd dat dit is gebeurd en dat het zo ver zou moeten komen. ik werd echt te erg gepushed door die guy en boeide het niets meer hierbij mijn diepste verontschuldigingen -slijm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.